نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیم زاده، عیسی انتظارات بجا و نابجا از فلسفه تربیت [دوره 6، شماره 2، 1385، صفحه 41-64]
  • احمدی، غلامعلی زمینه یابی اجرای ارزشیابی کیفی – توصیفی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 6، شماره 4، 1386، صفحه 85-122]
  • اصفا، آرزو بررسی دیدگاه های فلسفی دربارۀ نسبت فناوری اطلاعات و تعلیم و تربیت [دوره 6، شماره 1، 1386، صفحه 9-30]
  • السادات حسینی، افضل بررسی تأثیر برنامه آموزش خلاقیت معلمان بر خلاقیت پیشرفت تحصیلی و خودپنداره دانش آموزان [دوره 6، شماره 4، 1386، صفحه 147-168]
  • امام جمعه کاشان، طیبه بررسی تطبیقی تلفیق فاوا در برنامه درسی چند کشور جهان و ارائه الگویی برای ایران [دوره 6، شماره 1، 1386، صفحه 31-72]

ب

  • باقری، خسرو جایگاه فلسفۀ تعلیم و تربیت در میانۀ نظر و عمل: تأمّلی بر واپسین چالش فلسفه های تحلیلی و قارّه ای [دوره 6، شماره 2، 1385، صفحه 87-108]
  • باقری، خسرو پژوهش تربیتی: چیستی و روش شناسی [دوره 6، شماره 3، 1386، صفحه 49-76]
  • بشارت، محمدعلی بررسی تأثیر شیوه های جرأت ورزی بر سازگاری اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1386، صفحه 29-54]
  • بی عشرت زمانی، بی ویژگی های فیزیکی و فرهنگی فضاهای آموزشی دوره ابتدایی چهار کشور پیشرفته جهان از دید دانش آموزان ایرانی و والدین آنان [دوره 6، شماره 4، 1386، صفحه 55-84]

پ

  • پایا، علی عقلانیت نقادانه و منطق موقعیت: رهیافتی کارآمد برای روش شناسی دانش آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 3، 1386، صفحه 11-48]
  • پاک سرشت، محمدجعفر نظریه های تربیتی و چالش های نظریه پردازی در آموزش و پرورش ایران [دوره 6، شماره 2، 1385، صفحه 125-148]

ت

  • تاجی، مریم رابطه رفتارهای معلم با سرزندگی و انگیزش درونی دانش آموزان دبیرستان های شهر اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1386، صفحه 13-28]

ح

  • حبیبی پور، مجید پرورش تفکر انتقادی هدف اساسی تعلیم و تربیت [دوره 6، شماره 1، 1386، صفحه 93-108]
  • حبیبی عسگرآباد، مجتبی بررسی تأثیر شیوه های جرأت ورزی بر سازگاری اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1386، صفحه 29-54]
  • حسنی، محمد زمینه یابی اجرای ارزشیابی کیفی – توصیفی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 6، شماره 4، 1386، صفحه 85-122]
  • حسینی، نرگس بررسی آموزش روش شناسی پژوهش در روان شناسی و علوم تربیتی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1386، صفحه 109-140]

خ

  • خسروی، زهره پژوهش تربیتی: چیستی و روش شناسی [دوره 6، شماره 3، 1386، صفحه 49-76]
  • خسرونژاد، مرتضی تأملی بر هم نشینی ادبیات کودک و فلسفه در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 6، شماره 2، 1385، صفحه 109-124]

د

  • درخشنده، نگین بررسی اثرات کار فلسفی با کودکان از دیدگاه دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1386، صفحه 123-147]

ر

  • ربیعی، محمد مقایسه نرخ های آموزشی و کیفیت آموزش و پرورش نمونه های برتر مدارس دولتی و غیرانتفاعی استان چهار محال و بختیاری [دوره 6، شماره 1، 1386، صفحه 109-140]
  • رحیمیان بوگر، اسحق بررسی تأثیر شیوه های جرأت ورزی بر سازگاری اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1386، صفحه 29-54]

ش

  • شاره، حسین بررسی تأثیر شیوه های جرأت ورزی بر سازگاری اجتماعی [دوره 6، شماره 4، 1386، صفحه 29-54]
  • شعبانی ورکی، بختیار رئالیسم استعلایی و ثنویت کاذب در پژوهش تربیتی [دوره 6، شماره 2، 1385، صفحه 65-86]

ص

  • صادق زاده قمصری، علیرضا رویکرد اسلامی به روش شناسی پژوهش تربیتی: تبیین امکان و ضرورت [دوره 6، شماره 3، 1386، صفحه 141-172]
  • صالحی، رضوان مقایسه نرخ های آموزشی و کیفیت آموزش و پرورش نمونه های برتر مدارس دولتی و غیرانتفاعی استان چهار محال و بختیاری [دوره 6، شماره 1، 1386، صفحه 109-140]

ط

  • طالب زاده، محسن آموزش از راه دور: رهیافتی نوین در آموزش و پرورش ایران بررسی اثر بخشی مراکز آموزش از راه دور و برنامه های آموزشی و درسی آن ها در مقطع متوسطه سال تحصیلی 85-84 کل کشور [دوره 6، شماره 1، 1386، صفحه 73-92]

ع

  • عابدی، احمد رابطه رفتارهای معلم با سرزندگی و انگیزش درونی دانش آموزان دبیرستان های شهر اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1386، صفحه 13-28]
  • عریضی، حمیدرضا رابطه رفتارهای معلم با سرزندگی و انگیزش درونی دانش آموزان دبیرستان های شهر اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1386، صفحه 13-28]
  • علی حسینی، سید آموزش از راه دور: رهیافتی نوین در آموزش و پرورش ایران بررسی اثر بخشی مراکز آموزش از راه دور و برنامه های آموزشی و درسی آن ها در مقطع متوسطه سال تحصیلی 85-84 کل کشور [دوره 6، شماره 1، 1386، صفحه 73-92]
  • علم الهدی، جمیله چرخش از عالم دوقطبی به جهان سه درجه ای [دوره 6، شماره 2، 1385، صفحه 149-178]
  • علم الهدی، جمیله درآمدی به مبانی اسلامی روش تحقیق [دوره 6، شماره 3، 1386، صفحه 173-202]

ل

  • لطف آبادی، حسین رویکردی نو به فلسفۀ تعلیم و تربیت [دوره 6، شماره 2، 1385، صفحه 11-40]
  • لطف آبادی، حسین بررسی آموزش روش شناسی پژوهش در روان شناسی و علوم تربیتی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1386، صفحه 109-140]

م

  • محمد امینی، زرار بررسی رابطه باورهای فراشناختی با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر شهرستان اشنویه [دوره 6، شماره 1، 1386، صفحه 141-154]
  • ملایی نژاد، اعظم بررسی تطبیقی تلفیق فاوا در برنامه درسی چند کشور جهان و ارائه الگویی برای ایران [دوره 6، شماره 1، 1386، صفحه 31-72]
  • ملکی، حسن پرورش تفکر انتقادی هدف اساسی تعلیم و تربیت [دوره 6، شماره 1، 1386، صفحه 93-108]
  • مهرمحمدی، محمود کندوکاو در ترجیحات روش شناختی پژوهشگران حوزه تعلیم و تربیت در ایران [دوره 6، شماره 3، 1386، صفحه 77-108]
  • مهرمحمدی، محمود چکیده تفصیلی مقاله نوئل گاف: داستان تخیلی جنائی و پژوهش تربیتی خواندن ، نوشتن و تعاملات میان متنی [دوره 6، شماره 3، 1386، صفحه 203-204]

ن

  • نصراصفهانی، احمدرضا ویژگی های فیزیکی و فرهنگی فضاهای آموزشی دوره ابتدایی چهار کشور پیشرفته جهان از دید دانش آموزان ایرانی و والدین آنان [دوره 6، شماره 4، 1386، صفحه 55-84]
  • نوروزی، رضاعلی بررسی اثرات کار فلسفی با کودکان از دیدگاه دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 6، شماره 4، 1386، صفحه 123-147]
  • نوروزی، وحیده بررسی آموزش روش شناسی پژوهش در روان شناسی و علوم تربیتی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1386، صفحه 109-140]

ه

  • هاشمی، شهناز نقش جریان روشنفکری در سکولاریسم تربیتی ایران [دوره 6، شماره 4، 1386، صفحه 169-192]