کلیدواژه‌ها = %D8%B9%D9%84%D9%88%D9%85 %D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%DB%8C
تحلیل محتوای کتاب‌های علوم دوره دوم ابتدایی براساس الگوی خلاقیت پلسک

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 دی 1402

10.22034/jei.2024.378598.2532

داود طهماسب زاده شیخلار؛ حمزه برزگر؛ یوسف ادیب


توسعۀ کاربست الگوی جدید مدیریت آموزش در آموزش علوم تجربی

دوره 15، شماره 3، مهر 1395، صفحه 85-108

محمدرضا بهرنگی؛ رحیمعلی نصیری؛ آرش زبرجدی آشتی


تأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد زمینه ـ    محور بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایۀ هفتم

دوره 14، شماره 4، دی 1394، صفحه 150-172

علیرضا عصاره؛ سید محمدرضا امام جمعه؛ سعید اسدپور


تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی و اضطراب امتحان

دوره 11، شماره 4، دی 1391، صفحه 83-98

محمدرضا کرامتی؛ ابوذر حیدری رفعت؛ علی عنایتی نوین فر؛ اکبر هدایتی