نمایه نویسندگان

آ

  • آراسته، حمیدرضا طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای معلمان: یک مطالعه آمیخته [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 33-60]

ا

  • اژه ای، جواد ادراک معلمان از عوامل مؤثر بر ارتباط معلم ـ دانش‌آموز: تحلیل پدیدارشناسی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 53-80]
  • اسکندری تربقان، زهرا ارائة چارچوب مفهومی برای طراحی فضای فیزیکی مدرسه‌های ابتدایی بر مبنای نظریة یادگیری مشارکتی ویگوتسکی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 27-52]
  • اسماعیلی، اعظم واکاوی تأثیر معماری داخلی انعطاف پذیر بر تعیین فضای شخصی دان شآموزان در مدرسه [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 147-161]
  • افضلی قادی، منا تحلیلی بر جایگاه عادت و عاملیت در پرورش انسان: ژرف‌اندیشی در آرای تربیتی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 91-116]
  • الداغی، آنیتا بررسی تطبیقی برنامة درسی هنر در دورة ابتدایی در ایران و ژاپن [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 113-138]
  • امینی، محمد تحلیل روابط چندگانه میان مهار تهای تدریس معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درسهای محاسباتی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 31-52]
  • اندام، رضا اولویت‌بندی موانع مشارکت‌های فرابخشی در ورزش دانش‌آموزی با استفاده از مدل ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 73-90]

ب

  • بازگیر، عابدین تأثیر سوادآموزی بر افزایش سرمایة اجتماعی و روان‌شناختی سوادآموزان [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 149-166]
  • باقرزاده، علی تأثیر سوادآموزی بر افزایش سرمایة اجتماعی و روان‌شناختی سوادآموزان [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 149-166]
  • باقری، هادی اولویت‌بندی موانع مشارکت‌های فرابخشی در ورزش دانش‌آموزی با استفاده از مدل ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 73-90]
  • بحرالعلوم، حسن اولویت‌بندی موانع مشارکت‌های فرابخشی در ورزش دانش‌آموزی با استفاده از مدل ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 73-90]
  • بخشی، اختیار نگاهی به حضور الهیات اسلامی در کتا بهای درسی فارسی دورة متوسطه مطالعة موردی: کتاب درسی فارسی پایة نهم، دورة اول متوسطه [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 7-30]
  • بدری، رحیم اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان فراشناختی بر تاب‌آوری و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 139-158]
  • برزگر بفروئی، کاظم ارائة الگوی تناسب آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای با نیازهای بازارکار از دیدگاه صاحبان صنایع شهر یزد بر اساس نظریة داده بنیاد [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 39-58]
  • برهمند، علی ارائة مدل ساختاری مؤلفه های مؤثر در یادگیری عبار تهای جبری دورة جدید متوسطه، با استفاده از روش سلسله مراتبی ویژگی ها(AHM) [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 127-147]
  • بهزادی، محمد حسن ارائة مدل ساختاری مؤلفه های مؤثر در یادگیری عبار تهای جبری دورة جدید متوسطه، با استفاده از روش سلسله مراتبی ویژگی ها(AHM) [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 127-147]

پ

  • پورسینا، داوود تحلیل روابط چندگانه میان مهار تهای تدریس معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درسهای محاسباتی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 31-52]

ج

  • جباری، نگین توانمندسازی حرفه‌ای معلمان در چشم‌انداز آینده و ارائة مدل [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 7-32]
  • جمشیدی، محمدعلی ارائة الگوی تناسب آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای با نیازهای بازارکار از دیدگاه صاحبان صنایع شهر یزد بر اساس نظریة داده بنیاد [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 39-58]
  • جوکار، بهرام ادراک معلمان از عوامل مؤثر بر ارتباط معلم ـ دانش‌آموز: تحلیل پدیدارشناسی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 53-80]

ح

  • حبیب، فرح واکاوی تأثیر معماری داخلی انعطاف پذیر بر تعیین فضای شخصی دان شآموزان در مدرسه [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 147-161]
  • حجازی، الهه ادراک معلمان از عوامل مؤثر بر ارتباط معلم ـ دانش‌آموز: تحلیل پدیدارشناسی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 53-80]
  • حسینقلی زاده، رضوان ارائة چارچوب مفهومی برای طراحی فضای فیزیکی مدرسه‌های ابتدایی بر مبنای نظریة یادگیری مشارکتی ویگوتسکی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 27-52]
  • حشمتی فر، لیلا تأثیر بستة آموزش کارآفرینی مبتنی بر برنامة آموزشی دانشگاه ساسکاچئون بر روحیة کارآفرینی دانش‌آموزان: یک طرح ترکیبی لانه‌ای هم‌زمان [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 83-104]

خ

  • خدارحمی، سمیه بی‌انگیزگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دورة متوسطة اول نواحی روستایی: یک مطالعة داده بنیاد [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 127-148]
  • خطیبی، محمدرضا شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های شهر یادگیرنده با تأکید بر یادگیری مادام‌العمر [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 105-126]

د

  • دانای طوس، مریم رابطة حافظة فعال خواندن با درک متن نوشتاریِ دانش آموزان دورة دوم متوسطه با نگاهی زبان روا نشناختی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 81-100]
  • دهقانی، مرضیه تحلیلی بر جایگاه عادت و عاملیت در پرورش انسان: ژرف‌اندیشی در آرای تربیتی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 91-116]
  • دوراندیش، احمدرضا طراحی چارچوب برنامة درسی مبتنی بر شایستگی رشتة مکانیک صنایع دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 7-38]
  • دیبایی صابر، محسن طراحی الگوی بهسازی دبیران دورة متوسطه بر اساس رویکرد شایستگی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 7-26]

ذ

ر

  • رشیدزاده، عبداله اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان فراشناختی بر تاب‌آوری و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 139-158]
  • رشیدزاده، عبداله اثر‌بخشی بستة آموزشی خود‌تنظیمی فراشناختی بر مؤلفه‌های اهمالکاری تحصیلی (با نقش تعدیلی خودپنداره تحصیلی) [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 137-154]
  • رهسپار، زهره شناسایی و تحلیل ساختاری تأثیر متقابل پیشرانهای تغییر در حوزة آموزش وپرورش [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 101-126]
  • روحانی فر، محبوبه منشأ خطاهای دانش‌آموزان در حل مسائل مربوط به سواد ریاضی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 117-136]

ز

  • زینی وندنژاد، فرشته چارچوب محتوای ریاضی در آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای ایران [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 85-112]

س

  • سبحانی نژاد، مهدی تبیین الگوی تدریس خلاق مبتنی بر اصول ریزوماتیک ژیل دلوز [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 61-84]
  • سبحانی نژاد، مهدی طراحی الگوی بهسازی دبیران دورة متوسطه بر اساس رویکرد شایستگی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 7-26]
  • ستاری، علی بررسی تأثیر برنامة فلسفه برای کودکان بر افزایش مهارت‌های شناختی دانش‌آموزان با استفاده از مؤلفه‌های تربیت اقتصادی سند تحول آموزش‌وپرورش [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 53-72]
  • سجادی، سید مهدی تبیین الگوی تدریس خلاق مبتنی بر اصول ریزوماتیک ژیل دلوز [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 61-84]
  • سعیدی رضوانی، نوید شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های شهر یادگیرنده با تأکید بر یادگیری مادام‌العمر [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 105-126]
  • سیف نراقی، مریم طراحی چارچوب برنامة درسی مبتنی بر شایستگی رشتة مکانیک صنایع دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 7-38]

ش

  • شاکری، محسن ارائة الگوی تناسب آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای با نیازهای بازارکار از دیدگاه صاحبان صنایع شهر یزد بر اساس نظریة داده بنیاد [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 39-58]
  • شاهچراغی، آزاده واکاوی تأثیر معماری داخلی انعطاف پذیر بر تعیین فضای شخصی دان شآموزان در مدرسه [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 147-161]
  • شاهورانی سمنانی، احمد ارائة مدل ساختاری مؤلفه های مؤثر در یادگیری عبار تهای جبری دورة جدید متوسطه، با استفاده از روش سلسله مراتبی ویژگی ها(AHM) [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 127-147]
  • شریفان، احمد تأثیر سوادآموزی بر افزایش سرمایة اجتماعی و روان‌شناختی سوادآموزان [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 149-166]
  • شفیعی بهنمیری، سیده فاطمه بررسی تأثیر برنامة فلسفه برای کودکان بر افزایش مهارت‌های شناختی دانش‌آموزان با استفاده از مؤلفه‌های تربیت اقتصادی سند تحول آموزش‌وپرورش [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 53-72]
  • شیعه، اسماعیل شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های شهر یادگیرنده با تأکید بر یادگیری مادام‌العمر [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 105-126]

ص

  • صادقی، درنا بی‌انگیزگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دورة متوسطة اول نواحی روستایی: یک مطالعة داده بنیاد [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 127-148]
  • صالحی، کیوان شناسایی و تحلیل ساختاری تأثیر متقابل پیشرانهای تغییر در حوزة آموزش وپرورش [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 101-126]
  • صراحی، محمدامین رابطة حافظة فعال خواندن با درک متن نوشتاریِ دانش آموزان دورة دوم متوسطه با نگاهی زبان روا نشناختی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 81-100]

ط

  • طاهری، راه‌علی تحلیل محتوای مجلة رشد دانش‌آموز بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 159-177]
  • طغرایی، محمدتقی طراحی الگوی آموزش کارآفرینانه در مدرسه [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 59-82]

ع

  • عابدی، احمد تأثیر بستة آموزش کارآفرینی مبتنی بر برنامة آموزشی دانشگاه ساسکاچئون بر روحیة کارآفرینی دانش‌آموزان: یک طرح ترکیبی لانه‌ای هم‌زمان [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 83-104]
  • عباسیان، حسین طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای معلمان: یک مطالعه آمیخته [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 33-60]
  • عبداله یار، علی تبیین الگوی تدریس خلاق مبتنی بر اصول ریزوماتیک ژیل دلوز [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 61-84]
  • عزتی، میترا شناسایی و تحلیل ساختاری تأثیر متقابل پیشرانهای تغییر در حوزة آموزش وپرورش [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 101-126]
  • علی محمدی، غلامعلی توانمندسازی حرفه‌ای معلمان در چشم‌انداز آینده و ارائة مدل [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 7-32]

ف

  • فتحی آذر، اسکندر اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان فراشناختی بر تاب‌آوری و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 139-158]
  • فرمهینی فراهانی، محسن تبیین الگوی تدریس خلاق مبتنی بر اصول ریزوماتیک ژیل دلوز [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 61-84]

ق

  • قاسمی روشناوند، جواد اولویت‌بندی موانع مشارکت‌های فرابخشی در ورزش دانش‌آموزی با استفاده از مدل ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 73-90]
  • قنبرپور، امید طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای معلمان: یک مطالعه آمیخته [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 33-60]

ک

  • کارگذار، معصومه بررسی تطبیقی برنامة درسی هنر در دورة ابتدایی در ایران و ژاپن [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 113-138]
  • کامل نیا، حامد ارائة چارچوب مفهومی برای طراحی فضای فیزیکی مدرسه‌های ابتدایی بر مبنای نظریة یادگیری مشارکتی ویگوتسکی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 27-52]
  • کبوک، حانیه بررسی تطبیقی برنامة درسی هنر در دورة ابتدایی در ایران و ژاپن [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 113-138]

گ

  • گویا، زهرا منشأ خطاهای دانش‌آموزان در حل مسائل مربوط به سواد ریاضی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 117-136]

ل

  • لاری، نرجس ادراک معلمان از عوامل مؤثر بر ارتباط معلم ـ دانش‌آموز: تحلیل پدیدارشناسی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 53-80]
  • لیاقت دار، محمد جواد تأثیر بستة آموزش کارآفرینی مبتنی بر برنامة آموزشی دانشگاه ساسکاچئون بر روحیة کارآفرینی دانش‌آموزان: یک طرح ترکیبی لانه‌ای هم‌زمان [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 83-104]

م

  • ماهروزاده، طیبه بررسی تأثیر برنامة فلسفه برای کودکان بر افزایش مهارت‌های شناختی دانش‌آموزان با استفاده از مؤلفه‌های تربیت اقتصادی سند تحول آموزش‌وپرورش [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 53-72]
  • محسن پور، مریم منشأ خطاهای دانش‌آموزان در حل مسائل مربوط به سواد ریاضی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 117-136]
  • مدنی، سید احمد تحلیل روابط چندگانه میان مهار تهای تدریس معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درسهای محاسباتی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 31-52]
  • مشایخ، پری تحلیل محتوای مجلة رشد دانش‌آموز بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 159-177]
  • مفاخری، شیوا ارائة مدل ساختاری مؤلفه های مؤثر در یادگیری عبار تهای جبری دورة جدید متوسطه، با استفاده از روش سلسله مراتبی ویژگی ها(AHM) [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 127-147]
  • مومنی، حسن بی‌انگیزگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دورة متوسطة اول نواحی روستایی: یک مطالعة داده بنیاد [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 127-148]
  • میرواحدی، سیدسعید طراحی الگوی آموزش کارآفرینانه در مدرسه [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 59-82]

ن

  • نادری، عرت الله طراحی چارچوب برنامة درسی مبتنی بر شایستگی رشتة مکانیک صنایع دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 7-38]
  • نامجومنش، مهدی تأثیر سوادآموزی بر افزایش سرمایة اجتماعی و روان‌شناختی سوادآموزان [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 149-166]
  • نگاهدار، بهجت رابطة حافظة فعال خواندن با درک متن نوشتاریِ دانش آموزان دورة دوم متوسطه با نگاهی زبان روا نشناختی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 81-100]
  • نو‌ابراهیم، عبدالرحیم طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای معلمان: یک مطالعه آمیخته [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 33-60]
  • نیازآذری، کیومرث توانمندسازی حرفه‌ای معلمان در چشم‌انداز آینده و ارائة مدل [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 7-32]

ه

  • هاشمی، تورج اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان فراشناختی بر تاب‌آوری و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 139-158]
  • هاشمی، سمیه طراحی الگوی آموزش کارآفرینانه در مدرسه [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 59-82]

ی

  • یوسفی، محمد شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های شهر یادگیرنده با تأکید بر یادگیری مادام‌العمر [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 105-126]
  • یوسفی نژاد، اکرم تحلیل روابط چندگانه میان مهار تهای تدریس معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درسهای محاسباتی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 31-52]