نویسنده = %D9%81%D8%AA%D8%AD%DB%8C%20%D8%A2%D8%B0%D8%B1%D8%8C%20%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D9%86%D8%AF%D8%B1
بررسی اثربخشی بستۀ آموزشی کارکردهای اجرایی سرد در هیجانات تحصیلی دانش‏آموزان عادی پایۀ ششم ابتدایی

دوره 20، شماره 2، تیر 1400، صفحه 139-154

10.22034/jei.2021.238155.1542

نجمه آزادفر؛ رحیم بدری گرگری؛ اسکندر فتحی آذر؛ حسن صبوری مقدم؛ تورج هاشمی


اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان فراشناختی بر تاب‌آوری و اهمال‌کاری تحصیلی

دوره 18، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 139-158

10.22034/jei.2019.88547

عبداله رشیدزاده؛ رحیم بدری؛ اسکندر فتحی آذر؛ تورج هاشمی


تأثیر آموزش کارکردهای اجرایی عصبی- شناختی بر گرایش به تفکر انتقادی دانش‌آموزان دورة اول متوسطة شهر تبریز

دوره 17، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 21-36

داود محمدی؛ اسکندر فتحی آذر؛ میرمحمود میرنسب؛ شهرام واحدی