نمایه نویسندگان

آ

  • آقایی، امیر موانع حمایت از نوآوری ها و ارائة مدل مناسب به منظور استقرار نظام نوآوری در آموزش وپرورش [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 47-74]

ا

  • احمدآبادی آرانی، نجمه بهبود چندفرهنگی سازی برنامه های درسی نظام آموزشی ایران با نظر به آرای تربیتی فوکو و ژیرو [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 57-80]
  • اشرفی، سکینه عجین شدن با شغل معلمی: نشانگان، ابعاد و ارزیابی وضع موجود در مدارس شهر خرم آباد [دوره 16، شماره 4، 1396، صفحه 7-24]
  • اکبر امین بیدختی، علی جایگاه و نقش نظام دوری در ارتقا و بهبود فرایند یاددهی ـ یادگیری دانش آموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 25-46]
  • اکبر دولتی، علی جایگاه و نقش نظام دوری در ارتقا و بهبود فرایند یاددهی ـ یادگیری دانش آموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 25-46]
  • الله فرزاد، ولی فراتحلیل و بررسی عوامل مؤثر در نقش خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 133-145]
  • اله موسی پور، نعمت پدیدارشناسی؛ رویکردی نوین در فهم برنامة درسی [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 127-146]

ب

  • بختیاری، لیلا فراتحلیل و بررسی عوامل مؤثر در نقش خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 133-145]
  • بخشعلی زاده، شهرناز شناسایی بدفهمی های رایج دانش آموزان پایة چهارم ابتدایی در حوزة محتوایی هندسه و اندازه گیری و مقایسة عملکرد آن ها با میانگین عملکرد در سطح بین المللی [دوره 16، شماره 4، 1396، صفحه 101-126]
  • برزگر مروستی، زهرا بهینه سازی جداره های ساختمان مدرسه در جهت دستیابی به معماری پایدار مدارس نمونه موردی شهر شیراز [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 7-24]
  • بروجردیان، ناصر شناسایی بدفهمی های رایج دانش آموزان پایة چهارم ابتدایی در حوزة محتوایی هندسه و اندازه گیری و مقایسة عملکرد آن ها با میانگین عملکرد در سطح بین المللی [دوره 16، شماره 4، 1396، صفحه 101-126]
  • بهنام علوی مقدم، سید خوانایی سنجی کتاب فارسی پایة هفتم سال تحصیلی 95-96 به سه شیوة فوگ، فرای و فلش [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 105-126]
  • بیرامی، منصور اثربخشی آموزش حل مسئلة اجتماعی بر کاهش قربانی شدن دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 75-90]

ت

  • تورانی، حیدر موانع حمایت از نوآوری ها و ارائة مدل مناسب به منظور استقرار نظام نوآوری در آموزش وپرورش [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 47-74]

ح

  • حاتمی، صفیه ارزیابی اثربخشی گرافیک محیطی در یادگیری فعال مطالعة موردی: افزایش دانش عمومی دانش آموزان دبستانی راجع به محیط زیست [دوره 16، شماره 4، 1396، صفحه 127-140]
  • حبیبی، لیلا مطالعة تطبیقی آموزش شیمی سبز در برنامة درسی مدارس متوسطه (ایران و چهار کشور پیشرفته) [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 67-90]
  • حسین پور طولازدهی، شهره مدرسه به عنوان جامعة یادگیرندة حرفه ای پژوهش محور (یک پژوهش پدیدارنگارانه) [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 7-24]

خ

  • خیرآبادی، رضا تأثیر راهبرد کلاس معکوس بر یادگیری بخش گرامر درس زبان انگلیسی پایة دهم تحصیلی [دوره 16، شماره 4، 1396، صفحه 141-162]

ر

  • رضا زین آبادی، حسن مدرسة موفق، مدیر موفق مطالعة تطبیقی یافته های پروژة بین المللی مدیر مدرسة موفق (ISSPP) [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 21-42]
  • رضا زین آبادی، حسن مدرسه فاضل و معلم شهروند آزمون یک الگو با میانجیگری نگرش های شغلی معلمان در دبیرستان های کلان شهر کرج [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 43-56]
  • رضا زین آبادی، حسن مدرسه به عنوان جامعة یادگیرندة حرفه ای پژوهش محور (یک پژوهش پدیدارنگارانه) [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 7-24]
  • رضا زین آبادی، حسن عجین شدن با شغل معلمی: نشانگان، ابعاد و ارزیابی وضع موجود در مدارس شهر خرم آباد [دوره 16، شماره 4، 1396، صفحه 7-24]

ز

  • زاهد بابلان، عادل بررسی تأثیر ادراک معلمان از جوّ سازمانی نوآورانه بر استفادة مداوم از تدریس الکترونیکی با نقش میانجی متغیر خودکارآمدی رایانه [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 25-42]

س

  • سادات سجادی، شهره خوانایی سنجی کتاب فارسی پایة هفتم سال تحصیلی 95-96 به سه شیوة فوگ، فرای و فلش [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 105-126]
  • سادات فدوی، محبوبه مطالعة تطبیقی مفهوم و ابعاد توانمندسازی مدیران مدارس ابتدایی در ایران و چند کشور پیشرفتة جهان [دوره 16، شماره 4، 1396، صفحه 25-56]
  • سبحانی نژاد، مهدی بهبود چندفرهنگی سازی برنامه های درسی نظام آموزشی ایران با نظر به آرای تربیتی فوکو و ژیرو [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 57-80]
  • سیدکلان، سیدمحمد بررسی تأثیر ادراک معلمان از جوّ سازمانی نوآورانه بر استفادة مداوم از تدریس الکترونیکی با نقش میانجی متغیر خودکارآمدی رایانه [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 25-42]

ص

  • صباغان، مریم مطالعة تطبیقی آموزش شیمی سبز در برنامة درسی مدارس متوسطه (ایران و چهار کشور پیشرفته) [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 67-90]
  • صدیقی فر، زهره خوانایی سنجی کتاب فارسی پایة هفتم سال تحصیلی 95-96 به سه شیوة فوگ، فرای و فلش [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 105-126]

ع

  • عابدی کوشکی، سارا مدرسه فاضل و معلم شهروند آزمون یک الگو با میانجیگری نگرش های شغلی معلمان در دبیرستان های کلان شهر کرج [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 43-56]
  • عباسیان، حسین مدرسه به عنوان جامعة یادگیرندة حرفه ای پژوهش محور (یک پژوهش پدیدارنگارانه) [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 7-24]
  • عبدالحسینی، بیتا مدرسة موفق، مدیر موفق مطالعة تطبیقی یافته های پروژة بین المللی مدیر مدرسة موفق (ISSPP) [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 21-42]
  • عبدالهی، بیژن مدرسه به عنوان جامعة یادگیرندة حرفه ای پژوهش محور (یک پژوهش پدیدارنگارانه) [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 7-24]
  • عبداله یار، علی بهبود چندفرهنگی سازی برنامه های درسی نظام آموزشی ایران با نظر به آرای تربیتی فوکو و ژیرو [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 57-80]
  • عظیم پور، احسان بازنگری رابطة ابعاد انگیزش خودمختاری در آموزش با فرسودگی و اشتیاق شغلی معلمان [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 7-20]
  • علیلو، اکبر بازنگری رابطة ابعاد انگیزش خودمختاری در آموزش با فرسودگی و اشتیاق شغلی معلمان [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 7-20]
  • عیسی زادگان، علی بررسی پیش بینی کننده های شناختی اجتماعی یادگیری خودتنظیمی در دانش آموزان دورة متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 115-132]
  • عینی، اکرم تحلیل جریان علمی حوزه های موضوعی مقاله های فصلنامة نوآوری های آموزشی در سال های 1394-1382 (شماره های: 55-5) [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 137-158]
  • عینی، اکرم الگوی تولید و نشر علمی مقالات 50 شمارة فصلنامة نوآوری های آموزشی تحلیل استنادی و هم نویسندگی شماره های (55-5) در سال های 1394-1382 [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 81-104]

ف

  • فرح بخش، سعید بررسی تأثیر هوش اخلاقی و اعتمادآفرینی مدیران بر رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 111-136]
  • فرهادی، هادی مطالعة تطبیقی مفهوم و ابعاد توانمندسازی مدیران مدارس ابتدایی در ایران و چند کشور پیشرفتة جهان [دوره 16، شماره 4، 1396، صفحه 25-56]
  • فقیهی، علیرضا پدیدارشناسی؛ رویکردی نوین در فهم برنامة درسی [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 127-146]

ق

  • قائد رحمتی، معصومه فراتحلیل و بررسی عوامل مؤثر در نقش خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 133-145]
  • قدوسی، فائزه پدیدارشناسی؛ رویکردی نوین در فهم برنامة درسی [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 127-146]
  • قدیمی مقدم، گویا فراتحلیل پیامدهای برنامه های مداخله ای اصلاح رفتار بر بی انضباطی [دوره 16، شماره 4، 1396، صفحه 57-76]
  • قمری، حیدر ویژگی های محتوای درسی مطلوب تاریخ ادبیات در دورة دوم متوسطه، رشتة ادبیات و علوم انسانی [دوره 16، شماره 4، 1396، صفحه 77-100]

ک

  • کاوه، محبوبه تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی سال دوم متوسطه نظام جدید بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 91-110]
  • کریمی، ربابه بررسی میزان کاربرد نخستی های معنایی (جهانی های معنایی) کتاب درسی زبان انگلیسی پایة هفتم دورة اول متوسطه (Prospect1) [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 91-114]
  • کریمیان پور، غفار بررسی تأثیر ادراک معلمان از جوّ سازمانی نوآورانه بر استفادة مداوم از تدریس الکترونیکی با نقش میانجی متغیر خودکارآمدی رایانه [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 25-42]
  • کلیایی، لیلا اثربخشی آموزش حل مسئلة اجتماعی بر کاهش قربانی شدن دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 75-90]
  • کوهستانی نژاد طاری، آذردخت تحلیل جریان علمی حوزه های موضوعی مقاله های فصلنامة نوآوری های آموزشی در سال های 1394-1382 (شماره های: 55-5) [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 137-158]

م

  • محمدرضا امام جمعه، سید مطالعة تطبیقی آموزش شیمی سبز در برنامة درسی مدارس متوسطه (ایران و چهار کشور پیشرفته) [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 67-90]
  • محمدی، محمد مطالعة تطبیقی مفهوم و ابعاد توانمندسازی مدیران مدارس ابتدایی در ایران و چند کشور پیشرفتة جهان [دوره 16، شماره 4، 1396، صفحه 25-56]
  • مدرس خیابانی، شهرام بررسی میزان کاربرد نخستی های معنایی (جهانی های معنایی) کتاب درسی زبان انگلیسی پایة هفتم دورة اول متوسطه (Prospect1) [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 91-114]
  • مصرآبادی، جواد فراتحلیل پیامدهای برنامه های مداخله ای اصلاح رفتار بر بی انضباطی [دوره 16، شماره 4، 1396، صفحه 57-76]
  • مظاهری، پروین بررسی تأثیر هوش اخلاقی و اعتمادآفرینی مدیران بر رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 111-136]
  • معینی کیا، مهدی بررسی تأثیر ادراک معلمان از جوّ سازمانی نوآورانه بر استفادة مداوم از تدریس الکترونیکی با نقش میانجی متغیر خودکارآمدی رایانه [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 25-42]
  • ملایی نژاد، اعظم موانع حمایت از نوآوری ها و ارائة مدل مناسب به منظور استقرار نظام نوآوری در آموزش وپرورش [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 47-74]
  • ملک زاده، شیما بررسی نقش کلیشه های جنسیتی کتاب های ادبیات فارسی و زبان فارسی سال اول دبیرستان در انتخاب رشتة تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 43-66]
  • مهران، گلنار بررسی نقش کلیشه های جنسیتی کتاب های ادبیات فارسی و زبان فارسی سال اول دبیرستان در انتخاب رشتة تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 43-66]
  • موحد، خسرو بهینه سازی جداره های ساختمان مدرسه در جهت دستیابی به معماری پایدار مدارس نمونه موردی شهر شیراز [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 7-24]
  • میرنسب، میرمحمود اثربخشی آموزش حل مسئلة اجتماعی بر کاهش قربانی شدن دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 75-90]
  • میکائیلی منیع، فرزانه بررسی پیش بینی کننده های شناختی اجتماعی یادگیری خودتنظیمی در دانش آموزان دورة متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 115-132]

ن

  • ناز کشتکاران، پری بهینه سازی جداره های ساختمان مدرسه در جهت دستیابی به معماری پایدار مدارس نمونه موردی شهر شیراز [دوره 16، شماره 2، 1396، صفحه 7-24]
  • نراقی زاده، افسانه بررسی نقش کلیشه های جنسیتی کتاب های ادبیات فارسی و زبان فارسی سال اول دبیرستان در انتخاب رشتة تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 43-66]
  • نیازی، الهه بررسی پیش بینی کننده های شناختی اجتماعی یادگیری خودتنظیمی در دانش آموزان دورة متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 115-132]
  • نیک پی، ایرج بررسی تأثیر هوش اخلاقی و اعتمادآفرینی مدیران بر رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 111-136]

ه

  • هاشمی، تورج اثربخشی آموزش حل مسئلة اجتماعی بر کاهش قربانی شدن دانش آموزان قربانی قلدری [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 75-90]
  • هدایتی، فرشته تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی سال دوم متوسطه نظام جدید بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 91-110]
  • هویدا، رضا جایگاه و نقش نظام دوری در ارتقا و بهبود فرایند یاددهی ـ یادگیری دانش آموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 3، 1396، صفحه 25-46]

ی

  • یغمائیان، مارال تحلیل جریان علمی حوزه های موضوعی مقاله های فصلنامة نوآوری های آموزشی در سال های 1394-1382 (شماره های: 55-5) [دوره 16، شماره 1، 1396، صفحه 137-158]