نمایه نویسندگان

آ

  • آیتی، محسن میزان درگیری برنامه درسی فارسی دوره ابتدایی( پایه سوم و چهارم) با مهارتهای سواد خواندن بر اساس مطالعه بینالمللی پرلز( PIRLS) [دوره 9، شماره 4، 1389، صفحه 29-49]

ا

  • ابراهیمی قوام، صغری بررسی تأثیر آموزش یادگیری مغزمحور بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانش آموزان سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 45-60]
  • افروز، غلامعلی تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دیرآموز [دوره 9، شماره 1، 1389، صفحه 163-186]
  • السادات شکرباغانی، اشرف امکان سنجی آموزش نجوم در دوره های آموزش عمومی و متوسطه در مدارس ایران [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 157-184]
  • اله فرزاد، ولی نقش مدیران در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی پسرانۀ شهر تهران: آزمون اثر سبک رهبریِ تحولی [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 89-126]
  • ایزدی، صمد تجزیه وتحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی بر اساس مؤلفه های آموزش سلامت [دوره 9، شماره 1، 1389، صفحه 139-162]

ب

  • بدریان، عابد امکان سنجی آموزش نجوم در دوره های آموزش عمومی و متوسطه در مدارس ایران [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 157-184]
  • بدریان، عابد طراحی و اعتباربخشی الگوی آموزش زمینه- محور شیمی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 9، شماره 4، 1389، صفحه 101-125]
  • به پژوه، احمد تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دیرآموز [دوره 9، شماره 1، 1389، صفحه 163-186]
  • بهرنگی، محمدرضا نقش مدیران در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی پسرانۀ شهر تهران: آزمون اثر سبک رهبریِ تحولی [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 89-126]

پ

  • پروینی، خلیل بررسی و نقد میزان استفادۀ دبیران از راهبردهای تدریس متون کتاب عربی دورۀ پیش دانشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1389، صفحه 147-171]

ت

  • تاجی، مریم رابطه شکل های متفاوت سؤال (تشریحی چندگزینه ای) با فرآیندهای فراشناخت و عاطفه در ارزشیابی درس ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1389، صفحه 121-138]
  • تاجی، مریم رابطه بین نیمرخ سبک های یادگیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان در دروس ریاضی و علوم دوره راهنمایی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 7-24]

ج

  • جبل عاملی، مهندس جلال بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای فراروی مدارس هوشمند [دوره 9، شماره 4، 1389، صفحه 79-100]
  • جعفری ثانی، حسین میزان درگیری برنامه درسی فارسی دوره ابتدایی( پایه سوم و چهارم) با مهارتهای سواد خواندن بر اساس مطالعه بینالمللی پرلز( PIRLS) [دوره 9، شماره 4، 1389، صفحه 29-49]

ح

  • حمیدی، منصورعلی بررسی رابطۀ حافظۀکاری با عملکرد خواندن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسریک زبانه و دوزبانه [دوره 9، شماره 3، 1389، صفحه 89-124]
  • حمیدی، ناصر الویت بندی عوامل مؤثر بر عملکرد مدیران آموزش و پرورش با استفاده از فنون تصمیم گیری چندگانه (تجزیه وتحلیل سلسله مراتبی و تخصیص خطی بردا) [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 127-156]

خ

  • خلیلی، سمانه بررسی آرای دریدا و بهره جستن از آن برای بهبود فرآیند ارتباط کلامی در آموزش وپرورش [دوره 9، شماره 1، 1389، صفحه 47-72]

د

  • دانای طوسی، مریم مطالعۀ اهداف و مؤلفه های آموزش مهارت های زبانی(خواندن، نوشتن،گوش دادن وسخن گفتن) در برنامۀ درسی زبان فارسی دورۀ متوسطۀ ایران [دوره 9، شماره 3، 1389، صفحه 23-65]
  • دیبایی صابر، محسن میزان درگیری برنامه درسی فارسی دوره ابتدایی( پایه سوم و چهارم) با مهارتهای سواد خواندن بر اساس مطالعه بینالمللی پرلز( PIRLS) [دوره 9، شماره 4، 1389، صفحه 29-49]

ر

  • رضا زین آبادی، حسن نقش مدیران در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی پسرانۀ شهر تهران: آزمون اثر سبک رهبریِ تحولی [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 89-126]
  • رضا عریضی، حمید رابطه بین نیمرخ سبک های یادگیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان در دروس ریاضی و علوم دوره راهنمایی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 7-24]
  • رضا میرحاجی، حمید رویکرد آموزش رسمی زبان عربی به انتخاب واژگان پایۀ زبان معیار و تأثیرش بر آن [دوره 9، شماره 3، 1389، صفحه 125-146]
  • رفیع پور، ابوالفضل ضرورت و جهت تغییرات در برنامه درسی ریاضی مدرسه ای در ایران از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 1، 1389، صفحه 91-120]
  • روشن، بلقیس بررسی ویژگیهای برنامهدرسی آموزش زبان ملی در کشورهای حوزة زبان فارسی [دوره 9، شماره 4، 1389، صفحه 7-28]

ز

  • زمانی، بی بی عشرت بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای فراروی مدارس هوشمند [دوره 9، شماره 4، 1389، صفحه 79-100]

س

  • سراجی، فرهاد روش شناسی پژوهش های مربوط به یادگیری الکترونیکی: مقایسه پژوهش های ایرانی و خارجی [دوره 9، شماره 4، 1389، صفحه 50-78]
  • سعادتی شامیر، ابوطالب بررسی رابطۀ حافظۀکاری با عملکرد خواندن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسریک زبانه و دوزبانه [دوره 9، شماره 3، 1389، صفحه 89-124]
  • سلسبیلی، نادر ارزیابی برنامه درسی طراحی شده، تدوین شده و اجراشده فارسی دوره ابتدایی (بخوانیم و بنویسیم): براساس معیار توجه به کل نگری در آموزش توانایی های زبانی [دوره 9، شماره 1، 1389، صفحه 7-46]
  • سلیمانی، منصور تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دیرآموز [دوره 9، شماره 1، 1389، صفحه 163-186]
  • سیفی، سمیه بررسی تأثیر آموزش یادگیری مغزمحور بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانش آموزان سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 45-60]

ش

  • شریفی آشتیانی، ناهید تأثیر آزمون سازی مشارکتی بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی و برداشت آنها از این نوع آزمون [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 25-44]

ص

  • صالحی عمران، ابراهیم تجزیه وتحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی بر اساس مؤلفه های آموزش سلامت [دوره 9، شماره 1، 1389، صفحه 139-162]

ط

  • طلایی زواره، سید حسین استقراربودجه ر یزی عملیاتی با استفاده ا زروش هزینه یابی بر مبنای فعالیت(ABC )در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 4، 1389، صفحه 150-172]

ع

  • عابدی، احمد رابطه شکل های متفاوت سؤال (تشریحی چندگزینه ای) با فرآیندهای فراشناخت و عاطفه در ارزشیابی درس ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1389، صفحه 121-138]
  • عابدی، احمد رابطه بین نیمرخ سبک های یادگیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان در دروس ریاضی و علوم دوره راهنمایی شهر اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 7-24]
  • عابدینی بلترک، میمنت تجزیه وتحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی بر اساس مؤلفه های آموزش سلامت [دوره 9، شماره 1، 1389، صفحه 139-162]
  • عریضی، حمیدرضا رابطه شکل های متفاوت سؤال (تشریحی چندگزینه ای) با فرآیندهای فراشناخت و عاطفه در ارزشیابی درس ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1389، صفحه 121-138]
  • عطاران، محمد روش شناسی پژوهش های مربوط به یادگیری الکترونیکی: مقایسه پژوهش های ایرانی و خارجی [دوره 9، شماره 4، 1389، صفحه 50-78]
  • عنانی سراب، محمدرضا راهنمای برنامۀ درسی زبان های خارجی دورۀ متوسطه: فرصت ها و چالش های تولید و اجرای برنامه [دوره 9، شماره 3، 1389، صفحه 172-199]

غ

  • غلامعلی لواسانی، مسعود تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دیرآموز [دوره 9، شماره 1، 1389، صفحه 163-186]

ف

  • فتحی واجارگاه، کورش تجزیه وتحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی بر اساس مؤلفه های آموزش سلامت [دوره 9، شماره 1، 1389، صفحه 139-162]
  • فرخی، نورعلی بررسی تأثیر آموزش یادگیری مغزمحور بر درک مطلب و سرعت یادگیری دانش آموزان سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 45-60]

ق

  • قادری دوست، الهام مطالعۀ اهداف و مؤلفه های آموزش مهارت های زبانی(خواندن، نوشتن،گوش دادن وسخن گفتن) در برنامۀ درسی زبان فارسی دورۀ متوسطۀ ایران [دوره 9، شماره 3، 1389، صفحه 23-65]
  • قاسم پور مقدم، حسین بررسی ویژگیهای برنامهدرسی آموزش زبان ملی در کشورهای حوزة زبان فارسی [دوره 9، شماره 4، 1389، صفحه 7-28]
  • قصاب پور، بیتا بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای فراروی مدارس هوشمند [دوره 9، شماره 4، 1389، صفحه 79-100]

ک

  • کدیور، پروین بررسی رابطۀ حافظۀکاری با عملکرد خواندن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسریک زبانه و دوزبانه [دوره 9، شماره 3، 1389، صفحه 89-124]
  • کیامنش، علیرضا بررسی رابطۀ حافظۀکاری با عملکرد خواندن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسریک زبانه و دوزبانه [دوره 9، شماره 3، 1389، صفحه 89-124]

گ

  • گویا، زهرا ضرورت و جهت تغییرات در برنامه درسی ریاضی مدرسه ای در ایران از دیدگاه معلمان [دوره 9، شماره 1، 1389، صفحه 91-120]

م

  • متقی زاده، عیسی بررسی و نقد میزان استفادۀ دبیران از راهبردهای تدریس متون کتاب عربی دورۀ پیش دانشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1389، صفحه 147-171]
  • محمدی، اکرم بررسی ویژگیهای برنامهدرسی آموزش زبان ملی در کشورهای حوزة زبان فارسی [دوره 9، شماره 4، 1389، صفحه 7-28]
  • محمدی رکعتی، دانش بررسی و نقد میزان استفادۀ دبیران از راهبردهای تدریس متون کتاب عربی دورۀ پیش دانشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1389، صفحه 147-171]
  • ملایی نژاد، اعظم تحلیل محتوای طرح های برگزیده و نوآورانه اولین همایش نوآوری های آموزشی [دوره 9، شماره 4، 1389، صفحه 126-149]
  • مهرمحمدی، محمود بازبینی روایت جهانی شدن و بومی ماندن برنامه درسی از منظر درون تعلیم و تربیتی اَشکال (بازنمایی) دانش [دوره 9، شماره 1، 1389، صفحه 73-90]
  • موسی خانی، مرتضی الویت بندی عوامل مؤثر بر عملکرد مدیران آموزش و پرورش با استفاده از فنون تصمیم گیری چندگانه (تجزیه وتحلیل سلسله مراتبی و تخصیص خطی بردا) [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 127-156]
  • میکائیلی منیع، فرزانه مقایسۀ مسئولیت پذیری، روحیۀ همکاری، سلامت عمومی ، رضایت از زندگی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس شبانه روزی و روزانۀ استان آذربایجان غربی [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 61-88]

ن

  • ناصری آذر، اکبر طراحی و اعتباربخشی الگوی آموزش زمینه- محور شیمی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 9، شماره 4، 1389، صفحه 101-125]
  • نجفی، زهرا الویت بندی عوامل مؤثر بر عملکرد مدیران آموزش و پرورش با استفاده از فنون تصمیم گیری چندگانه (تجزیه وتحلیل سلسله مراتبی و تخصیص خطی بردا) [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 127-156]
  • نجفی پازوکی، معصومه نقد و بررسی مبحث فعل مرکب درکتابهای زبان فارسی دورۀ متوسطه [دوره 9، شماره 3، 1389، صفحه 66-88]
  • نعمت زاده، شهین مدل فراواژه در خدمت نقد واژگانی راهنمای برنامۀ درسی دورۀ ابتدایی و کتاب فارسی "بخوانیم" پایۀ اول [دوره 9، شماره 3، 1389، صفحه 7-22]
  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم نقش مدیران در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی پسرانۀ شهر تهران: آزمون اثر سبک رهبریِ تحولی [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 89-126]
  • نیکوبخت، محمدرضا بررسی و نقد میزان استفادۀ دبیران از راهبردهای تدریس متون کتاب عربی دورۀ پیش دانشگاهی [دوره 9، شماره 3، 1389، صفحه 147-171]

و

  • وصالی، منصور امکان سنجی آموزش نجوم در دوره های آموزش عمومی و متوسطه در مدارس ایران [دوره 9، شماره 2، 1389، صفحه 157-184]

ه

  • هاشمی، شهناز تحلیل محتوای طرح های برگزیده و نوآورانه اولین همایش نوآوری های آموزشی [دوره 9، شماره 4، 1389، صفحه 126-149]
  • هنرپرور، بهاره طراحی و اعتباربخشی الگوی آموزش زمینه- محور شیمی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 9، شماره 4، 1389، صفحه 101-125]