نمایه نویسندگان

آ

  • آهنچیان، محمدرضا بررسی وضعیت مدارس شهر مشهد براساس ویژگیهای سازمان یادگیرنده (دیدگاه پیتر سنگه) [دوره 4، شماره 4، 1384، صفحه 132-148]

ا

  • ابوالقاسم مهری نژاد، سید بررسی اثربخشی تدریس به شیوه حل مسئله و ارزشیابی بر اساس شاخص های پژوهشگرانه در پرورش روحیه پژوهشگری [دوره 4، شماره 4، 1384، صفحه 9-37]
  • استوار، نگار اثربخشی ارائه، ساخت فردی و ساخت گروهی نقشه مفهومی به عنوان یک راهبرد آموزشی [دوره 4، شماره 3، 1384، صفحه 11-31]
  • اقلیدس، طاهره بررسی تأثیر آموزش درس «پرورش خلاقیت در کودکان» بر افزایش خلاقیت دانش آموزان دختر سال سوم کودکیاری هنرستان های شیراز [دوره 4، شماره 3، 1384، صفحه 58-84]

ب

  • باقری، خسرو عاملیت آدمی از دیدگاه ریچارد رورتی و پیامدهای آن در تربیت اجتماعی [دوره 4، شماره 3، 1384، صفحه 111-132]
  • باقری خلیلی، زینب ارزیابی توانمندی شغلی دانش آموختگان رشته های فنی - حرفه ای (شاغل در شرکت ایران خودرو از دیدگاه مدیران واحدهای تولیدی) [دوره 4، شماره 3، 1384، صفحه 85-110]

پ

  • پاشا شریفی، حسن مطالعه مقدماتی نظریه هوش چندگانه گاردنر در زمینه موضوع های درسی و سازگاری دانش آموزان [دوره 4، شماره 1، 1384، صفحه 11-35]
  • پاشا شریفی، حسن تهیه و تدوین برنامۀ درسی مهارت های زندگی برای دانش آموزان دورۀ تحصیلی متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1384، صفحه 11-34]
  • پاشا شریفی، حسن بررسی اثربخشی تدریس به شیوه حل مسئله و ارزشیابی بر اساس شاخص های پژوهشگرانه در پرورش روحیه پژوهشگری [دوره 4، شماره 4، 1384، صفحه 9-37]

ت

  • تاجی، مریم رابطۀ میان توانایی شمارش، توجه بینایی، درک شنوایی و دانش فراشناختی با شایستگی ریاضی در کودکان پیش دبستانی شهر اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1384، صفحه 133-148]

ح

  • حج فروش، احمد طراحی ساختار سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ایران، الگویی برای طراحی ساختار سازمان های مشابه [دوره 4، شماره 2، 1384، صفحه 58-85]

ر

  • رضا عریضی، حمید رابطۀ میان توانایی شمارش، توجه بینایی، درک شنوایی و دانش فراشناختی با شایستگی ریاضی در کودکان پیش دبستانی شهر اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1384، صفحه 133-148]
  • رضوی، عبدالحمید بررسی تطبیقی رابطۀ بین سبک های تفکر دختران و پسران دبیرستانی با پیشرفت تحصیلی آنان [دوره 4، شماره 2، 1384، صفحه 86-108]

س

  • سجادی، سیدمهدی تبیین و ارزیابی رویکرد عقلانی به ترتیب دینی: قابلیت ها و کاستی ها [دوره 4، شماره 1، 1384، صفحه 38-57]
  • سجادیه، نرگس عاملیت آدمی از دیدگاه ریچارد رورتی و پیامدهای آن در تربیت اجتماعی [دوره 4، شماره 3، 1384، صفحه 111-132]

ش

  • شریفی درآمدی، پرویز تأثیر آموزش سبک حل مسئله بر میزان عزت نفس دانش آموزان 12 تا 13 ساله دارای مشکلات رفتاری ارتباطی در دوره راهنمایی تحصیلی [دوره 4، شماره 4، 1384، صفحه 38-63]
  • شواخی، علیرضا فراتحلیل عوامل مؤثر برافزایش کاربست یافته های پژوهشی در وزارت آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 2، 1384، صفحه 109-133]

ع

  • عابدی، احمد فراتحلیل عوامل مؤثر برافزایش کاربست یافته های پژوهشی در وزارت آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 2، 1384، صفحه 109-133]
  • عابدی، احمد رابطۀ میان توانایی شمارش، توجه بینایی، درک شنوایی و دانش فراشناختی با شایستگی ریاضی در کودکان پیش دبستانی شهر اصفهان [دوره 4، شماره 3، 1384، صفحه 133-148]
  • عریضی، حمیدرضا فراتحلیل عوامل مؤثر برافزایش کاربست یافته های پژوهشی در وزارت آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 2، 1384، صفحه 109-133]
  • عصاره، علیرضا بررسی نیازهای آموزشی و تربیتی والدین و دانش آموزان مقطع متوسطه کشور در خرده فرهنگ های مختلف ایران [دوره 4، شماره 4، 1384، صفحه 64-106]
  • علی خاکسار بلداجی، محمد رابطه سبک های یادگیری، خود کارآمد پنداری و رشته تحصیلی در دانش آموزان متوسطه نظری [دوره 4، شماره 4، 1384، صفحه 107-131]
  • علی شیری، احمد بررسی تطبیقی رابطۀ بین سبک های تفکر دختران و پسران دبیرستانی با پیشرفت تحصیلی آنان [دوره 4، شماره 2، 1384، صفحه 86-108]

ف

  • فتحی آذر، اسکندر اثربخشی ارائه، ساخت فردی و ساخت گروهی نقشه مفهومی به عنوان یک راهبرد آموزشی [دوره 4، شماره 3، 1384، صفحه 11-31]
  • فتحی واجارگاه، کورش امکان سنجی استقرار نظام آموزش ضمن خدمت مجازی در وزارت آموزش وپرورش کشور [دوره 4، شماره 1، 1384، صفحه 111-129]
  • فولادچنگ، محبوبه بررسی تأثیر آموزش فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی [دوره 4، شماره 4، 1384، صفحه 149-162]

ق

  • قاسمی، فرشید بررسی تأثیر آموزش درس «پرورش خلاقیت در کودکان» بر افزایش خلاقیت دانش آموزان دختر سال سوم کودکیاری هنرستان های شیراز [دوره 4، شماره 3، 1384، صفحه 58-84]
  • قهرمانی، محمد بهسازی نظام تصمیم گیری در آموزش وپرورش از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشکده های علوم تربیتی دانشگاه های تهران و مدیران و کارشناسان ستادی وزارت آموزش وپرورش [دوره 4، شماره 3، 1384، صفحه 32-57]

ک

  • کاوه، منیژه بررسی و مقایسه کارکرد خانواده و سیمای روان شناختی فرزندان شاهد [دوره 4، شماره 1، 1384، صفحه 59-78]
  • کرامتی، هادی بررسی و مقایسه کارکرد خانواده و سیمای روان شناختی فرزندان شاهد [دوره 4، شماره 1، 1384، صفحه 59-78]
  • کردنوقابی، رسول تهیه و تدوین برنامۀ درسی مهارت های زندگی برای دانش آموزان دورۀ تحصیلی متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1384، صفحه 11-34]

ل

  • لطف آبادی، حسین نقد نظریه های رشد اخلاقی پیاژه و کولبرگ و باندورا و ارائه الگویی نو برای پژوهش در رشد اخلاقی دانش آموزان [دوره 4، شماره 1، 1384، صفحه 79-110]

م

  • محمد اعرابی، سید طراحی ساختار سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ایران، الگویی برای طراحی ساختار سازمان های مشابه [دوره 4، شماره 2، 1384، صفحه 58-85]
  • محمد قدمگاهی، سید بررسی وضعیت مدارس شهر مشهد براساس ویژگیهای سازمان یادگیرنده (دیدگاه پیتر سنگه) [دوره 4، شماره 4، 1384، صفحه 132-148]
  • مرادی، علیرضا بررسی و مقایسه کارکرد خانواده و سیمای روان شناختی فرزندان شاهد [دوره 4، شماره 1، 1384، صفحه 59-78]
  • میرکمالی، سیدمحمد ارزیابی توانمندی شغلی دانش آموختگان رشته های فنی - حرفه ای (شاغل در شرکت ایران خودرو از دیدگاه مدیران واحدهای تولیدی) [دوره 4، شماره 3، 1384، صفحه 85-110]
  • مصرآبادی، جواد اثربخشی ارائه، ساخت فردی و ساخت گروهی نقشه مفهومی به عنوان یک راهبرد آموزشی [دوره 4، شماره 3، 1384، صفحه 11-31]
  • منطقی، مرتضی بررسی نوآوری های آموزشی در مدارس ایران [دوره 4، شماره 2، 1384، صفحه 35-57]

ن

  • نصری، صادق بررسی نیازهای آموزشی و تربیتی والدین و دانش آموزان مقطع متوسطه کشور در خرده فرهنگ های مختلف ایران [دوره 4، شماره 4، 1384، صفحه 64-106]
  • نصیری، فهیمه امکان سنجی استقرار نظام آموزش ضمن خدمت مجازی در وزارت آموزش وپرورش کشور [دوره 4، شماره 1، 1384، صفحه 111-129]