آ
-
آراسته، حمیدرضا
بررسی رابطة معلمارشدی با خودکارآمدی معلمان تازهکار [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 113-136]
ا
-
ابوالقاسمی، محمود
طراحی مدل مشارکت نظام دانشگاهی ایران در فرآیند تربیتمعلم [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 7-34]
-
احمدی، آمنه
تبیین چارچوب مفهومی اهداف دورههای تحصیلی از منظر اسناد تحولی [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 7-30]
-
احمدی، غلامعلی
آموزش مبتنی بر تجسم خلاقانه از منظر انواع دانش رهیافتی بر الزام تدریس هنر در مدارس [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 39-64]
-
استادرحیمی، مریم
بررسی رابطة معلمارشدی با خودکارآمدی معلمان تازهکار [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 113-136]
-
اصغرنژاد، کریم
تبیین مؤلفههای تربیت حرفهای مبتنی بر شایستگی و تحلیل جایگاه آن در کتابهای درسی مربوط به شایستگیهای غیرفنی دورة دوم متوسطة فنی و حرفهای و کاردانش [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 31-46]
-
امینی زرین، علیرضا
آموزش مبتنی بر تجسم خلاقانه از منظر انواع دانش رهیافتی بر الزام تدریس هنر در مدارس [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 39-64]
ب
-
باقری، نسرین
مدلیابی نقش میانجی احساس تنهایی در رابطة بین سبکهای دلبستگی با وابستگی شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 65-84]
-
بهرامی، ولی
شیوههای بهرهگیری از شبکههای اجتماعی در جذب و آموزش بیسوادان و کمسوادان [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 165-189]
-
بیرمی پور، علی
رابطة عوامل زمینهای و عملکرد ریاضی دانشآموزان ایرانی در تیمز 2015 [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 33-62]
پ
-
پرهیزگار، زکیه
تأثیر آموزش مسائل مدلسازی ریاضی بر تجربههای شوقِ دانشآموزان [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 127-146]
-
پژوهی، طاهره
تحلیل تماتیک مؤلفههای مرتکبین قلدری سایبری در دانشآموزان دبیرستانی: یک مطالعة کیفی استقرایی مبتنی بر متن [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 63-78]
-
پیرانی، عارف
آسیبشناسی فرایند هدایت تحصیلی دانشآموزان پایة نهم استان ایلام [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 123-148]
ت
-
تجری، طیبه
بازشناسی مفهوم و تبیین جایگاه زبان امکان در برنامههای درسی و آموزش با تأکید بر دورة ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 85-104]
-
تورانی، حیدر
بررسی ویژگیهای مدیریت مدرسه با رویکرد اسلامی: ارائة ابزار سنجش معتبر و الگوی پیشنهادی [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 47-88]
-
تورانی، حیدر
بسترها و مبانی نظری شکلگیری جوامع یادگیری حرفهای: الگوهای جوامع یادگیری و مقایسه آنها [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 57-84]
ج
-
جباری نوقابی، مهدی
تأثیر آموزش مسائل مدلسازی ریاضی بر تجربههای شوقِ دانشآموزان [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 127-146]
-
جهانی، جعفر
طراحی راهنمای عمومی تألیف کتابهای درسی و ویژگیهای کتاب درسی مطلوب در دورة ابتدایی: یک مطالعة کیفی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 155-184]
ح
-
حاجی آقایی، حنیف
تبیین پدیدة مدرسه بهعنوان شتابدهنده [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 111-126]
-
حبیبی کلیبر، رامین
ارزشیابی بار شناختی و روشهای نمرهدهی آزمونهای مبتنی بر نقشة مفهومی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 85-112]
-
حسامی، منصور
مطالعة کیفی شرایط، زمینهها و پیامدهای کارآفرینی در صنایع دستی شهر اصفهان برای دانشآموزان: (ارائة یک نظریة مبنایی) [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 149-166]
-
حسین پور طولازدهی، شهره
بررسی ویژگیهای مدیریت مدرسه با رویکرد اسلامی: ارائة ابزار سنجش معتبر و الگوی پیشنهادی [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 47-88]
-
حسینی، افضل السادات
مدرسه خلاق؛ چیستی و چگونگی در دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 7-32]
-
حسینی، کمال الدین
تحلیل محتوای کتابهای فارسی دورة ابتدایی بر اساس شاخصهای شورایعالی انقلاب فرهنگی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 185-213]
-
حسینی، محمد علی
سنتزپژوهی عوامل کلیدی موفقیت در آموزش و توسعة حرفهای از طریق بازیوارسازی بر مبنای مدل روبرتس [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 7-38]
-
حسینی خواه، علی
مدرسه خلاق؛ چیستی و چگونگی در دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 7-32]
-
حقانی، محمود
سنتزپژوهی عوامل کلیدی موفقیت در آموزش و توسعة حرفهای از طریق بازیوارسازی بر مبنای مدل روبرتس [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 7-38]
خ
-
خروطی، فاطمه
مقایسة انگیزش تحصیلی، خودتنظیمی و خود ارزشمندی دانشآموزان تیزهوش و عادی شهر کرج [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 147-162]
-
خلخالی، علی
تبیین پدیدة مدرسه بهعنوان شتابدهنده [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 111-126]
ر
-
رنجدوست، شهرام
تبیین مؤلفههای تربیت حرفهای مبتنی بر شایستگی و تحلیل جایگاه آن در کتابهای درسی مربوط به شایستگیهای غیرفنی دورة دوم متوسطة فنی و حرفهای و کاردانش [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 31-46]
س
-
سبحانی، عبدالرضا
طراحی مدل مشارکت نظام دانشگاهی ایران در فرآیند تربیتمعلم [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 7-34]
-
سجادیان، ایلناز
تحلیل تماتیک مؤلفههای مرتکبین قلدری سایبری در دانشآموزان دبیرستانی: یک مطالعة کیفی استقرایی مبتنی بر متن [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 63-78]
-
سلسبیلی، نادر
بررسی نتایج ارزشیابی برنامة درسی کسبشده فارسی دورة اول ابتدایی: نقاط قوت و ضعف دانشآموزان در کسب مهارتهای یادگیری زبانی [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 105-134]
-
سلیمانی، نادیا
سنتزپژوهی عوامل کلیدی موفقیت در آموزش و توسعة حرفهای از طریق بازیوارسازی بر مبنای مدل روبرتس [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 7-38]
-
سمساری، زهرا
رابطة عوامل زمینهای و عملکرد ریاضی دانشآموزان ایرانی در تیمز 2015 [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 33-62]
-
سهیلی، جمال الدین
مقایسه تطبیقی ریختشناسی مدارس معاصر ایران با استفاده از روش چیدمان فضا [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 135-164]
ش
-
شائمی برزکی، علی
مطالعة کیفی شرایط، زمینهها و پیامدهای کارآفرینی در صنایع دستی شهر اصفهان برای دانشآموزان: (ارائة یک نظریة مبنایی) [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 149-166]
-
شفیع زاده، حمید
بررسی رابطة رهبری تحولی با عملکرد شغلی معلمان دورة دوم متوسطة شهر تهران [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
-
شکیبایی، زهره
شناسایی ابعاد و مؤلفههای توسعة تفکر پژوهشی دانشآموزان در نظام آموزشعمومی ایران [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 137-154]
ص
-
صادقی، علیرضا
تبیین چارچوب مفهومی اهداف دورههای تحصیلی از منظر اسناد تحولی [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 7-30]
-
صادقیان، نبی اله
طراحی راهنمای عمومی تألیف کتابهای درسی و ویژگیهای کتاب درسی مطلوب در دورة ابتدایی: یک مطالعة کیفی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 155-184]
-
صالحی، محمد
نقش ذینفعان آموزشی در استقرار مدیریت دانش در آموزشوپرورش [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 93-122]
-
صفری، حسین
مقایسه تطبیقی ریختشناسی مدارس معاصر ایران با استفاده از روش چیدمان فضا [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 135-164]
-
صیادی، صادق
ارزشیابی بار شناختی و روشهای نمرهدهی آزمونهای مبتنی بر نقشة مفهومی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 85-112]
ط
-
طاهری، مرتضی
تبیین چارچوب مفهومی اهداف دورههای تحصیلی از منظر اسناد تحولی [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 7-30]
ع
-
عبدالهی، بیژن
بررسی رابطة معلمارشدی با خودکارآمدی معلمان تازهکار [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 113-136]
-
عربی، پروین
مدلیابی نقش میانجی احساس تنهایی در رابطة بین سبکهای دلبستگی با وابستگی شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 65-84]
-
عصاره، علیرضا
طراحی راهنمای عمومی تألیف کتابهای درسی و ویژگیهای کتاب درسی مطلوب در دورة ابتدایی: یک مطالعة کیفی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 155-184]
-
عظیمی، محمد
تبیین مؤلفههای تربیت حرفهای مبتنی بر شایستگی و تحلیل جایگاه آن در کتابهای درسی مربوط به شایستگیهای غیرفنی دورة دوم متوسطة فنی و حرفهای و کاردانش [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 31-46]
-
علمالهدایی، حسن
تأثیر آموزش مسائل مدلسازی ریاضی بر تجربههای شوقِ دانشآموزان [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 127-146]
ف
-
فتحی واجارگاه، کورش
سنتزپژوهی عوامل کلیدی موفقیت در آموزش و توسعة حرفهای از طریق بازیوارسازی بر مبنای مدل روبرتس [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 7-38]
-
فتحی واجارگاه، کوروش
بسترها و مبانی نظری شکلگیری جوامع یادگیری حرفهای: الگوهای جوامع یادگیری و مقایسه آنها [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 57-84]
-
فرید، ابوالفضل
ارزشیابی بار شناختی و روشهای نمرهدهی آزمونهای مبتنی بر نقشة مفهومی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 85-112]
ق
-
قاسمی نژاد، ابوذر
شیوههای بهرهگیری از شبکههای اجتماعی در جذب و آموزش بیسوادان و کمسوادان [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 165-189]
ک
-
کاظم پور، اسماعیل
شناسایی ابعاد و مؤلفههای توسعة تفکر پژوهشی دانشآموزان در نظام آموزشعمومی ایران [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 137-154]
-
کاظمی، علیرضا
تحلیل محتوای کتابهای فارسی دورة ابتدایی بر اساس شاخصهای شورایعالی انقلاب فرهنگی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 185-213]
-
کاظمی، مهرداد
مطالعة کیفی شرایط، زمینهها و پیامدهای کارآفرینی در صنایع دستی شهر اصفهان برای دانشآموزان: (ارائة یک نظریة مبنایی) [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 149-166]
-
کرامتی، انسی
تحلیل محتوای کتابهای فارسی دورة ابتدایی بر اساس شاخصهای شورایعالی انقلاب فرهنگی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 185-213]
-
کمالپورخوب، ناصر
مواضع سیاسی تربیت دانشآموز به مثابه شهروند مطلوب در اسناد رسمی جمهوری اسلامی ایران (مطالعه موردی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،سند چشم انداز 20 ساله) [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 89-110]
-
کیان، مرجان
مدرسه خلاق؛ چیستی و چگونگی در دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 7-32]
گ
-
گرامی پور، مسعود
مدرسه خلاق؛ چیستی و چگونگی در دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 7-32]
م
-
متحیرپسند، رقیه
بسترها و مبانی نظری شکلگیری جوامع یادگیری حرفهای: الگوهای جوامع یادگیری و مقایسه آنها [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 57-84]
-
محمدآقایی، مهدی
طراحی مدل مشارکت نظام دانشگاهی ایران در فرآیند تربیتمعلم [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 7-34]
-
مرزوقی، رحمت اله
طراحی راهنمای عمومی تألیف کتابهای درسی و ویژگیهای کتاب درسی مطلوب در دورة ابتدایی: یک مطالعة کیفی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 155-184]
-
مصرآبادی، جواد
ارزشیابی بار شناختی و روشهای نمرهدهی آزمونهای مبتنی بر نقشة مفهومی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 85-112]
-
ملایی نژاد، اعظم
بررسی ویژگیهای مدیریت مدرسه با رویکرد اسلامی: ارائة ابزار سنجش معتبر و الگوی پیشنهادی [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 47-88]
-
ملکی، حسن
تبیین چارچوب مفهومی اهداف دورههای تحصیلی از منظر اسناد تحولی [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 7-30]
-
مهدیزاد تهرانی، آیدین
آموزش مبتنی بر تجسم خلاقانه از منظر انواع دانش رهیافتی بر الزام تدریس هنر در مدارس [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 39-64]
-
مهرابیان، ساهره
مقایسه تطبیقی ریختشناسی مدارس معاصر ایران با استفاده از روش چیدمان فضا [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 135-164]
-
مهرمحمدی، محمود
تبیین چارچوب مفهومی اهداف دورههای تحصیلی از منظر اسناد تحولی [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 7-30]
-
موحدی، منیره
نقش ذینفعان آموزشی در استقرار مدیریت دانش در آموزشوپرورش [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 93-122]
-
موسوی، سید علی
آسیبشناسی فرایند هدایت تحصیلی دانشآموزان پایة نهم استان ایلام [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 123-148]
-
موسی پور، نعمتالله
بسترها و مبانی نظری شکلگیری جوامع یادگیری حرفهای: الگوهای جوامع یادگیری و مقایسه آنها [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 57-84]
-
مومنی، حسن
آسیبشناسی فرایند هدایت تحصیلی دانشآموزان پایة نهم استان ایلام [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 123-148]
-
میرهاشمی، مالک
مدلیابی نقش میانجی احساس تنهایی در رابطة بین سبکهای دلبستگی با وابستگی شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 65-84]
ن
-
نادی، محمدعلی
تحلیل تماتیک مؤلفههای مرتکبین قلدری سایبری در دانشآموزان دبیرستانی: یک مطالعة کیفی استقرایی مبتنی بر متن [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 63-78]
-
نبیئی، اسمعیل
شناسایی ابعاد و مؤلفههای توسعة تفکر پژوهشی دانشآموزان در نظام آموزشعمومی ایران [دوره 19، شماره 4، 1399، صفحه 137-154]
-
نجاتی حسینی، سید محمودسید محمود
مواضع سیاسی تربیت دانشآموز به مثابه شهروند مطلوب در اسناد رسمی جمهوری اسلامی ایران (مطالعه موردی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،سند چشم انداز 20 ساله) [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 89-110]
-
نقش، زهرا
حجم نمونة بهینه در مدلسازی چند سطحی: بررسی تأثیر حجم نمونه بر اثرهای ثابت و تصادفی با استفاده از دادههای تیمز [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 79-92]
-
نوید ادهم، مهدی
بررسی رابطة رهبری تحولی با عملکرد شغلی معلمان دورة دوم متوسطة شهر تهران [دوره 19، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
ه
-
هاشمی، زهرا
حجم نمونة بهینه در مدلسازی چند سطحی: بررسی تأثیر حجم نمونه بر اثرهای ثابت و تصادفی با استفاده از دادههای تیمز [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 79-92]
-
هاشمی، سید اسماعیل
رابطة عوامل زمینهای و عملکرد ریاضی دانشآموزان ایرانی در تیمز 2015 [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 33-62]
-
هاشمی، سید ضیاء
مواضع سیاسی تربیت دانشآموز به مثابه شهروند مطلوب در اسناد رسمی جمهوری اسلامی ایران (مطالعه موردی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،سند چشم انداز 20 ساله) [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 89-110]
-
هاشمی، نظام
مقایسة انگیزش تحصیلی، خودتنظیمی و خود ارزشمندی دانشآموزان تیزهوش و عادی شهر کرج [دوره 19، شماره 1، 1399، صفحه 147-162]
ی
-
یاسمی، صدیقه
مدرسه خلاق؛ چیستی و چگونگی در دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 3، 1399، صفحه 7-32]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد