• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
    • آمار و ارقام
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
    • راهنمای ارسال مقاله
  • داوران
    • داوران
    • راهنمای عضویت و ثبت داوری در Publons
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
نویسنده = احمد عابدی
تعداد مقالات: 3
دیدگاه دانش آموزان دبیرستان های مطلوب و نامطلوب نسبت به رنگ فضای آموزشی وراه های بهبود کیفیت فضای تحصیلی

دوره 10، شماره 2، تیر 1390، صفحه 93-106

سیده مرضیه طبائیان؛ فرح حبیب؛ احمد عابدی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 141.22 K

رابطه بین نیمرخ سبک های یادگیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان در دروس ریاضی و علوم دوره راهنمایی شهر اصفهان

دوره 9، شماره 2، تیر 1389، صفحه 7-24

حمید رضا عریضی؛ احمد عابدی؛ مریم تاجی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 311.6 K

رابطه شکل های متفاوت سؤال (تشریحی چندگزینه ای) با فرآیندهای فراشناخت و عاطفه در ارزشیابی درس ریاضی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1389، صفحه 121-138

احمد عابدی؛ حمیدرضا عریضی؛ مریم تاجی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 277.22 K

نوآوری های آموزشی
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
دوره 8 (1388)
دوره 7 (1387)
دوره 6 (1386)
دوره 5 (1385)
دوره 4 (1384)
دوره 3 (1383)
دوره 2 (1382)
دوره 1 (1381)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

تمامی مقالات نشریه نوآوری های آموزشی تحت Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0) می باشند.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • ©