نمایه نویسندگان

آ

  • آل حسینی، فرشته فلسفۀ تربیت در جمهوری اسلامی ایران و تحقق «معلم پژوهنده» [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 7-25]

ا

  • اجدادی آرانی، فاطمه آموزش تشخیص نقش و ترجمۀ حرف «واو» در متون عربی [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 85-98]
  • استوار، نگار بررسی تنوع بی انضباطی های دانش آموزان از دیدگاه معلمان مدارس متوسطه شهر تبریز [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 111-126]
  • افشار، عبداله ارزشیابی برون داد برنامۀ آموزش قرآن پایۀ پنجم ابتدایی در سال تحصیلی 89-1388 [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]
  • السادات شریف زاده، حکیمه بررسی ماهیت تجربه دینی از دیدگاه آلستون و کاربرد آن در تعلیم و تربیت [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 7-26]
  • السادات شکرباغانی، اشرف بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایۀ پنجم ابتدایی دربـارۀ مفهوم گرمـا و دمـا [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 93-110]
  • الله موسی پور، نعمت راه های توسعه و ترویج فرهنگ اقامۀ نماز در بین دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 26-43]
  • امام جمعه، سیدمحمدرضا ارائۀ راهکارهای مناسب برای ورود آموزش شیمی سبز به برنامۀ درسی شیمی دورة متوسطه [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 71-92]
  • امیری کاربندی، هادی بررسی ماهیت تجربه دینی از دیدگاه آلستون و کاربرد آن در تعلیم و تربیت [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 7-26]

ب

  • باقری، خسرو بررسی ماهیت تجربه دینی از دیدگاه آلستون و کاربرد آن در تعلیم و تربیت [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 7-26]
  • بخشعلی زاده، شهرناز بررسی شناخت معلمان ریاضی دورۀ متوسطه از مثال ریاضی و نحوۀ به کارگیری آن در معرفی یک مفهوم [دوره 12، شماره 2، 1392، صفحه 125-156]
  • بدریان، عابد بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایۀ پنجم ابتدایی دربـارۀ مفهوم گرمـا و دمـا [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 93-110]
  • بقاییان، معصومه اثر جنسیت و سطح فعالیت بدنی بر خودپندارۀ بدنی دانش آموزان دورۀ راهنمایی تحصیلی [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 82-94]
  • بهرام، عباس اثر جنسیت و سطح فعالیت بدنی بر خودپندارۀ بدنی دانش آموزان دورۀ راهنمایی تحصیلی [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 82-94]
  • بهنام، علی ماندگاری تأثیرِ آموزش پیش دبستانی بر مهارت های شفاهی زبان فارسی کودکان ترک زبان و پیشرفت تحصیلی آنان در پایان سال سوّم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1392، صفحه 157-180]

پ

  • پرداختچی، محمدحسن کاوش فرایند توسعۀ حرفه ای معلمان در مراکز تربیت معلم: نظریۀ داده بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 149-176]
  • پور اسکندری، رامین بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایۀ پنجم ابتدایی دربـارۀ مفهوم گرمـا و دمـا [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 93-110]
  • پیری، موسی بررسی تنوع بی انضباطی های دانش آموزان از دیدگاه معلمان مدارس متوسطه شهر تبریز [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 111-126]

ج

  • جوکار، لیلا بررسی نقش جنسیت و پایۀ تحصیلی در عملکرد ریاضی دانش آموزان در حل یک مسئلۀ غیرمعمول [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 27-44]
  • جیگاره، مینا آموزش تشخیص نقش و ترجمۀ حرف «واو» در متون عربی [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 85-98]

چ

  • چمنی، ویدا تحلیل محتوای کتاب های درسی دورۀ راهنمایی تحصیلی بر اساس مؤلفه های هوش هیجانی الگوی توانایی محور مایر و سالووی [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 99-124]

ح

  • حبیبی بودلالو، لیلا ارائۀ راهکارهای مناسب برای ورود آموزش شیمی سبز به برنامۀ درسی شیمی دورة متوسطه [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 71-92]
  • حسین طلایی زواره، سید محاسبه کارایی دفتر برنامه ریزی و تألیف کتاب های درسی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با استفاده از بودجه ریزی عملیاتی [دوره 12، شماره 2، 1392، صفحه 51-78]
  • حیدری، عبدالحسین دلایل رمزگردانی زبانی معلمان در کلاس های ابتدایی مناطق دوزبانۀ ترکی آذری ـ فارسی [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 110-124]

خ

  • خلجی، حسن اثر جنسیت و سطح فعالیت بدنی بر خودپندارۀ بدنی دانش آموزان دورۀ راهنمایی تحصیلی [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 82-94]

د

  • دانای طوسی، مریم درک نحوی، حافظۀ فعال و درک متن [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 61-84]
  • درزی، علی درک نحوی، حافظۀ فعال و درک متن [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 61-84]
  • دستجردی، مهدی درک نحوی، حافظۀ فعال و درک متن [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 61-84]

ر

  • رحمانی، سامان تمایز دانش آموزان منضبط و غیرمنضبط براساس ذهن خوانی و هوش هیجانی [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 95-109]
  • رفیع پور، ابوالفضل بررسی نقش جنسیت و پایۀ تحصیلی در عملکرد ریاضی دانش آموزان در حل یک مسئلۀ غیرمعمول [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 27-44]
  • روحی، افسر ماندگاری تأثیرِ آموزش پیش دبستانی بر مهارت های شفاهی زبان فارسی کودکان ترک زبان و پیشرفت تحصیلی آنان در پایان سال سوّم ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1392، صفحه 157-180]
  • روحی، افسر دلایل رمزگردانی زبانی معلمان در کلاس های ابتدایی مناطق دوزبانۀ ترکی آذری ـ فارسی [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 110-124]
  • ریحانی، ابراهیم بررسی شناخت معلمان ریاضی دورۀ متوسطه از مثال ریاضی و نحوۀ به کارگیری آن در معرفی یک مفهوم [دوره 12، شماره 2، 1392، صفحه 125-156]
  • ریحانی، ابراهیم بررسی و تحلیل مـدل های اساسی استدلال و اثبـات در آموزش ریاضی [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 45-70]

ز

  • زوار، تقی تمایز دانش آموزان منضبط و غیرمنضبط براساس ذهن خوانی و هوش هیجانی [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 95-109]

س

  • سجادی، سیدمهدی فلسفۀ تربیت در جمهوری اسلامی ایران و تحقق «معلم پژوهنده» [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 7-25]
  • سعادتی شامیر، ابوطالب درک نحوی، حافظۀ فعال و درک متن [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 61-84]
  • سمائی، مهدی دلایل رمزگردانی زبانی معلمان در کلاس های ابتدایی مناطق دوزبانۀ ترکی آذری ـ فارسی [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 110-124]
  • سمیعی، محمدجواد انواع روش های آموزش به نوجوانان در زمینۀ فرهنگ امداد و تعیین میزان اثربخشی آن ها [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 67-81]
  • سیلوایه، سونیا تأثیر محیط هنری بر خلاقیت دانش‎آموزان [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 126-140]

ش

  • شاهرضائی، سیدرسول ارزشیابی برون داد برنامۀ آموزش قرآن پایۀ پنجم ابتدایی در سال تحصیلی 89-1388 [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]

ص

  • صادق زاده، علیرضا فلسفۀ تربیت در جمهوری اسلامی ایران و تحقق «معلم پژوهنده» [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 7-25]
  • صالحی، اسماعیل انواع روش های آموزش به نوجوانان در زمینۀ فرهنگ امداد و تعیین میزان اثربخشی آن ها [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 67-81]
  • صباغان، مریم ارائۀ راهکارهای مناسب برای ورود آموزش شیمی سبز به برنامۀ درسی شیمی دورة متوسطه [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 71-92]
  • صلاحیان، افشین بررسی رابطۀ بین نظام ارزشی دانش آموزان و ملاک های انتخاب رشتۀ داوطلبان ورود به دانشگاه در شهر اصفهان [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 125-148]

ط

  • طاهری، مرتضی کاوش فرایند توسعۀ حرفه ای معلمان در مراکز تربیت معلم: نظریۀ داده بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 149-176]

ع

  • عارفی، محبوبه کاوش فرایند توسعۀ حرفه ای معلمان در مراکز تربیت معلم: نظریۀ داده بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 149-176]
  • عریضی، حمیدرضا بررسی رابطۀ بین نظام ارزشی دانش آموزان و ملاک های انتخاب رشتۀ داوطلبان ورود به دانشگاه در شهر اصفهان [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 125-148]
  • عطاری، لطیف دلایل رمزگردانی زبانی معلمان در کلاس های ابتدایی مناطق دوزبانۀ ترکی آذری ـ فارسی [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 110-124]

غ

  • غلامی، جواد شناسایی و اولویت بندی عوامل مرتبط با آموزش زبان انگلیسی در مدارس [دوره 12، شماره 2، 1392، صفحه 99-124]

ق

  • قبادی، محترم ارزشیابی برون داد برنامۀ آموزش قرآن پایۀ پنجم ابتدایی در سال تحصیلی 89-1388 [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]
  • قهرمانی، محمد کاوش فرایند توسعۀ حرفه ای معلمان در مراکز تربیت معلم: نظریۀ داده بنیاد [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 149-176]

ک

  • کلانتری، رضا شناسایی و اولویت بندی عوامل مرتبط با آموزش زبان انگلیسی در مدارس [دوره 12، شماره 2، 1392، صفحه 99-124]
  • کلاهدوز، فهیمه بررسی و تحلیل مـدل های اساسی استدلال و اثبـات در آموزش ریاضی [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 45-70]

م

  • مثنوی، محمدرضا انواع روش های آموزش به نوجوانان در زمینۀ فرهنگ امداد و تعیین میزان اثربخشی آن ها [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 67-81]
  • محمدحسین حسینی، سید طراحی، تدوین و اعتبارسنجی الگوی راهنمای یادگیری مشارکتی برای برنامۀ درسی «فارسی بخوانیم و بنویسیم» دورۀ ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1392، صفحه 9-50]
  • محمد قاسمی، حمید انتقال آموزه های دینی از طریق ارتباطات غیر کلامی در سیرۀ معصومین علیهم السلام [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 7-22]
  • محمدی نیا، اسماعیل دو زبانگی و رابطۀ آن با مهارت های تفکر انتقادی [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 45-60]
  • مرادی، خدیجه راه های توسعه و ترویج فرهنگ اقامۀ نماز در بین دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر تهران [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 26-43]
  • مصرآبادی، جواد تمایز دانش آموزان منضبط و غیرمنضبط براساس ذهن خوانی و هوش هیجانی [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 95-109]
  • مصرآبادی، جواد بررسی تنوع بی انضباطی های دانش آموزان از دیدگاه معلمان مدارس متوسطه شهر تبریز [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 111-126]
  • مطور، معصومه طراحی، تدوین و اعتبارسنجی الگوی راهنمای یادگیری مشارکتی برای برنامۀ درسی «فارسی بخوانیم و بنویسیم» دورۀ ابتدایی [دوره 12، شماره 2، 1392، صفحه 9-50]
  • معروفی، یحیی دو زبانگی و رابطۀ آن با مهارت های تفکر انتقادی [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 45-60]
  • ملایی نژاد، اعظم محاسبه کارایی دفتر برنامه ریزی و تألیف کتاب های درسی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با استفاده از بودجه ریزی عملیاتی [دوره 12، شماره 2، 1392، صفحه 51-78]
  • مهدوی نژاد، غلامحسین تأثیر محیط هنری بر خلاقیت دانش‎آموزان [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 126-140]
  • مهدوی نژاد، محمدجواد تأثیر محیط هنری بر خلاقیت دانش‎آموزان [دوره 12، شماره 4، 1392، صفحه 126-140]
  • مهرمحمدی، محمود تبیین و بازشناسی ظرفیت نظریه های ناظر به آموزش ارزش ها در نظام آموزشی از منظر اثربخشی [دوره 12، شماره 2، 1392، صفحه 79-98]
  • مهرمحمدی، محمود فلسفۀ تربیت در جمهوری اسلامی ایران و تحقق «معلم پژوهنده» [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 7-25]
  • موسوی، سیدنقی تحلیل مفهوم تلقین در تربیت دینی [دوره 12، شماره 3، 1392، صفحه 44-66]
  • میرزامحمدی، محمدحسن ارزشیابی برون داد برنامۀ آموزش قرآن پایۀ پنجم ابتدایی در سال تحصیلی 89-1388 [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]

ن

و

  • واشقانی فراهانی، احمد بررسی شناخت معلمان ریاضی دورۀ متوسطه از مثال ریاضی و نحوۀ به کارگیری آن در معرفی یک مفهوم [دوره 12، شماره 2، 1392، صفحه 125-156]

ه

  • هاشمی، سهیلا تحلیل محتوای کتاب های درسی دورۀ راهنمایی تحصیلی بر اساس مؤلفه های هوش هیجانی الگوی توانایی محور مایر و سالووی [دوره 12، شماره 1، 1392، صفحه 99-124]