بشلیده، کیومرث. (1393). روشهای پژوهش و تحلیل آماری مثالهای پژوهشی با SPSS و AMOS. انتشارات دانشگاه شهید چمران.
تقیپور، کیومرث و محمودی، فیروز. (1397). شناسایی نرمافزار آموزشی مناسب ویژگیهای رشدی یادگیرندگان دورۀ پیشدبستانی. فصلنامۀ نوآوری آموزشی، 17(4)، 125-150.
یاسمی،صدیقه.،حسینیخواه، علی.، کیان، مرجان.،گرامی پور، مسعود و حسینی، افضل السادات. (1399).مدرسۀ خلاق، چیستی و چرایی در دورۀ ابتدایی.فصلنامۀ نوآوری آموزشی، 19(3)، 7-32.
رســولی، یوســف و عیســی مراد، ابوالقاســم. (1395). اثربخشــی روش تدریس بدیعهپردازی بر خلاقیت و پیشــرفت تحصیلی دانش آموزان. فصلنامۀ ابتکار و خلاقیت در علومانسانی، 6(1) ،157 -174.
سبزه، بتول. (1394). طراحی الگوی برنامۀ درسی کارآفرینی برای کودکان پیش از دبستان و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامۀ درسی، کارآفرینی و مربیان. مجلۀ مطالعات پیشدبستان و دبستان، 1(1)، 113-140.
عباسی، علی. (1397). طراحی الگوی برنامۀ درسی بهینه برای دورۀ کودکستان، نقد و بررسی وضعیت این دوره در مقایسه با آن الگو (پایاننامۀ دورۀ دکتری). دانشگاه تربیت مدرس تهران.
عبدالملکی، صابر.، خسروی، محمد و فرجادمند، لیلا.(1397). شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی بازیهای آموزشی ازنظر مربیان مراکز پیشدبستانی و مهدکودک شهر تهران. تدریس پژوهی، 6(2)، 183-202.
فضلی، رخساره. (1394).چرا آموزشوپرورش دورۀ پیشدبستان مهم است؟ رشد آموزش پیشدبستانی، 6(3)، 10-12.
محمدی فارسانی، فریبرز.، حکیمزاده، رضوان.، دهقانی، مرضیه و تلخابی، محمود. (1397). بررسی و تحلیل برنامۀ درسی آموزش پیش از دبستان در ایران از حیث تطابق با معیارهای رویکرد شناختی آموزشوپرورش. فصلنامۀ مطالعات درسی، 13(51)، 105-144.
زارعی، محمدحسین، میرشاهجعفری، سیدابراهیم و لیاقتدار، محمد.جواد. (1397).تبیین رویکردهای یاددهی و یادگیری و ارزشیابی مناسب برای برنامۀ درسی رشد حرفهای مربیان پیشدبستانی. رویکردهای نوین آموزشی، 12(2)، 114-130.
مفیدی،فرخنده. (1394).اصول و مفاهیم آموزشوپرورش پیش از دبستان. شرکت چاپ و نشر کتابهای درسی ایران.
نادی، محمدعلی، کریمی، فریبا، افتخاری، زهرا. (1398). مطالعۀ تطبیقی مدلهای مدارس کسبوکار در کشورهای منتخب بهمنظور ارائۀ الگوی ایرانی اسلامی برای نظام پیشدبستانی ایران (پایاننامۀ دورۀ دکتری). دانشگاه آزاد اصفهان.
نیاز آذری، کیومرث.، نیازآذری، مرضیه و تقوایی یزدی، مریم. (1393). نظریههای سازمان و مدیریت در هزارۀ سوم (چاپ دوم). انتشارات مهرالنبی.
Brock, A., Dodds, S., Jarvis, P., & Olusoga, Y. (2013). Perspectives on Play: Learning for life. Routledge.
Brooker, E., Blaise, M., & Edwards, S. (Eds.). (2014). SAGE handbook of play and learning in early childhood. Sage.
Duncan, G. J., & Magnuson, K. (2013). Investing in preschool programs. Journal of economic perspectives, 27(2), 109-32.
Ehrenberg, R. G., Jakubson, G. H., Martin, M. L., Main, J. B., & Eisenberg, T. (2012). Diversifying the faculty across gender lines: Do trustees and administrators matter? Economics of Education Review, 31(1), 9-18.
Fleer, M. (2015). Pedagogical positioning in play–teachers being inside and outside of children's imaginary play. Early child development and care, 185(11-12), 1801-1814.
Floyd, F. J., & Widaman, K. F. (1995). Factor analysis in the development and refinement of clinical assessment instruments. Psychological assessment, 7(3), 286-299.
Hawkes, H., Künstner, T., Vogelsang, G., & Benzin, T. (2014). Reset the Media Business Model Cost reduction and Growth Priorities in Today’s Media Industry. Booz & Company Inc. https://entertainment.report//Resources/Whitepapers/928adee4-a66c-4025-8c1e-8649d8c40294_Reset_the_Media_Business_Model.pdf
Koralek, D. (2004). Spotlight on young children and play. Washington: National Association for Education.
Lassibille, G. (2016). Improving the management style of school principals: results from a randomized trial. Education Economics, 24(2), 121-141.
Najmaei, A. (2012). Business model: Strategic logic of disruptive innovation. In In K. Rezaul (Ed.), Strategic and pragmatic e-business: Implications for future business practices (pp. 100-131). IGI Global.
Nelson, N.W. (2004) Help Wanted: College and University Trustees. Journal of Adventist education, 66(5), 35-39.
Papatheodorou, T. (2010). Being, belonging and becoming: Some worldviews of early childhood in contemporary curriculam. http://www.forumonpublicpolicy.com.
Reynolds, A. J., Temple, J. A., & Ou, S. R. (2010). Preschool education, educational attainment, and crime prevention: Contributions of cognitive and non-cognitive skills. Children and Youth Services Review, 32(8), 1054-1063.
Russell, J. L. (2011). From child’s garden to academic press: The role of shifting institutional logics in redefining kindergarten education. American Educational Research Journal, 48(2), 236-267.
Simatwa, E. M. (2010). Piagets theory of intellectual development and its implication for instructional management at pre-secondary school level. Educational research and reviews, 5(7), 366-371.
Smit, K. (2015). Preschool teachers' understanding and implementation of learning through play (Doctoral dissertation, University of Pretoria). https://repository.up.ac.za/bitstream/handle/2263/50788/Smit_Preschool_2015.pdf?sequence=1.
Stonehouse, A. (2011). The ‘third teacher’–creating child friendly learning spaces. Putting Children First, 38, 12-14.
Thomas, Harry. Lisa, Thomas. Jon Billsberry. (2014). Reset the Media Business Model Cost reduction and Growth Priorities in Today’s Media Industry.
Wirtz, B. W., Pistoia, A., Ullrich, S., & Göttel, V. (2016). Business models: Origin, development and future research perspectives. Long range planning, 49(1), 36-54.