ا
-
ابراهیم میرشاه جعفری، سید
بررسی میزان رعایت اصول علمی قصدشده مربوط به عنصر ارزشیابی در درس تفکر و پژوهش پایۀ ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 22-36]
-
احمدیانفر، سهیلا
تأملی بر مشکلات مدیران تازه کار در مدارس ابتدایی: یافته های یک پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 61-83]
-
اخوان تفتی، مهناز
دستاورد تحصیلی از راه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی، یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعۀ دو سطحی) [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 69-86]
-
اخوان مقدم، زهره
آموزش مفاهیم و تفسیر قرآن با استفاده از تکنولوژی آموزشی و روان شناسی رنگ ها [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 38-59]
-
ارجمندفر، فاطمه
نشانه شناسی تصاویر موجود در کتاب های فارسی و تعلیمات اجتماعی دورۀ ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 117-139]
-
اسدپور، سعید
تأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد زمینه ـ محور بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایۀ هفتم [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 150-172]
-
اسماعیلی، مریم
شناسایی عوامل مؤثر در پیشرفت ریاضی دانش آموزان ایرانی پایۀ هشتم در مطالعۀ تیمز 2011 [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 56-76]
-
اشتری مهرجردی، اباذر
اثربخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر بهبود مهارت های مطالعه و تعلّل ورزی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 84-100]
-
افتخاری، حمیده
مؤلفه های مؤثر بر ارتقای محرمیّت در فضاهای آموزشی [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 101-116]
-
اکبر خسروی بابادی، علی
بررسی تأثیر عناصر برنامۀ درسی موجود فیزیک 1 و آزمایشگاه در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 32-46]
-
الزهرا قناعت پیشه، عترت
تأثیر روش آموزشی افسانه زدایی علمی بر تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 7-21]
-
الله ارشدی، نعمت
کج فهمی های دانش آموزان در یادگیری مفاهیم الکتروشیمی در دبیرستان [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 124-149]
-
اله قدم پور، عزت
بررسی پایایی و روایی مقیاس باور کارآمدی جمعی معلم (CTEBS) در مدارس ابتدایی شهر گناباد [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 51-68]
-
امینی فر، الهه
درک و اشتباهات مفهومی دانش آموزان از مفهوم متغیر در جبر مقدماتی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 77-95]
ب
-
بازرگان، عباس
سنجش تشخیصی صلاحیت های سواد ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 7-33]
-
بحرینی بروجنی، مجید
بررسی میزان رعایت اصول علمی قصدشده مربوط به عنصر ارزشیابی در درس تفکر و پژوهش پایۀ ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 22-36]
-
بدریان، عابد
تعریف نظری سواد شیمی از نگاه مدرسان شیمی دانشگاه ها و دبیران مدارس دورۀ متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 7-31]
-
بدری گرگری، رحیم
تأثیر روش آموزشی افسانه زدایی علمی بر تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 7-21]
-
برزگر، محمود
ارزشیابی برنامۀ درسی اجراشده و کسب شده رشتۀ مکانیک خودرو، شاخۀ فنی وحرفه ای [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 79-99]
-
بروجردی علوی، مهدخت
نشانه شناسی تصاویر موجود در کتاب های فارسی و تعلیمات اجتماعی دورۀ ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 117-139]
-
بگیان کوله مرز، محمد جواد
اثربخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر بهبود مهارت های مطالعه و تعلّل ورزی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 84-100]
پ
-
پورکریمی هاوشکی، مجتبی
آسیب شناسی و تحلیل کارکردهای تربیتی هنر در کتب درسی قبلی و تازه تألیف هنر پایۀ هفتم [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 60-78]
-
پیرایش مقدم، فاطمه
آموزش مفاهیم و تفسیر قرآن با استفاده از تکنولوژی آموزشی و روان شناسی رنگ ها [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 38-59]
-
پیری، موسی
تبیین «افت تحصیلی» براساس مستندات و دیدگاه اعضای شوراهای دبیران شهرستان ایذه [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 87-112]
ح
-
حسنی، حجت
آسیب شناسی و تحلیل کارکردهای تربیتی هنر در کتب درسی قبلی و تازه تألیف هنر پایۀ هفتم [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 60-78]
-
حسنی، محمد
تجارب تربیتِ اخلاقی کارگزاران نظام تربیت رسمی و عمومی در دورة ابتدایی (دبستان) [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 7-37]
-
حمیدی، فریده
تأثیرکارکردهای رهبری مدیران بر توانمندسازی معلمان [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 47-60]
ر
-
رضا زین آبادی، حسن
تأملی بر مشکلات مدیران تازه کار در مدارس ابتدایی: یافته های یک پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 61-83]
-
رضا زین آبادی، حسن
ارزشیابی برنامۀ درسی اجراشده و کسب شده رشتۀ مکانیک خودرو، شاخۀ فنی وحرفه ای [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 79-99]
-
رضوانی، محمدعلی
شطرنج ابزاری برای ارتقای توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 131-159]
-
رفیع پور، ابوالفضل
شناسایی عوامل مؤثر در پیشرفت ریاضی دانش آموزان ایرانی پایۀ هشتم در مطالعۀ تیمز 2011 [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 56-76]
ز
-
زعیم باشی، علی
درک و اشتباهات مفهومی دانش آموزان از مفهوم متغیر در جبر مقدماتی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 77-95]
-
زهره وند، شیما
درک و اشتباهات مفهومی دانش آموزان از مفهوم متغیر در جبر مقدماتی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 77-95]
س
-
سپهری بروجنی، کبری
بررسی میزان رعایت اصول علمی قصدشده مربوط به عنصر ارزشیابی در درس تفکر و پژوهش پایۀ ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 22-36]
-
سعادتی، ربابه
تأثیرکارکردهای رهبری مدیران بر توانمندسازی معلمان [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 47-60]
ش
-
شکوهی یکتا، محسن
سنجش تشخیصی صلاحیت های سواد ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 7-33]
ض
-
ضرغامی، سعید
ساخت شکنی رابطۀ سلسله مراتبی معلم و دانش آموز با توجه به اندیشه های ژاک دریدا [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 37-50]
ع
-
عباسی، مسلم
اثربخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر بهبود مهارت های مطالعه و تعلّل ورزی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 84-100]
-
عبداله میرزائی، رسول
کج فهمی های دانش آموزان در یادگیری مفاهیم الکتروشیمی در دبیرستان [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 124-149]
-
عرفانی آداب، الهام
فراتحلیل روابط راهبردهای یادگیری و عملکرد حل مسئلۀ ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 34-55]
-
عصاره، علیرضا
تأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد زمینه ـ محور بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایۀ هفتم [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 150-172]
-
عظمتی، حمیدرضا
مؤلفه های مؤثر بر ارتقای محرمیّت در فضاهای آموزشی [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 101-116]
غ
-
غلام آزاد، سهیلا
ارزشیابی ریاضی دورۀ راهنمایی تحصیلی براساس نظر معلمان [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 96-130]
ف
-
فدایی، محمدرضا
شطرنج ابزاری برای ارتقای توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 131-159]
-
فیضی، ایوب
فراتحلیل اثربخشی روش های تدریس گروهی بر انواع شاخص های شناختی، عاطفی و اجتماعی فراگیران [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 100-123]
ق
-
قائدی، یحیی
ساخت شکنی رابطۀ سلسله مراتبی معلم و دانش آموز با توجه به اندیشه های ژاک دریدا [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 37-50]
-
قربانی، علی
تحلیل پدیدارشناسانۀ الگوهای تدریس و تأثیر آن بر طراحی معماری کلاس درس [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 113-138]
ک
-
کراچیان، آذر
بررسی تأثیر عناصر برنامۀ درسی موجود فیزیک 1 و آزمایشگاه در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 32-46]
-
کریمی گیلده، علی
آسیب شناسی و تحلیل کارکردهای تربیتی هنر در کتب درسی قبلی و تازه تألیف هنر پایۀ هفتم [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 60-78]
-
کوهی فائق، امراله
کج فهمی های دانش آموزان در یادگیری مفاهیم الکتروشیمی در دبیرستان [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 124-149]
-
کیامنش، علیرضا
سنجش تشخیصی صلاحیت های سواد ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 7-33]
-
کیامنش، علیرضا
دستاورد تحصیلی از راه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی، یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعۀ دو سطحی) [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 69-86]
گ
-
گراوند، هوشنگ
بررسی پایایی و روایی مقیاس باور کارآمدی جمعی معلم (CTEBS) در مدارس ابتدایی شهر گناباد [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 51-68]
-
گویا، زهرا
سنجش تشخیصی صلاحیت های سواد ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 7-33]
-
گویا، زهرا
شطرنج ابزاری برای ارتقای توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 131-159]
ل
-
لیاقتدار، محمدجواد
بررسی میزان رعایت اصول علمی قصدشده مربوط به عنصر ارزشیابی در درس تفکر و پژوهش پایۀ ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 22-36]
م
-
ماهرخ موسوی، سیده
دستاورد تحصیلی از راه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی، یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعۀ دو سطحی) [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 69-86]
-
متقی نیا، محمدرضا
بررسی پایایی و روایی مقیاس باور کارآمدی جمعی معلم (CTEBS) در مدارس ابتدایی شهر گناباد [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 51-68]
-
محسن پور، مریم
سنجش تشخیصی صلاحیت های سواد ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 7-33]
-
محمدرضا امام جمعه، سید
تأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد زمینه ـ محور بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایۀ هفتم [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 150-172]
-
محمود نیا، علیرضا
ساخت شکنی رابطۀ سلسله مراتبی معلم و دانش آموز با توجه به اندیشه های ژاک دریدا [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 37-50]
-
محمودیان، حسن
اثربخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر بهبود مهارت های مطالعه و تعلّل ورزی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 84-100]
-
محمودی بردزردی، سعید
تبیین «افت تحصیلی» براساس مستندات و دیدگاه اعضای شوراهای دبیران شهرستان ایذه [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 87-112]
-
مصرآبادی، جواد
فراتحلیل روابط راهبردهای یادگیری و عملکرد حل مسئلۀ ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 34-55]
-
مصرآبادی، جواد
فراتحلیل اثربخشی روش های تدریس گروهی بر انواع شاخص های شناختی، عاطفی و اجتماعی فراگیران [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 100-123]
-
مقدسی بروجنی، فاطمه
بررسی میزان رعایت اصول علمی قصدشده مربوط به عنصر ارزشیابی در درس تفکر و پژوهش پایۀ ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 22-36]
ن
-
نصراصفهانی، احمدرضا
بررسی میزان رعایت اصول علمی قصدشده مربوط به عنصر ارزشیابی در درس تفکر و پژوهش پایۀ ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 22-36]
-
نوروزیان ملکی، سعید
مؤلفه های مؤثر بر ارتقای محرمیّت در فضاهای آموزشی [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 101-116]
ی
-
یغمائیان، مارال
معرفی سبک APA جهت استفاده نویسندگان و پژوهشگران [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 139-156]
-
یوسفی، مهدی
ساخت شکنی رابطۀ سلسله مراتبی معلم و دانش آموز با توجه به اندیشه های ژاک دریدا [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 37-50]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد