نمایه نویسندگان

ا

  • اسلامی، معصومه بررسی میزان توجه به «آموزش صلح» در برنامه درسی دوره ابتدایی از دیدگاه متخصصان تعلیم و تربیت، کارشناسان برنامه ریزی درسی و معلمان دوره ابتدایی شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 49-76]
  • اصفا، آرزو اعتباربخشی الگویی اثربخش برای انجام دادن فعالیت های آزمایشگاهی در آموزش علوم تجربی دورۀ متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 129-156]
  • اکبری، ابوالقاسم نیازهای مطالعاتی دانش آموزان دورۀ متوسطه کشور درباره کتاب های غیردرسی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 111-128]
  • اکبری زردخانه، سعید بررسی تحول سیالی واژگان کلامی و مقوله ای در گفتار کودکان فارس زبان [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 97-118]
  • السادات شکرباغانی، اشرف اعتباربخشی الگویی اثربخش برای انجام دادن فعالیت های آزمایشگاهی در آموزش علوم تجربی دورۀ متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 129-156]
  • الله رحیمی نسب، حجت امکان سنجی اجرای برنامه آموزش فلسفه به کودکان در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 7-28]
  • اله فرزاد، ولی رفتار شهروندی سازمانی معلمان تحلیلی بر ماهیت، روش شناسی پژوهش، پیشایندها و پسایندها [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 75-110]
  • اله قدم پور، عزت الگویی برای ایجاد علاقه و انگیزه به مطالعه و پژوهش: بررسی اثربخشی آن در دانش آموزان دورۀ راهنمایی [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 151-186]
  • امین عظیمی، سید چگونگی بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در انجام دادن تکالیف درسی علوم دورۀ ابتدایی کشور انگلستان: بررسی کتاب های راهنمای تدریس (معلم) [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 7-36]

ب

  • بابک ابراهیمی، سید بررسی چالش های توسعه مدارس هوشمند در کشور [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 61-78]
  • بدریان، عابد اعتباربخشی الگویی اثربخش برای انجام دادن فعالیت های آزمایشگاهی در آموزش علوم تجربی دورۀ متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 129-156]
  • بی عشرت زمانی، بی چگونگی بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در انجام دادن تکالیف درسی علوم دورۀ ابتدایی کشور انگلستان: بررسی کتاب های راهنمای تدریس (معلم) [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 7-36]
  • بهرنگی، محمدرضا رفتار شهروندی سازمانی معلمان تحلیلی بر ماهیت، روش شناسی پژوهش، پیشایندها و پسایندها [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 75-110]

پ

  • پاشا شریفی، حسن الگویی برای ایجاد علاقه و انگیزه به مطالعه و پژوهش: بررسی اثربخشی آن در دانش آموزان دورۀ راهنمایی [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 151-186]
  • پاشا شریفی، حسن نیازهای مطالعاتی دانش آموزان دورۀ متوسطه کشور درباره کتاب های غیردرسی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 111-128]

ج

  • جعفری ثانی، حسین تأثیر تلفیق محتوای چهار بخش اصلی کتاب علوم پایه اول راهنمایی بر اساس رویکرد سازماندهی تلفیقی (از نوع پروژه) بر پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعی دانش آموزان دختر پایه اول راهنمایی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 157-178]

چ

  • چناری، مهین روش سقراطی به منزله راهبردی برای تربیت شهروندی [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 137-154]

ح

  • حجازی، الهه الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش اهداف پیشرفت و ابعاد درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 29-46]

د

  • دلاور، علی بررسی مراحل تحول زیباشناسی در دانش آموزان شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 97-124]

ر

  • رستگار، احمد الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش اهداف پیشرفت و ابعاد درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 29-46]
  • رشید، خسرو بررسی مراحل تحول زیباشناسی در دانش آموزان شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 97-124]
  • رضایی، اکبر الگویی برای ایجاد علاقه و انگیزه به مطالعه و پژوهش: بررسی اثربخشی آن در دانش آموزان دورۀ راهنمایی [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 151-186]
  • رضا پهلوان نژاد، محمد اهمیت نقش ارتباطی زبان در جهت تکامل فرایند زبان آموزی در کودکان دبستانی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 47-74]
  • رضا زین آبادی، حسن رفتار شهروندی سازمانی معلمان تحلیلی بر ماهیت، روش شناسی پژوهش، پیشایندها و پسایندها [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 75-110]
  • رضا عریضی، حمید هنجاریابی زیرمقیاس های ارزشیابی آزمون توانایی های شناختی میکر در دانش آموزان کلاس های سوم تا پنجم ابتدایی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 77-96]

س

  • سلطانی فر، محمد تحلیل وضعیت سواد اینترنتی دانش آموزان سال سوم دبیرستان شهر تهران ۱۳۸۶-۱۳۸۵ در مقایسه با مربیان و والدین [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 37-60]

ص

  • صادق زاده، رقیه جایگاه نمادهای هویت ملی در کتاب های درسی ادبیات فارسی و تاریخ دورۀ متوسطه: رشته علوم انسانی [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 125-136]
  • صادقی مقدم، محمدرضا بررسی چالش های توسعه مدارس هوشمند در کشور [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 61-78]
  • صمدی، معصومه بررسی تاثیرفوری و تداومی آموزش راهبرد های خودتنظیمی بر خودتنظیم گری و حل مساله ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 79-96]

ع

  • عباباف، زهره مقایسه راهبردهای شناختی و فراشناختی دانش آموزان دوره متوسطه به تفکیک سطح توانایی، رشته تحصیلی و جنسیت و ارائۀ پیشنهادهایی در حوزۀ برنامه درسی [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 119-150]
  • عبدی نژاد، طالب اعتباربخشی الگویی اثربخش برای انجام دادن فعالیت های آزمایشگاهی در آموزش علوم تجربی دورۀ متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 129-156]

غ

  • غلامی، علیرضا بررسی تحول سیالی واژگان کلامی و مقوله ای در گفتار کودکان فارس زبان [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 97-118]

ف

  • فتحی واجارگاه، کورش بررسی میزان توجه به «آموزش صلح» در برنامه درسی دوره ابتدایی از دیدگاه متخصصان تعلیم و تربیت، کارشناسان برنامه ریزی درسی و معلمان دوره ابتدایی شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 49-76]

ق

  • قربانی، نرگس تأثیر تلفیق محتوای چهار بخش اصلی کتاب علوم پایه اول راهنمایی بر اساس رویکرد سازماندهی تلفیقی (از نوع پروژه) بر پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعی دانش آموزان دختر پایه اول راهنمایی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 157-178]
  • قربان جهرمی، رضا الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش اهداف پیشرفت و ابعاد درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 29-46]
  • قطریفی، مریم بررسی مراحل تحول زیباشناسی در دانش آموزان شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 97-124]

ک

  • کرمی نوری، رضا بررسی تحول سیالی واژگان کلامی و مقوله ای در گفتار کودکان فارس زبان [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 97-118]

گ

  • گوازی، آرش مطالعه تطبیقی - تحلیلی شیوه انتخاب و سازمان دهی محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی و آموزش شهروندی در مقطع آموزش ابتدایی ایران با سوئد [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 11-48]

ل

  • لسانی، مهدی امکان سنجی اجرای برنامه آموزش فلسفه به کودکان در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 7-28]

م

  • محمدزاده، جهانشاه هنجاریابی زیرمقیاس های ارزشیابی آزمون توانایی های شناختی میکر در دانش آموزان کلاس های سوم تا پنجم ابتدایی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 77-96]
  • محمودی، جعفر بررسی چالش های توسعه مدارس هوشمند در کشور [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 61-78]
  • مرادی، علیرضا بررسی تحول سیالی واژگان کلامی و مقوله ای در گفتار کودکان فارس زبان [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 97-118]
  • منادی، مرتضی جایگاه نمادهای هویت ملی در کتاب های درسی ادبیات فارسی و تاریخ دورۀ متوسطه: رشته علوم انسانی [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 125-136]
  • منصور مرعشی، سید امکان سنجی اجرای برنامه آموزش فلسفه به کودکان در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 7-28]
  • مهرمحمدی، محمود بررسی مراحل تحول زیباشناسی در دانش آموزان شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 97-124]
  • مولوی، حسین هنجاریابی زیرمقیاس های ارزشیابی آزمون توانایی های شناختی میکر در دانش آموزان کلاس های سوم تا پنجم ابتدایی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 77-96]

ن

  • نالچیگر، سروش بررسی چالش های توسعه مدارس هوشمند در کشور [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 61-78]
  • نجفی، آزاده اهمیت نقش ارتباطی زبان در جهت تکامل فرایند زبان آموزی در کودکان دبستانی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 47-74]
  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم رفتار شهروندی سازمانی معلمان تحلیلی بر ماهیت، روش شناسی پژوهش، پیشایندها و پسایندها [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 75-110]