نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیم میرشاه جعفری، سید بررسی میزان رعایت اصول علمی قصدشده مربوط به عنصر ارزشیابی در درس تفکر و پژوهش پایۀ ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 22-36]
  • احمدیانفر، سهیلا تأملی بر مشکلات مدیران تازه کار در مدارس ابتدایی: یافته های یک پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 61-83]
  • اخوان تفتی، مهناز دستاورد تحصیلی از راه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی، یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعۀ دو سطحی) [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 69-86]
  • اخوان مقدم، زهره آموزش مفاهیم و تفسیر قرآن با استفاده از تکنولوژی آموزشی و روان شناسی رنگ ها [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 38-59]
  • ارجمندفر، فاطمه نشانه شناسی تصاویر موجود در کتاب های فارسی و تعلیمات اجتماعی دورۀ ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 117-139]
  • اسدپور، سعید تأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد زمینه ـ    محور بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایۀ هفتم [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 150-172]
  • اسماعیلی، مریم شناسایی عوامل مؤثر در پیشرفت ریاضی دانش آموزان ایرانی پایۀ هشتم در مطالعۀ تیمز 2011 [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 56-76]
  • اشتری مهرجردی، اباذر اثربخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر بهبود مهارت های مطالعه و تعلّل ورزی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 84-100]
  • افتخاری، حمیده مؤلفه های مؤثر بر ارتقای محرمیّت در فضاهای آموزشی [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 101-116]
  • اکبر خسروی بابادی، علی بررسی تأثیر عناصر برنامۀ درسی موجود فیزیک 1 و آزمایشگاه در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 32-46]
  • الزهرا قناعت پیشه، عترت تأثیر روش آموزشی افسانه زدایی علمی بر تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 7-21]
  • الله ارشدی، نعمت کج فهمی های دانش آموزان در یادگیری مفاهیم الکتروشیمی در دبیرستان [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 124-149]
  • اله قدم پور، عزت بررسی پایایی و روایی مقیاس باور کارآمدی جمعی معلم (CTEBS) در مدارس ابتدایی شهر گناباد [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 51-68]
  • امینی فر، الهه درک و اشتباهات مفهومی دانش آموزان از مفهوم متغیر در جبر مقدماتی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 77-95]

ب

  • بازرگان، عباس سنجش تشخیصی صلاحیت های سواد ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 7-33]
  • بحرینی بروجنی، مجید بررسی میزان رعایت اصول علمی قصدشده مربوط به عنصر ارزشیابی در درس تفکر و پژوهش پایۀ ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 22-36]
  • بدریان، عابد تعریف نظری سواد شیمی از نگاه مدرسان شیمی دانشگاه ها و دبیران مدارس دورۀ متوسطه [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 7-31]
  • بدری گرگری، رحیم تأثیر روش آموزشی افسانه زدایی علمی بر تفکر انتقادی دانش آموزان [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 7-21]
  • برزگر، محمود ارزشیابی برنامۀ درسی اجراشده و کسب شده رشتۀ مکانیک خودرو، شاخۀ فنی وحرفه ای [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 79-99]
  • بروجردی علوی، مهدخت نشانه شناسی تصاویر موجود در کتاب های فارسی و تعلیمات اجتماعی دورۀ ابتدایی [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 117-139]
  • بگیان کوله مرز، محمد جواد اثربخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر بهبود مهارت های مطالعه و تعلّل ورزی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 84-100]

پ

  • پیری، موسی تبیین «افت تحصیلی» براساس مستندات و دیدگاه اعضای شوراهای دبیران شهرستان ایذه [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 87-112]
  • پیرایش مقدم، فاطمه آموزش مفاهیم و تفسیر قرآن با استفاده از تکنولوژی آموزشی و روان شناسی رنگ ها [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 38-59]
  • پورکریمی هاوشکی، مجتبی آسیب شناسی و تحلیل کارکردهای تربیتی هنر در کتب درسی قبلی و تازه تألیف هنر پایۀ هفتم [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 60-78]

ح

  • حسنی، حجت آسیب شناسی و تحلیل کارکردهای تربیتی هنر در کتب درسی قبلی و تازه تألیف هنر پایۀ هفتم [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 60-78]
  • حسنی، محمد تجارب تربیتِ اخلاقی کارگزاران نظام تربیت رسمی و عمومی در دورة ابتدایی (دبستان) [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 7-37]
  • حمیدی، فریده تأثیرکارکردهای رهبری مدیران بر توانمندسازی معلمان [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 47-60]

ر

  • رضا زین آبادی، حسن تأملی بر مشکلات مدیران تازه کار در مدارس ابتدایی: یافته های یک پژوهش ترکیبی [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 61-83]
  • رضا زین آبادی، حسن ارزشیابی برنامۀ درسی اجراشده و کسب شده رشتۀ مکانیک خودرو، شاخۀ فنی وحرفه ای [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 79-99]
  • رضوانی، محمدعلی شطرنج ابزاری برای ارتقای توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 131-159]
  • رفیع پور، ابوالفضل شناسایی عوامل مؤثر در پیشرفت ریاضی دانش آموزان ایرانی پایۀ هشتم در مطالعۀ تیمز 2011 [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 56-76]

ز

  • زعیم باشی، علی درک و اشتباهات مفهومی دانش آموزان از مفهوم متغیر در جبر مقدماتی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 77-95]
  • زهره وند، شیما درک و اشتباهات مفهومی دانش آموزان از مفهوم متغیر در جبر مقدماتی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 77-95]

س

  • سپهری بروجنی، کبری بررسی میزان رعایت اصول علمی قصدشده مربوط به عنصر ارزشیابی در درس تفکر و پژوهش پایۀ ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 22-36]
  • سعادتی، ربابه تأثیرکارکردهای رهبری مدیران بر توانمندسازی معلمان [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 47-60]

ش

ض

  • ضرغامی، سعید ساخت شکنی رابطۀ سلسله مراتبی معلم و دانش آموز با توجه به اندیشه های ژاک دریدا [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 37-50]

ع

  • عباسی، مسلم اثربخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر بهبود مهارت های مطالعه و تعلّل ورزی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 84-100]
  • عبداله میرزائی، رسول کج فهمی های دانش آموزان در یادگیری مفاهیم الکتروشیمی در دبیرستان [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 124-149]
  • عرفانی آداب، الهام فراتحلیل روابط راهبردهای یادگیری و عملکرد حل مسئلۀ ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 34-55]
  • عصاره، علیرضا تأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد زمینه ـ    محور بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایۀ هفتم [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 150-172]
  • عظمتی، حمیدرضا مؤلفه های مؤثر بر ارتقای محرمیّت در فضاهای آموزشی [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 101-116]

غ

  • غلام آزاد، سهیلا ارزشیابی ریاضی دورۀ راهنمایی تحصیلی براساس نظر معلمان [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 96-130]

ف

  • فدایی، محمدرضا شطرنج ابزاری برای ارتقای توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 131-159]
  • فیضی، ایوب فراتحلیل اثربخشی روش های تدریس گروهی بر انواع شاخص های شناختی، عاطفی و اجتماعی فراگیران [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 100-123]

ق

  • قائدی، یحیی ساخت شکنی رابطۀ سلسله مراتبی معلم و دانش آموز با توجه به اندیشه های ژاک دریدا [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 37-50]
  • قربانی، علی تحلیل پدیدارشناسانۀ الگوهای تدریس و تأثیر آن بر طراحی معماری کلاس درس [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 113-138]

ک

  • کیامنش، علیرضا سنجش تشخیصی صلاحیت های سواد ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 7-33]
  • کیامنش، علیرضا دستاورد تحصیلی از راه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی، یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعۀ دو سطحی) [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 69-86]
  • کراچیان، آذر بررسی تأثیر عناصر برنامۀ درسی موجود فیزیک 1 و آزمایشگاه در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 32-46]
  • کریمی گیلده، علی آسیب شناسی و تحلیل کارکردهای تربیتی هنر در کتب درسی قبلی و تازه تألیف هنر پایۀ هفتم [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 60-78]
  • کوهی فائق، امراله کج فهمی های دانش آموزان در یادگیری مفاهیم الکتروشیمی در دبیرستان [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 124-149]

گ

  • گراوند، هوشنگ بررسی پایایی و روایی مقیاس باور کارآمدی جمعی معلم (CTEBS) در مدارس ابتدایی شهر گناباد [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 51-68]
  • گویا، زهرا سنجش تشخیصی صلاحیت های سواد ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 7-33]
  • گویا، زهرا شطرنج ابزاری برای ارتقای توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 131-159]

ل

  • لیاقتدار، محمدجواد بررسی میزان رعایت اصول علمی قصدشده مربوط به عنصر ارزشیابی در درس تفکر و پژوهش پایۀ ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 22-36]

م

  • ماهرخ موسوی، سیده دستاورد تحصیلی از راه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی، یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعۀ دو سطحی) [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 69-86]
  • متقی نیا، محمدرضا بررسی پایایی و روایی مقیاس باور کارآمدی جمعی معلم (CTEBS) در مدارس ابتدایی شهر گناباد [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 51-68]
  • محسن پور، مریم سنجش تشخیصی صلاحیت های سواد ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 7-33]
  • محمدرضا امام جمعه، سید تأثیر آموزش علوم تجربی با رویکرد زمینه ـ    محور بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایۀ هفتم [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 150-172]
  • محمودیان، حسن اثربخشی آموزش راهبردهای مدیریت زمان بر بهبود مهارت های مطالعه و تعلّل ورزی دانش آموزان [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 84-100]
  • محمودی بردزردی، سعید تبیین «افت تحصیلی» براساس مستندات و دیدگاه اعضای شوراهای دبیران شهرستان ایذه [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 87-112]
  • محمود نیا، علیرضا ساخت شکنی رابطۀ سلسله مراتبی معلم و دانش آموز با توجه به اندیشه های ژاک دریدا [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 37-50]
  • مصرآبادی، جواد فراتحلیل روابط راهبردهای یادگیری و عملکرد حل مسئلۀ ریاضی [دوره 14، شماره 1، 1394، صفحه 34-55]
  • مصرآبادی، جواد فراتحلیل اثربخشی روش های تدریس گروهی بر انواع شاخص های شناختی، عاطفی و اجتماعی فراگیران [دوره 14، شماره 4، 1394، صفحه 100-123]
  • مقدسی بروجنی، فاطمه بررسی میزان رعایت اصول علمی قصدشده مربوط به عنصر ارزشیابی در درس تفکر و پژوهش پایۀ ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 22-36]

ن

  • نصراصفهانی، احمدرضا بررسی میزان رعایت اصول علمی قصدشده مربوط به عنصر ارزشیابی در درس تفکر و پژوهش پایۀ ششم ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 22-36]
  • نوروزیان ملکی، سعید مؤلفه های مؤثر بر ارتقای محرمیّت در فضاهای آموزشی [دوره 14، شماره 2، 1394، صفحه 101-116]

ی

  • یغمائیان، اکرم معرفی سبک APA جهت استفاده نویسندگان و پژوهشگران [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 139-156]
  • یوسفی، مهدی ساخت شکنی رابطۀ سلسله مراتبی معلم و دانش آموز با توجه به اندیشه های ژاک دریدا [دوره 14، شماره 3، 1394، صفحه 37-50]