@article { author = {تورانی, حیدر}, title = {}, journal = {Journal of Educational Innovations}, volume = {1}, number = {2}, pages = {91-106}, year = {2002}, publisher = {Organization for Educational Research and Planning}, issn = {1735-1235}, eissn = {}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {ارتقای کیفی برنامه درسی به روش بهسازی فرآیند}, abstract_fa = {نگارنده مقاله با توجه به اهمیت برنامه درسی در فرایند تعلیم و تربیت و لزوم ارتقای کیفی آن، با استفاده از رویکرد ارتقا و بهسازی فرایند به عنوان یکی از موضوعات اصلی در مدیریت کیفیت جامع به چگونگی ارتقا و بهسازی کیفیت در برنامه درسی پرداخته است. استفاده از استراتژی ارتقای فرایند "FOCUS – SDCA" و روش ها و قواعد آن، گام عملی برای دست یابی به فرایند مطلوب در برنامه درسی را امکان پذیر می سازد و نتیجه آن تغییر و بهسازی فرایند و ارائه خدمات بهتر به گیرندگان خدمات (دانش آموز) است. }, keywords_fa = {برنامه درسی,بهسازی فرآیند}, url = {https://noavaryedu.oerp.ir/article_78720.html}, eprint = {https://noavaryedu.oerp.ir/article_78720_1f7e654e27696b7c63425336c7118ed1.pdf} }