نمایه نویسندگان

آ

  • آراسته، حمیدرضا بررسی رابطة معلم‌ارشدی با خودکارآمدی معلمان تازه‌کار [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 113-136]

ا

  • ابوالقاسمی، محمود طراحی مدل مشارکت نظام دانشگاهی ایران در فرآیند تربیت‌معلم [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 7-34]
  • احمدی، آمنه تبیین چارچوب مفهومی اهداف دوره‌های تحصیلی از منظر اسناد تحولی [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 7-30]
  • احمدی، غلامعلی آموزش مبتنی بر تجسم خلاقانه از منظر انواع دانش رهیافتی بر الزام تدریس هنر در مدارس [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 39-64]
  • استادرحیمی، مریم بررسی رابطة معلم‌ارشدی با خودکارآمدی معلمان تازه‌کار [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 113-136]
  • اصغرنژاد، کریم تبیین مؤلفه‌های تربیت حرفه‌ای مبتنی بر شایستگی و تحلیل جایگاه آن در کتاب‌های درسی مربوط به شایستگی‌های غیرفنی دورة دوم متوسطة فنی و حرفه‌ای و کاردانش [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 31-46]
  • امینی زرین، علیرضا آموزش مبتنی بر تجسم خلاقانه از منظر انواع دانش رهیافتی بر الزام تدریس هنر در مدارس [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 39-64]

ب

  • باقری، نسرین مدل‌یابی نقش میانجی احساس تنهایی در رابطة بین سبک‌های دل‌بستگی با وابستگی شبکه‏‌های اجتماعی مجازی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 65-84]
  • بهرامی، ولی شیوه‌های بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی در جذب و آموزش بی‌سوادان و کم‌سوادان [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 165-189]
  • بیرمی پور، علی رابطة عوامل زمینه‌ای و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان ایرانی در تیمز 2015 [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 33-62]

پ

  • پرهیزگار، زکیه تأثیر آموزش مسائل مدل‌سازی ریاضی بر تجربه‌های شوقِ دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 127-146]
  • پژوهی، طاهره تحلیل تماتیک مؤلفه‌های مرتکبین قلدری سایبری در دانش‌آموزان دبیرستانی: یک مطالعة کیفی استقرایی مبتنی بر متن [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 63-78]
  • پیرانی، عارف آسیب‌شناسی فرایند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایة نهم استان ایلام [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 123-148]

ت

  • تجری، طیبه بازشناسی مفهوم و تبیین جایگاه زبان امکان در برنامه‌های درسی و آموزش با تأکید بر دورة ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 85-104]
  • تورانی، حیدر بررسی ویژگی‌های مدیریت مدرسه با رویکرد اسلامی: ارائة ابزار سنجش معتبر و الگوی پیشنهادی [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 47-88]
  • تورانی، حیدر بسترها و مبانی نظری شکل‌گیری جوامع یادگیری حرفه‌ای: الگوهای جوامع یادگیری و مقایسه آن‌ها [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 57-84]

ج

  • جباری نوقابی، مهدی تأثیر آموزش مسائل مدل‌سازی ریاضی بر تجربه‌های شوقِ دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 127-146]
  • جهانی، جعفر طراحی راهنمای عمومی تألیف کتاب‌های درسی و ویژگی‌های کتاب درسی مطلوب در دورة ابتدایی: یک مطالعة کیفی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 155-184]

ح

  • حاجی آقایی، حنیف تبیین پدیدة مدرسه به‌عنوان شتاب‌دهنده [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 111-126]
  • حبیبی کلیبر، رامین ارزشیابی بار شناختی و روش‌های نمره‌دهی آزمون‌های مبتنی بر نقشة مفهومی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 85-112]
  • حسامی، منصور مطالعة کیفی شرایط، زمینه‌ها و پیامدهای کارآفرینی در صنایع دستی شهر اصفهان برای دانش‌آموزان: (ارائة یک نظریة مبنایی) [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 149-166]
  • حسین پور طولازدهی، شهره بررسی ویژگی‌های مدیریت مدرسه با رویکرد اسلامی: ارائة ابزار سنجش معتبر و الگوی پیشنهادی [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 47-88]
  • حسینی، افضل السادات مدرسه خلاق؛ چیستی و چگونگی در دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 7-32]
  • حسینی، کمال الدین تحلیل محتوای کتاب‌های فارسی دورة ابتدایی بر اساس شاخص‌های شورای‌عالی انقلاب فرهنگی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 185-213]
  • حسینی، محمد علی سنتزپژوهی عوامل کلیدی موفقیت در آموزش و توسعة حرفه‌ای از طریق بازی‌وارسازی بر مبنای مدل روبرتس [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 7-38]
  • حسینی خواه، علی مدرسه خلاق؛ چیستی و چگونگی در دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 7-32]
  • حقانی، محمود سنتزپژوهی عوامل کلیدی موفقیت در آموزش و توسعة حرفه‌ای از طریق بازی‌وارسازی بر مبنای مدل روبرتس [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 7-38]

خ

  • خروطی، فاطمه مقایسة انگیزش تحصیلی، خودتنظیمی و خود ارزشمندی دانش‌آموزان تیزهوش و عادی شهر کرج [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 147-162]
  • خلخالی، علی تبیین پدیدة مدرسه به‌عنوان شتاب‌دهنده [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 111-126]

ر

  • رنجدوست، شهرام تبیین مؤلفه‌های تربیت حرفه‌ای مبتنی بر شایستگی و تحلیل جایگاه آن در کتاب‌های درسی مربوط به شایستگی‌های غیرفنی دورة دوم متوسطة فنی و حرفه‌ای و کاردانش [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 31-46]

س

  • سبحانی، عبدالرضا طراحی مدل مشارکت نظام دانشگاهی ایران در فرآیند تربیت‌معلم [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 7-34]
  • سجادیان، ایلناز تحلیل تماتیک مؤلفه‌های مرتکبین قلدری سایبری در دانش‌آموزان دبیرستانی: یک مطالعة کیفی استقرایی مبتنی بر متن [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 63-78]
  • سلسبیلی، نادر بررسی نتایج ارزشیابی برنامة درسی کسب‌شده فارسی دورة اول ابتدایی: نقاط قوت و ضعف دانش‌آموزان در کسب مهارت‌های یادگیری زبانی [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 105-134]
  • سلیمانی، نادیا سنتزپژوهی عوامل کلیدی موفقیت در آموزش و توسعة حرفه‌ای از طریق بازی‌وارسازی بر مبنای مدل روبرتس [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 7-38]
  • سمساری، زهرا رابطة عوامل زمینه‌ای و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان ایرانی در تیمز 2015 [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 33-62]
  • سهیلی، جمال الدین مقایسه تطبیقی ریخت‌شناسی مدارس معاصر ایران با استفاده از روش چیدمان فضا [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 135-164]

ش

  • شائمی برزکی، علی مطالعة کیفی شرایط، زمینه‌ها و پیامدهای کارآفرینی در صنایع دستی شهر اصفهان برای دانش‌آموزان: (ارائة یک نظریة مبنایی) [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 149-166]
  • شفیع زاده، حمید بررسی رابطة رهبری تحولی با عملکرد شغلی معلمان دورة دوم متوسطة شهر تهران [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
  • شکیبایی، زهره شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های توسعة تفکر پژوهشی دانش‌آموزان در نظام آموزش‌عمومی ایران [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 137-154]

ص

  • صادقی، علیرضا تبیین چارچوب مفهومی اهداف دوره‌های تحصیلی از منظر اسناد تحولی [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 7-30]
  • صادقیان، نبی اله طراحی راهنمای عمومی تألیف کتاب‌های درسی و ویژگی‌های کتاب درسی مطلوب در دورة ابتدایی: یک مطالعة کیفی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 155-184]
  • صالحی، محمد نقش ذی‌نفعان آموزشی در استقرار مدیریت دانش در آموزش‌وپرورش [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 93-122]
  • صفری، حسین مقایسه تطبیقی ریخت‌شناسی مدارس معاصر ایران با استفاده از روش چیدمان فضا [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 135-164]
  • صیادی، صادق ارزشیابی بار شناختی و روش‌های نمره‌دهی آزمون‌های مبتنی بر نقشة مفهومی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 85-112]

ط

  • طاهری، مرتضی تبیین چارچوب مفهومی اهداف دوره‌های تحصیلی از منظر اسناد تحولی [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 7-30]

ع

  • عبدالهی، بیژن بررسی رابطة معلم‌ارشدی با خودکارآمدی معلمان تازه‌کار [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 113-136]
  • عربی، پروین مدل‌یابی نقش میانجی احساس تنهایی در رابطة بین سبک‌های دل‌بستگی با وابستگی شبکه‏‌های اجتماعی مجازی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 65-84]
  • عصاره، علیرضا طراحی راهنمای عمومی تألیف کتاب‌های درسی و ویژگی‌های کتاب درسی مطلوب در دورة ابتدایی: یک مطالعة کیفی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 155-184]
  • عظیمی، محمد تبیین مؤلفه‌های تربیت حرفه‌ای مبتنی بر شایستگی و تحلیل جایگاه آن در کتاب‌های درسی مربوط به شایستگی‌های غیرفنی دورة دوم متوسطة فنی و حرفه‌ای و کاردانش [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 31-46]
  • علم‌الهدایی، حسن تأثیر آموزش مسائل مدل‌سازی ریاضی بر تجربه‌های شوقِ دانش‌آموزان [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 127-146]

ف

  • فتحی واجارگاه، کورش سنتزپژوهی عوامل کلیدی موفقیت در آموزش و توسعة حرفه‌ای از طریق بازی‌وارسازی بر مبنای مدل روبرتس [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 7-38]
  • فتحی واجارگاه، کوروش بسترها و مبانی نظری شکل‌گیری جوامع یادگیری حرفه‌ای: الگوهای جوامع یادگیری و مقایسه آن‌ها [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 57-84]
  • فرید، ابوالفضل ارزشیابی بار شناختی و روش‌های نمره‌دهی آزمون‌های مبتنی بر نقشة مفهومی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 85-112]

ق

  • قاسمی نژاد، ابوذر شیوه‌های بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی در جذب و آموزش بی‌سوادان و کم‌سوادان [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 165-189]

ک

  • کاظم پور، اسماعیل شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های توسعة تفکر پژوهشی دانش‌آموزان در نظام آموزش‌عمومی ایران [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 137-154]
  • کاظمی، علیرضا تحلیل محتوای کتاب‌های فارسی دورة ابتدایی بر اساس شاخص‌های شورای‌عالی انقلاب فرهنگی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 185-213]
  • کاظمی، مهرداد مطالعة کیفی شرایط، زمینه‌ها و پیامدهای کارآفرینی در صنایع دستی شهر اصفهان برای دانش‌آموزان: (ارائة یک نظریة مبنایی) [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 149-166]
  • کرامتی، انسی تحلیل محتوای کتاب‌های فارسی دورة ابتدایی بر اساس شاخص‌های شورای‌عالی انقلاب فرهنگی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 185-213]
  • کمالپورخوب، ناصر مواضع سیاسی تربیت دانش‌آموز به مثابه شهروند مطلوب در اسناد رسمی جمهوری اسلامی ایران (مطالعه موردی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،سند چشم انداز 20 ساله) [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 89-110]
  • کیان، مرجان مدرسه خلاق؛ چیستی و چگونگی در دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 7-32]

گ

  • گرامی پور، مسعود مدرسه خلاق؛ چیستی و چگونگی در دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 7-32]

م

  • متحیرپسند، رقیه بسترها و مبانی نظری شکل‌گیری جوامع یادگیری حرفه‌ای: الگوهای جوامع یادگیری و مقایسه آن‌ها [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 57-84]
  • محمدآقایی، مهدی طراحی مدل مشارکت نظام دانشگاهی ایران در فرآیند تربیت‌معلم [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 7-34]
  • مرزوقی، رحمت اله طراحی راهنمای عمومی تألیف کتاب‌های درسی و ویژگی‌های کتاب درسی مطلوب در دورة ابتدایی: یک مطالعة کیفی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 155-184]
  • مصرآبادی، جواد ارزشیابی بار شناختی و روش‌های نمره‌دهی آزمون‌های مبتنی بر نقشة مفهومی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 85-112]
  • ملایی نژاد، اعظم بررسی ویژگی‌های مدیریت مدرسه با رویکرد اسلامی: ارائة ابزار سنجش معتبر و الگوی پیشنهادی [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 47-88]
  • ملکی، حسن تبیین چارچوب مفهومی اهداف دوره‌های تحصیلی از منظر اسناد تحولی [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 7-30]
  • مهدیزاد تهرانی، آیدین آموزش مبتنی بر تجسم خلاقانه از منظر انواع دانش رهیافتی بر الزام تدریس هنر در مدارس [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 39-64]
  • مهرابیان، ساهره مقایسه تطبیقی ریخت‌شناسی مدارس معاصر ایران با استفاده از روش چیدمان فضا [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 135-164]
  • مهرمحمدی، محمود تبیین چارچوب مفهومی اهداف دوره‌های تحصیلی از منظر اسناد تحولی [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 7-30]
  • موحدی، منیره نقش ذی‌نفعان آموزشی در استقرار مدیریت دانش در آموزش‌وپرورش [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 93-122]
  • موسوی، سید علی آسیب‌شناسی فرایند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایة نهم استان ایلام [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 123-148]
  • موسی پور، نعمت‌الله بسترها و مبانی نظری شکل‌گیری جوامع یادگیری حرفه‌ای: الگوهای جوامع یادگیری و مقایسه آن‌ها [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 57-84]
  • مومنی، حسن آسیب‌شناسی فرایند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایة نهم استان ایلام [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 123-148]
  • میرهاشمی، مالک مدل‌یابی نقش میانجی احساس تنهایی در رابطة بین سبک‌های دل‌بستگی با وابستگی شبکه‏‌های اجتماعی مجازی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 65-84]

ن

  • نادی، محمدعلی تحلیل تماتیک مؤلفه‌های مرتکبین قلدری سایبری در دانش‌آموزان دبیرستانی: یک مطالعة کیفی استقرایی مبتنی بر متن [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 63-78]
  • نبیئی، اسمعیل شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های توسعة تفکر پژوهشی دانش‌آموزان در نظام آموزش‌عمومی ایران [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 137-154]
  • نجاتی حسینی، سید محمودسید محمود مواضع سیاسی تربیت دانش‌آموز به مثابه شهروند مطلوب در اسناد رسمی جمهوری اسلامی ایران (مطالعه موردی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،سند چشم انداز 20 ساله) [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 89-110]
  • نقش، زهرا حجم نمونة بهینه در مدل‌سازی چند سطحی: بررسی تأثیر حجم نمونه بر اثرهای ثابت و تصادفی با استفاده از داده‌های تیمز [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 79-92]
  • نوید ادهم، مهدی بررسی رابطة رهبری تحولی با عملکرد شغلی معلمان دورة دوم متوسطة شهر تهران [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]

ه

  • هاشمی، زهرا حجم نمونة بهینه در مدل‌سازی چند سطحی: بررسی تأثیر حجم نمونه بر اثرهای ثابت و تصادفی با استفاده از داده‌های تیمز [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 79-92]
  • هاشمی، سید اسماعیل رابطة عوامل زمینه‌ای و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان ایرانی در تیمز 2015 [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 33-62]
  • هاشمی، سید ضیاء مواضع سیاسی تربیت دانش‌آموز به مثابه شهروند مطلوب در اسناد رسمی جمهوری اسلامی ایران (مطالعه موردی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،سند چشم انداز 20 ساله) [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 89-110]
  • هاشمی، نظام مقایسة انگیزش تحصیلی، خودتنظیمی و خود ارزشمندی دانش‌آموزان تیزهوش و عادی شهر کرج [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 147-162]

ی

  • یاسمی، صدیقه مدرسه خلاق؛ چیستی و چگونگی در دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 7-32]