نمایه نویسندگان

آ

  • آقایاری، طیبه تحول ناشی از تدریس مشارکتی از نوع جیگ ساو در وضعیت سنتی تدریس دانش آموزان پایۀ پنجم [دوره 3، شماره 4، 1383، صفحه 35-53]

ا

  • اله فانی، حجت دلالت های تربیتی دیدگاه پست مدرنیستی لیوتار و نقد آن [دوره 3، شماره 3، 1383، صفحه 66-87]
  • اورنگی، عبدالمجید بررسی نتایج کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در دبیرستان های شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1383، صفحه 11-31]
  • ایمانی، محسن تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان و کتاب کار (چاپ سال 1381 ـ 1382) در مقایسه با محتوای کتاب تعلیمات دینی (چاپ سال 1380)، سال دوم دبستان، بر اساس الگوی تحلیل محتوایی ویلیام رومی [دوره 3، شماره 1، 1383، صفحه 114-142]

ب

  • باقری، خسرو جهانی شدن، انقلاب اطلاعاتی و تعلیم و تربیت: با تأکید بر دیدگاه ژ. ف. لیوتار [دوره 3، شماره 2، 1383، صفحه 40-58]
  • برخورداری، رمضان تبیین و تحلیل جریان اسلامی سازی علوم و آثار آن بر تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1383، صفحه 59-78]
  • به پژوه، احمد عوامل مؤثر بر نگرش معلمان ویژه و عادی نسبت به دانش آموزان عقب مانده ذهنی و یکپارچه سازی آموزشی آنان [دوره 3، شماره 4، 1383، صفحه 54-73]
  • بهرنگی، محمدرضا تحول ناشی از تدریس مشارکتی از نوع جیگ ساو در وضعیت سنتی تدریس دانش آموزان پایۀ پنجم [دوره 3، شماره 4، 1383، صفحه 35-53]

پ

  • پاشا شریفی، حسن رابطۀ خلاقیت و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دبیرستان های تهران [دوره 3، شماره 1، 1383، صفحه 11-31]
  • پاشا شریفی، حسن ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش رشد اعتقادی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرتهران (SBD) [دوره 3، شماره 3، 1383، صفحه 120-137]

ح

  • حج فروش، احمد بررسی نتایج کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در دبیرستان های شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1383، صفحه 11-31]

ر

  • رستمی، نادیا بـررسی رابطه وضعیت مذهبی با هوش هیجانی در دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهر تهران در سال تحصیلی 84-83 [دوره 3، شماره 4، 1383، صفحه 116-128]

س

  • سجادی، سیدمهدی تبیین و تحلیل جریان اسلامی سازی علوم و آثار آن بر تعلیم و تربیت [دوره 3، شماره 1، 1383، صفحه 59-78]

ش

  • شعبانی ورکی، بختیار آموزش و پرورش و انسان شدن: نظریه انتقادی پائولو فریره [دوره 3، شماره 2، 1383، صفحه 95-106]
  • شهرآرای، مهرناز بررسی نقش خودکارآمدی ادراک شده در عملکرد ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1383، صفحه 103-115]
  • شیخ زاده، مصطفی نرم افزار آموزش ریاضی ابتدایی بر اساس رویکرد سازنده گرایی و سنجش میزان اثربخشی آن [دوره 3، شماره 3، 1383، صفحه 32-48]

ص

  • صمدی، معصومه بررسی نقش راهبردهای خودتنظیمی در حل مسائل ریاضی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1383، صفحه 79-97]

ع

  • عابدی، احمد بررسی و مقایسهٔ اثربخشی روش های آموزش ریاضی به دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری دورهٔ ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1383، صفحه 79-94]
  • عریضی، حمیدرضا بررسی و مقایسهٔ اثربخشی روش های آموزش ریاضی به دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری دورهٔ ابتدایی [دوره 3، شماره 2، 1383، صفحه 79-94]
  • عریضی سامانی، حمیدرضا پایایی سنجی و اعتباریابی مقیاس شایستگی ریاضی کودکان اوترخت در دانش آموزان دختر و پسر پیش دبستانی و دبستانی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1383، صفحه 49-65]

ف

  • فتحی واجارگاه، کورش امکان سنجی مشارکت معلمان در فرایند برنامه ریزی درسی در نظام آموزش وپرورش ایران [دوره 3، شماره 2، 1383، صفحه 59-78]

ق

  • قاسم پور، حسین بررسی تطبیقی دیدگاه ها، رویکردها و روش های برنامۀ درسی زبان آموزی و ارائۀ الگویی برای برنامه ریزی درسی آموزش زبان فارسی [دوره 3، شماره 4، 1383، صفحه 74-102]
  • قورچیان، نادرقلی تدوین استانداردهای عملکرد مدیران آموزشی دوره راهنمایی و ارائۀ الگوی مناسب [دوره 3، شماره 2، 1383، صفحه 107-132]

ک

  • کاوسیان، جواد پایایی سنجی و اعتباریابی مقیاس شایستگی ریاضی کودکان اوترخت در دانش آموزان دختر و پسر پیش دبستانی و دبستانی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1383، صفحه 49-65]
  • کدیور، پروین پایایی سنجی و اعتباریابی مقیاس شایستگی ریاضی کودکان اوترخت در دانش آموزان دختر و پسر پیش دبستانی و دبستانی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 3، 1383، صفحه 49-65]
  • کرامتی، هادی بررسی نقش خودکارآمدی ادراک شده در عملکرد ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1383، صفحه 103-115]
  • کیامنش، علیرضا آموزش همه جانبه و مشارکتی در دوره ابتدایی دستاوردها و چشم اندازها [دوره 3، شماره 4، 1383، صفحه 13-34]

گ

  • گنجی، کامران عوامل مؤثر بر نگرش معلمان ویژه و عادی نسبت به دانش آموزان عقب مانده ذهنی و یکپارچه سازی آموزشی آنان [دوره 3، شماره 4، 1383، صفحه 54-73]

ل

  • لطف آبادی، حسین نظریه پردازی و مقیاس سازی برای سنجش نظام ارزشی به منظور بررسی تأثیر جهانی شدن بر نظام ارزشی دانش آموزان نوجوان ایران [دوره 3، شماره 1، 1383، صفحه 33-58]
  • لطف آبادی، حسین بررسی چگونگی نگرش دانش آموزان دبیرستانی و پیش دانشگاهی ایران به جهانی شدن و تأثیر آن بر ارزش ها و هویت دینی و ملی آنان [دوره 3، شماره 3، 1383، صفحه 88-119]

م

  • محسن پور، بهرام ضرورت تدوین نظریه برنامه درسی برای آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 1، 1383، صفحه 98-113]
  • محمودی، امیرحسین تدوین استانداردهای عملکرد مدیران آموزشی دوره راهنمایی و ارائۀ الگوی مناسب [دوره 3، شماره 2، 1383، صفحه 107-132]
  • مظفر، محمد تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان و کتاب کار (چاپ سال 1381 ـ 1382) در مقایسه با محتوای کتاب تعلیمات دینی (چاپ سال 1380)، سال دوم دبستان، بر اساس الگوی تحلیل محتوایی ویلیام رومی [دوره 3، شماره 1، 1383، صفحه 114-142]
  • معنوی پور، داود ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش رشد اعتقادی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرتهران (SBD) [دوره 3، شماره 3، 1383، صفحه 120-137]
  • مهرمحمدی، محمود نرم افزار آموزش ریاضی ابتدایی بر اساس رویکرد سازنده گرایی و سنجش میزان اثربخشی آن [دوره 3، شماره 3، 1383، صفحه 32-48]

ن

  • نوروزی، وحیده نظریه پردازی و مقیاس سازی برای سنجش نظام ارزشی به منظور بررسی تأثیر جهانی شدن بر نظام ارزشی دانش آموزان نوجوان ایران [دوره 3، شماره 1، 1383، صفحه 33-58]
  • نوروزی، وحیده بررسی چگونگی نگرش دانش آموزان دبیرستانی و پیش دانشگاهی ایران به جهانی شدن و تأثیر آن بر ارزش ها و هویت دینی و ملی آنان [دوره 3، شماره 3، 1383، صفحه 88-119]