• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
    • آمار و ارقام
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
    • راهنمای ارسال مقاله
  • داوران
    • داوران
    • راهنمای عضویت و ثبت داوری در Publons
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
نویسنده = صغری ابراهیمی قوام
تعداد مقالات: 2
مقایسه اثربخشی راهبرد تدریسِ مبتنی بر هو ش چندگانه و روش متداول بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیریِ درس علوم دانش آموزان پایۀ پنجم ابتدایی

دوره 10، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 101-120

علی عبدی؛ داریوش نوروزی؛ حسن ملکی؛ صغری ابراهیمی قوام

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 429.94 K

بررسی تأثیر آموزش یادگیری مغزمحور بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانش آموزان سوم ابتدایی

دوره 9، شماره 2، تیر 1389، صفحه 45-60

سمیه سیفی؛ صغری ابراهیمی قوام؛ نورعلی فرخی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 275.71 K

نوآوری های آموزشی
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
دوره 8 (1388)
دوره 7 (1387)
دوره 6 (1386)
دوره 5 (1385)
دوره 4 (1384)
دوره 3 (1383)
دوره 2 (1382)
دوره 1 (1381)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

تمامی مقالات نشریه نوآوری های آموزشی تحت Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0) می باشند.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • ©