آ
-
آذربخش، مسلم
تأثیر آموزش مستقیم مهارت های تفکر با مدل هالپرن بر مهارت تفکر انتقادی دانش آموزان دورة متوسطه [دوره 13، شماره 4، 1393، صفحه 45-58]
-
آزاد فلاح، پرویز
ارزیابی و مقایسة تفکر خلاق در کودکان یک زبانه و دوزبانه زودهنگام همسان [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 92-107]
ا
-
اصغر خلّاقی، علی
الگوی تدوین چارچوب مفهومی در آموزش فنی و حرفه ای [دوره 13، شماره 2، 1393، صفحه 31-42]
-
افهمی، رضا
نقش جنبه های کیفی عناصر محیطی بر پرورش تفکر خلاق کودکان از دیدگاه مربیان مهد کودک [دوره 13، شماره 2، 1393، صفحه 83-99]
-
اکبر عطرفی، علی
نگاهی انتقادی و تحلیلی به سیر تاریخ ادبیات مدارس از سال 1370 تا 1390 [دوره 13، شماره 3، 1393، صفحه 57-72]
-
اکبری شِلدره، فریدون
نگاهی انتقادی و تحلیلی به سیر تاریخ ادبیات مدارس از سال 1370 تا 1390 [دوره 13، شماره 3، 1393، صفحه 57-72]
-
اله قدم پور، عزت
طراحی، تدوین و هنجاریابی پرسش نامة روش تدریس انعکاسی برای نظام آموزشی ایران در دورة متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1393، صفحه 43-64]
-
امینی پور، شیما
راهبردهای خودمدیریتی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 13، شماره 4، 1393، صفحه 30-44]
ب
-
باقری گرمارودی، فضه
ارزیابی عملکرد دبیرستان های منطقه 5 آموزش و پرورش با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها [دوره 13، شماره 4، 1393، صفحه 59-77]
-
بدری، رحیم
اثربخشی الگوی تفکرانتقادی پاول بر گرایش به تفکرانتقادی و مهارت های زندگی دانش آموزان با توجه به نقش تعدیلی سبک های تفکر واگرا و همگرا [دوره 13، شماره 3، 1393، صفحه 37-56]
-
بدری گرگری، رحیم
تأثیر آموزش مستقیم مهارت های تفکر با مدل هالپرن بر مهارت تفکر انتقادی دانش آموزان دورة متوسطه [دوره 13، شماره 4، 1393، صفحه 45-58]
-
بهنام علوی مقدم، سید
تحلیل خطاهای نوشتاری دانش آموزان فارسی زبان و دوزبانه دورة ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1393، صفحه 124-140]
-
بهنام علوی مقدم، سید
بررسی میزان تحقق هدف گذاری های انجام شده در برنامۀ درسی ملی با محتوای کتاب زبان انگلیسی جدید پایۀ اول دورۀ متوسطۀ اول [دوره 13، شماره 3، 1393، صفحه 23-26]
-
بهنام علوی مقدم، سید
تحلیل محتوای مؤلفه های هویت ملی در کتب آموزش زبان فرانسه دوره های راهنمایی، دبیرستان - پیش دانشگاهی [دوره 13، شماره 4، 1393، صفحه 117-140]
-
بیانلو، اعظم
ارزیابی و مقایسة تفکر خلاق در کودکان یک زبانه و دوزبانه زودهنگام همسان [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 92-107]
-
بیرامی، منصور
اثربخشی الگوی تفکرانتقادی پاول بر گرایش به تفکرانتقادی و مهارت های زندگی دانش آموزان با توجه به نقش تعدیلی سبک های تفکر واگرا و همگرا [دوره 13، شماره 3، 1393، صفحه 37-56]
ت
-
تقی زاده، محسن
تأثیر آموزش مستقیم مهارت های تفکر با مدل هالپرن بر مهارت تفکر انتقادی دانش آموزان دورة متوسطه [دوره 13، شماره 4، 1393، صفحه 45-58]
ج
-
جیگاره، مینا
آموزش تشخیص انواع جملات شرطیه، فاء جزای شرط و معانی آن ها [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 125-135]
ح
-
حجازی، الهه
راهبردهای خودمدیریتی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 13، شماره 4، 1393، صفحه 30-44]
-
حسنی، محمد
مقایسة میزان عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در برنامة ارزشیابی کیفی و توصیفی و ارزشیابی سنتی [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 108-124]
-
حسینی، محمدعلی
بررسی تأثیر هوش هیجانی بر تعارض میان کار و زندگی معلمان زن مقطع متوسطه شاغل در آموزش و پرورش منطقه 19 تهران [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 80-91]
-
حق شناس، مریم
نگاهی انتقادی و تحلیلی به سیر تاریخ ادبیات مدارس از سال 1370 تا 1390 [دوره 13، شماره 3، 1393، صفحه 57-72]
-
حیدری فرد، رضا
رابطة هوش سازمانی با اثربخشی مدیران مدارس [دوره 13، شماره 2، 1393، صفحه 65-82]
خ
-
خیرآبادی، رضا
بررسی میزان تحقق هدف گذاری های انجام شده در برنامۀ درسی ملی با محتوای کتاب زبان انگلیسی جدید پایۀ اول دورۀ متوسطۀ اول [دوره 13، شماره 3، 1393، صفحه 23-26]
د
-
دادجوی توکلی، عطیه
شناسایی و اعتبارسنجی شایستگی های حرفه ای معلمان اثربخش [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 25-48]
-
داورپناه، زهرا
تحلیل محتوای مؤلفه های هویت ملی در کتب آموزش زبان فرانسه دوره های راهنمایی، دبیرستان - پیش دانشگاهی [دوره 13، شماره 4، 1393، صفحه 117-140]
ر
-
رسول زاده طباطبائی، کاظم
ارزیابی و مقایسة تفکر خلاق در کودکان یک زبانه و دوزبانه زودهنگام همسان [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 92-107]
-
رضا لورائی، محمد
بررسی و تحلیل مؤلفه های حقوق بشر در کتاب های درسی دورة ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 7-24]
-
رضویان شاد، مرتضی
اثربخشی الگوی تفکرانتقادی پاول بر گرایش به تفکرانتقادی و مهارت های زندگی دانش آموزان با توجه به نقش تعدیلی سبک های تفکر واگرا و همگرا [دوره 13، شماره 3، 1393، صفحه 37-56]
-
روحی، فهیمه
ارزیابی عملکرد دبیرستان های منطقه 5 آموزش و پرورش با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها [دوره 13، شماره 4، 1393، صفحه 59-77]
س
-
سوری، فاطمه
ارزیابی عملکرد دبیرستان های منطقه 5 آموزش و پرورش با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها [دوره 13، شماره 4، 1393، صفحه 59-77]
ش
-
شکری، فرحناز
طراحی، تدوین و هنجاریابی پرسش نامة روش تدریس انعکاسی برای نظام آموزشی ایران در دورة متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1393، صفحه 43-64]
-
شمس مورکانی، غلامرضا
بررسی و تحلیل مؤلفه های حقوق بشر در کتاب های درسی دورة ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 7-24]
ص
-
صفری، مهدی
بررسی و تحلیل معیارهای طراحی فضای آموزشی موجود در مراکز پیش دبستانی و دبستان و تنظیم آن ها براساس معیارهای برنامه ریزی چند بعدی [دوره 13، شماره 3، 1393، صفحه 97-110]
ض
-
ضرغامی، سعید
از نظریة عدالت جان رالز در نظام های آموزشی: رویکرد هرمنوتیک انتقادی [دوره 13، شماره 2، 1393، صفحه 100-123]
ع
-
عبدالهی، بیژن
شناسایی و اعتبارسنجی شایستگی های حرفه ای معلمان اثربخش [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 25-48]
-
عبدالهی، بیژن
رابطة هوش سازمانی با اثربخشی مدیران مدارس [دوره 13، شماره 2، 1393، صفحه 65-82]
-
عقیلی، سیدرمضان
بررسی و تحلیل مؤلفه های حقوق بشر در کتاب های درسی دورة ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 7-24]
-
عیسی زادگان، علی
پیش بینی کننده های شناختی ـ اجتماعی رضایت از مدرسه در دانش آموزان دبیرستانی: آزمون یک مدل علّی [دوره 13، شماره 4، 1393، صفحه 7-29]
ف
-
فتحی واجارگاه، کورش
بررسی و تحلیل مؤلفه های حقوق بشر در کتاب های درسی دورة ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 7-24]
-
فرهمند نسب، فاطمه
بررسی تأثیر هوش هیجانی بر تعارض میان کار و زندگی معلمان زن مقطع متوسطه شاغل در آموزش و پرورش منطقه 19 تهران [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 80-91]
-
فرید، زهرا
آموزش تشخیص انواع جملات شرطیه، فاء جزای شرط و معانی آن ها [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 125-135]
ق
-
قاسمی، حسین
تحلیل محتوای کتاب درسی هدیه های آسمان پایة ششم ابتدایی و میزان انطباق آن با مبانی قرآنی و سند تحول بنیادین آموزش وپرورش [دوره 13، شماره 4، 1393، صفحه 100-116]
-
قدمی، مجید
بررسی رابطة کمال گرایی با اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 136-151]
-
قربان دردی نژاد، فرهاد
بررسی نقش استفاده از راهبرد آگاهی ساخت- واژه در یادگیری واژگان انگلیسی [دوره 13، شماره 3، 1393، صفحه 7-22]
ک
-
کاظمی، محمود
تحلیل محتوای کتاب درسی هدیه های آسمان پایة ششم ابتدایی و میزان انطباق آن با مبانی قرآنی و سند تحول بنیادین آموزش وپرورش [دوره 13، شماره 4، 1393، صفحه 100-116]
م
-
محبی، عظیم
بررسی تأثیر تدریس مبتنی بر رویکرد ساختن گرایی بر عملکرد دانش آموزان در درس علوم تجربی کلاس چهارم ابتدایی [دوره 13، شماره 3، 1393، صفحه 111-124]
-
محمدخانی، کامران
بررسی تأثیر هوش هیجانی بر تعارض میان کار و زندگی معلمان زن مقطع متوسطه شاغل در آموزش و پرورش منطقه 19 تهران [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 80-91]
-
محمد دلبری، سید
الگوی اهداف تربیت دینی مبتنی بر آموزه های قرآن کریم [دوره 13، شماره 2، 1393، صفحه 7-30]
-
مرادیان، محمودرضا
طراحی، تدوین و هنجاریابی پرسش نامة روش تدریس انعکاسی برای نظام آموزشی ایران در دورة متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1393، صفحه 43-64]
-
مصلایی پور، عباس
الگوی اهداف تربیت دینی مبتنی بر آموزه های قرآن کریم [دوره 13، شماره 2، 1393، صفحه 7-30]
-
معدن دار آرانی، عباس
بررسی نقش نهادها، سازمان ها و افراد در توقف مدارس غیردولتی از نظر مؤسسان و کارشناسان: بازسازی معنایی [دوره 13، شماره 3، 1393، صفحه 73-96]
-
مفیدی، فرخنده
بررسی و تحلیل معیارهای طراحی فضای آموزشی موجود در مراکز پیش دبستانی و دبستان و تنظیم آن ها براساس معیارهای برنامه ریزی چند بعدی [دوره 13، شماره 3، 1393، صفحه 97-110]
-
ملکی، حسن
الگوی اهداف تربیت دینی مبتنی بر آموزه های قرآن کریم [دوره 13، شماره 2، 1393، صفحه 7-30]
-
مهنا، سعید
پیش بینی کننده های شناختی ـ اجتماعی رضایت از مدرسه در دانش آموزان دبیرستانی: آزمون یک مدل علّی [دوره 13، شماره 4، 1393، صفحه 7-29]
-
میرنسب، میرمحمود
اثربخشی الگوی تفکرانتقادی پاول بر گرایش به تفکرانتقادی و مهارت های زندگی دانش آموزان با توجه به نقش تعدیلی سبک های تفکر واگرا و همگرا [دوره 13، شماره 3، 1393، صفحه 37-56]
-
میکائیلی منیع، فرزانه
پیش بینی کننده های شناختی ـ اجتماعی رضایت از مدرسه در دانش آموزان دبیرستانی: آزمون یک مدل علّی [دوره 13، شماره 4، 1393، صفحه 7-29]
ن
-
نامی، شمسی
کلاس های موضوعی؛ دستاوردها، محدودیت ها و راهکارها [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 49-79]
-
نصرت ناهوکی، عبدالسلام
مقایسة میزان عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در برنامة ارزشیابی کیفی و توصیفی و ارزشیابی سنتی [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 108-124]
-
نویدى، احد
چرایی و چگونگی تلفیق آموزش عمومی و آموزش فنی وحرفه ای [دوره 13، شماره 4، 1393، صفحه 78-99]
-
نیر، نرجس
نقش جنبه های کیفی عناصر محیطی بر پرورش تفکر خلاق کودکان از دیدگاه مربیان مهد کودک [دوره 13، شماره 2، 1393، صفحه 83-99]
ه
-
هاشمی، تورج
اثربخشی الگوی تفکرانتقادی پاول بر گرایش به تفکرانتقادی و مهارت های زندگی دانش آموزان با توجه به نقش تعدیلی سبک های تفکر واگرا و همگرا [دوره 13، شماره 3، 1393، صفحه 37-56]
ی
-
یاری قلی، بهبود
از نظریة عدالت جان رالز در نظام های آموزشی: رویکرد هرمنوتیک انتقادی [دوره 13، شماره 2، 1393، صفحه 100-123]
-
یوسلیانی، غلامعلی
شناسایی و اعتبارسنجی شایستگی های حرفه ای معلمان اثربخش [دوره 13، شماره 1، 1393، صفحه 25-48]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد