کلیدواژه‌ها = teacher
اعتباریابی سازوکارهای کالبدی شایستگی معلم در نقش یادگیرنده مادام العمر در نظام آموزش و پرورش ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 اسفند 1402

10.22034/jei.2024.404100.2685

طاهره احمدی؛ پروین صمدی


راهبردهای معناسازی معلمان در مدیریت کلاس در بحران کرونا

دوره 22، شماره 4، دی 1402، صفحه 7-22

10.22034/jei.2023.336338.2303

مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ سولماز خادمی؛ صدیقه شادی؛ مرضیه مسگرپور؛ زهرا حسام پور


بررسی فرایند اجرای نظام دوری در مدارس ابتدایی (شهرستان مشهد)

دوره 17، شماره 2، خرداد 1397، صفحه 45-72

عادله قیس؛ عاطفه محمدزاده یزد


جایگاه و نقش نظام دوری در ارتقا و بهبود فرایند یاددهی ـ یادگیری دانش آموزان ابتدایی

دوره 16، شماره 3، شهریور 1396، صفحه 25-46

رضا هویدا؛ علی اکبر دولتی؛ علی اکبر امین بیدختی


نقش تخیّل در آموزش ادبیات فارسی بر اساس مؤلفه های فهم اسطوره ای و رمانتیک نظریۀ ایگان

دوره 15، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 71-98

مهدی خبازی کناری؛ سهیلا هاشمی؛ مائده محمدپور


ساخت شکنی رابطۀ سلسله مراتبی معلم و دانش آموز با توجه به اندیشه های ژاک دریدا

دوره 14، شماره 3، مهر 1394، صفحه 37-50

مهدی یوسفی؛ سعید ضرغامی؛ یحیی قائدی؛ علیرضا محمود نیا