نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آیتم ارائة مدل ساختاری مؤلفه های مؤثر در یادگیری عبار تهای جبری دورة جدید متوسطه، با استفاده از روش سلسله مراتبی ویژگی ها(AHM) [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 127-147]
  • آموزش شناسایی و تحلیل ساختاری تأثیر متقابل پیشرانهای تغییر در حوزة آموزش وپرورش [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 101-126]
  • آموزش کارآفرینی طراحی الگوی آموزش کارآفرینانه در مدرسه [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 59-82]
  • آموزش کارآفرینی تأثیر بستة آموزش کارآفرینی مبتنی بر برنامة آموزشی دانشگاه ساسکاچئون بر روحیة کارآفرینی دانش‌آموزان: یک طرح ترکیبی لانه‌ای هم‌زمان [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 83-104]
  • آموزش کارآفرینانه طراحی الگوی آموزش کارآفرینانه در مدرسه [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 59-82]
  • آموزش مستقیم تحلیل روابط چندگانه میان مهار تهای تدریس معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درسهای محاسباتی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 31-52]
  • آموزش مؤثر اثر‌بخشی بستة آموزشی خود‌تنظیمی فراشناختی بر مؤلفه‌های اهمالکاری تحصیلی (با نقش تعدیلی خودپنداره تحصیلی) [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 137-154]
  • آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای چارچوب محتوای ریاضی در آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای ایران [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 85-112]
  • آموزش‌وپرورش تبیین الگوی تدریس خلاق مبتنی بر اصول ریزوماتیک ژیل دلوز [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 61-84]
  • آیند هپژوهی شناسایی و تحلیل ساختاری تأثیر متقابل پیشرانهای تغییر در حوزة آموزش وپرورش [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 101-126]

ا

  • ادراک معلم ادراک معلمان از عوامل مؤثر بر ارتباط معلم ـ دانش‌آموز: تحلیل پدیدارشناسی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 53-80]
  • ادراک معلم ارائة الگوی تناسب آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای با نیازهای بازارکار از دیدگاه صاحبان صنایع شهر یزد بر اساس نظریة داده بنیاد [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 39-58]
  • ایران بررسی تطبیقی برنامة درسی هنر در دورة ابتدایی در ایران و ژاپن [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 113-138]
  • ارتباط معلم ـ دانش‌آموز ارائة الگوی تناسب آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای با نیازهای بازارکار از دیدگاه صاحبان صنایع شهر یزد بر اساس نظریة داده بنیاد [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 39-58]
  • ارتباط معلم-دانش‌آموز ادراک معلمان از عوامل مؤثر بر ارتباط معلم ـ دانش‌آموز: تحلیل پدیدارشناسی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 53-80]
  • ارزیابی ارائة مدل ساختاری مؤلفه های مؤثر در یادگیری عبار تهای جبری دورة جدید متوسطه، با استفاده از روش سلسله مراتبی ویژگی ها(AHM) [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 127-147]
  • اصل توجه تحلیل محتوای مجلة رشد دانش‌آموز بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 159-177]
  • اصل گریز تحلیل محتوای مجلة رشد دانش‌آموز بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 159-177]
  • اصول ریزوماتیک تبیین الگوی تدریس خلاق مبتنی بر اصول ریزوماتیک ژیل دلوز [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 61-84]
  • الگوی خلاقیت پلسک تحلیل محتوای مجلة رشد دانش‌آموز بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 159-177]
  • الهیات اسلامی نگاهی به حضور الهیات اسلامی در کتا بهای درسی فارسی دورة متوسطه مطالعة موردی: کتاب درسی فارسی پایة نهم، دورة اول متوسطه [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 7-30]
  • اندوزش رابطة حافظة فعال خواندن با درک متن نوشتاریِ دانش آموزان دورة دوم متوسطه با نگاهی زبان روا نشناختی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 81-100]
  • اهمال‌کاری تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان فراشناختی بر تاب‌آوری و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 139-158]
  • اهمال‌کاری تحصیلی اثر‌بخشی بستة آموزشی خود‌تنظیمی فراشناختی بر مؤلفه‌های اهمالکاری تحصیلی (با نقش تعدیلی خودپنداره تحصیلی) [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 137-154]

ب

  • بی‌انگیزگی تحصیلی بی‌انگیزگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دورة متوسطة اول نواحی روستایی: یک مطالعة داده بنیاد [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 127-148]
  • برنامة درسی مبتنی برشایستگی طراحی چارچوب برنامة درسی مبتنی بر شایستگی رشتة مکانیک صنایع دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 7-38]
  • برنامة درسی هنر بررسی تطبیقی برنامة درسی هنر در دورة ابتدایی در ایران و ژاپن [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 113-138]
  • برنامة فلسفه برای کودکان بررسی تأثیر برنامة فلسفه برای کودکان بر افزایش مهارت‌های شناختی دانش‌آموزان با استفاده از مؤلفه‌های تربیت اقتصادی سند تحول آموزش‌وپرورش [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 53-72]
  • بستة آموزشی تأثیر بستة آموزش کارآفرینی مبتنی بر برنامة آموزشی دانشگاه ساسکاچئون بر روحیة کارآفرینی دانش‌آموزان: یک طرح ترکیبی لانه‌ای هم‌زمان [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 83-104]
  • بهسازی طراحی الگوی بهسازی دبیران دورة متوسطه بر اساس رویکرد شایستگی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 7-26]
  • بهسازی عملکرد طراحی الگوی بهسازی دبیران دورة متوسطه بر اساس رویکرد شایستگی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 7-26]

پ

  • پدیدارشناسی ادراک معلمان از عوامل مؤثر بر ارتباط معلم ـ دانش‌آموز: تحلیل پدیدارشناسی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 53-80]
  • پدیدارشناسی ارائة الگوی تناسب آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای با نیازهای بازارکار از دیدگاه صاحبان صنایع شهر یزد بر اساس نظریة داده بنیاد [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 39-58]
  • پردازش رابطة حافظة فعال خواندن با درک متن نوشتاریِ دانش آموزان دورة دوم متوسطه با نگاهی زبان روا نشناختی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 81-100]
  • پیشرا نهای تغییر شناسایی و تحلیل ساختاری تأثیر متقابل پیشرانهای تغییر در حوزة آموزش وپرورش [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 101-126]
  • پیشرفت تحصیلی تحلیل روابط چندگانه میان مهار تهای تدریس معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درسهای محاسباتی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 31-52]

ت

  • تاب‌آوری تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان فراشناختی بر تاب‌آوری و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 139-158]
  • تحلیل ساختاری شناسایی و تحلیل ساختاری تأثیر متقابل پیشرانهای تغییر در حوزة آموزش وپرورش [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 101-126]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای مجلة رشد دانش‌آموز بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 159-177]
  • تدریس اثربخش تحلیل روابط چندگانه میان مهار تهای تدریس معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درسهای محاسباتی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 31-52]
  • تدریس خلاق تبیین الگوی تدریس خلاق مبتنی بر اصول ریزوماتیک ژیل دلوز [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 61-84]
  • تربیت اقتصادی بررسی تأثیر برنامة فلسفه برای کودکان بر افزایش مهارت‌های شناختی دانش‌آموزان با استفاده از مؤلفه‌های تربیت اقتصادی سند تحول آموزش‌وپرورش [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 53-72]
  • تعلیم‌وتربیت تحلیلی بر جایگاه عادت و عاملیت در پرورش انسان: ژرف‌اندیشی در آرای تربیتی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 91-116]
  • توانمندسازی حرفه‌ای توانمندسازی حرفه‌ای معلمان در چشم‌انداز آینده و ارائة مدل [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 7-32]
  • توانمندسازی حرفه‌ای طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای معلمان: یک مطالعه آمیخته [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 33-60]

چ

  • چارچوب برنامة درسی طراحی چارچوب برنامة درسی مبتنی بر شایستگی رشتة مکانیک صنایع دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 7-38]
  • چیدمان ک لاس واکاوی تأثیر معماری داخلی انعطاف پذیر بر تعیین فضای شخصی دان شآموزان در مدرسه [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 147-161]
  • چشم‌انداز آینده توانمندسازی حرفه‌ای معلمان در چشم‌انداز آینده و ارائة مدل [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 7-32]
  • چشم‌انداز آینده طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای معلمان: یک مطالعه آمیخته [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 33-60]

ح

  • حافظة فعّال خواندن رابطة حافظة فعال خواندن با درک متن نوشتاریِ دانش آموزان دورة دوم متوسطه با نگاهی زبان روا نشناختی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 81-100]

خ

  • خلاقیت تحلیل محتوای مجلة رشد دانش‌آموز بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 159-177]
  • خلق ارزش طراحی الگوی آموزش کارآفرینانه در مدرسه [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 59-82]
  • خودپندارة تحصیلی اثر‌بخشی بستة آموزشی خود‌تنظیمی فراشناختی بر مؤلفه‌های اهمالکاری تحصیلی (با نقش تعدیلی خودپنداره تحصیلی) [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 137-154]
  • خودتنظیمی فراشناختی اثر‌بخشی بستة آموزشی خود‌تنظیمی فراشناختی بر مؤلفه‌های اهمالکاری تحصیلی (با نقش تعدیلی خودپنداره تحصیلی) [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 137-154]

د

  • دانش‌آموزان بی‌انگیزگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دورة متوسطة اول نواحی روستایی: یک مطالعة داده بنیاد [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 127-148]
  • دانشجومعلمان توانمندسازی حرفه‌ای معلمان در چشم‌انداز آینده و ارائة مدل [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 7-32]
  • دانشجومعلمان طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای معلمان: یک مطالعه آمیخته [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 33-60]
  • دانشگاه فرهنگیان توانمندسازی حرفه‌ای معلمان در چشم‌انداز آینده و ارائة مدل [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 7-32]
  • دانشگاه فرهنگیان طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای معلمان: یک مطالعه آمیخته [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 33-60]
  • دبیران دورة متوسطه طراحی الگوی بهسازی دبیران دورة متوسطه بر اساس رویکرد شایستگی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 7-26]
  • درسهای محاسباتی تحلیل روابط چندگانه میان مهار تهای تدریس معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درسهای محاسباتی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 31-52]
  • درک متن نوشتاری رابطة حافظة فعال خواندن با درک متن نوشتاریِ دانش آموزان دورة دوم متوسطه با نگاهی زبان روا نشناختی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 81-100]
  • دورة ابتدایی بررسی تطبیقی برنامة درسی هنر در دورة ابتدایی در ایران و ژاپن [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 113-138]
  • دورة اول متوسطه تأثیر بستة آموزش کارآفرینی مبتنی بر برنامة آموزشی دانشگاه ساسکاچئون بر روحیة کارآفرینی دانش‌آموزان: یک طرح ترکیبی لانه‌ای هم‌زمان [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 83-104]

ر

  • ریاضیات چارچوب محتوای ریاضی در آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای ایران [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 85-112]
  • ریاضیات فنی‌وحرفه‌ای چارچوب محتوای ریاضی در آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای ایران [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 85-112]
  • راهبردهای خودگردان فراشناختی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان فراشناختی بر تاب‌آوری و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 139-158]
  • رشتة مکانیک صنایع طراحی چارچوب برنامة درسی مبتنی بر شایستگی رشتة مکانیک صنایع دورة دوم متوسطه [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 7-38]
  • رشد دانش‌آموز تحلیل محتوای مجلة رشد دانش‌آموز بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 159-177]
  • روا نشناسی زبان رابطة حافظة فعال خواندن با درک متن نوشتاریِ دانش آموزان دورة دوم متوسطه با نگاهی زبان روا نشناختی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 81-100]
  • روحیة کارآفرینی تأثیر بستة آموزش کارآفرینی مبتنی بر برنامة آموزشی دانشگاه ساسکاچئون بر روحیة کارآفرینی دانش‌آموزان: یک طرح ترکیبی لانه‌ای هم‌زمان [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 83-104]
  • روش ارزیابی تشخیصی و شناختی ارائة مدل ساختاری مؤلفه های مؤثر در یادگیری عبار تهای جبری دورة جدید متوسطه، با استفاده از روش سلسله مراتبی ویژگی ها(AHM) [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 127-147]
  • روش تحلیل سلسله مراتبی شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های شهر یادگیرنده با تأکید بر یادگیری مادام‌العمر [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 105-126]
  • روش دلفی اولویت‌بندی موانع مشارکت‌های فرابخشی در ورزش دانش‌آموزی با استفاده از مدل ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 73-90]
  • روش سلسله مراتبی ویژگی ها(AHM) ارائة مدل ساختاری مؤلفه های مؤثر در یادگیری عبار تهای جبری دورة جدید متوسطه، با استفاده از روش سلسله مراتبی ویژگی ها(AHM) [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 127-147]
  • رویکرد شایستگی طراحی الگوی بهسازی دبیران دورة متوسطه بر اساس رویکرد شایستگی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 7-26]

ژ

  • ژاپن بررسی تطبیقی برنامة درسی هنر در دورة ابتدایی در ایران و ژاپن [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 113-138]
  • ژیل دلوز تبیین الگوی تدریس خلاق مبتنی بر اصول ریزوماتیک ژیل دلوز [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 61-84]

س

  • سرمایة اجتماعی تأثیر سوادآموزی بر افزایش سرمایة اجتماعی و روان‌شناختی سوادآموزان [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 149-166]
  • سرمایة روان‌شناختی تأثیر سوادآموزی بر افزایش سرمایة اجتماعی و روان‌شناختی سوادآموزان [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 149-166]
  • سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش بررسی تأثیر برنامة فلسفه برای کودکان بر افزایش مهارت‌های شناختی دانش‌آموزان با استفاده از مؤلفه‌های تربیت اقتصادی سند تحول آموزش‌وپرورش [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 53-72]
  • سوادآموز تأثیر سوادآموزی بر افزایش سرمایة اجتماعی و روان‌شناختی سوادآموزان [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 149-166]
  • سوادآموزی تأثیر سوادآموزی بر افزایش سرمایة اجتماعی و روان‌شناختی سوادآموزان [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 149-166]
  • سواد ریاضی-خطا- مصاحبه تکلیف محور منشأ خطاهای دانش‌آموزان در حل مسائل مربوط به سواد ریاضی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 117-136]

ش

  • شاخص‌های یادگیری شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های شهر یادگیرنده با تأکید بر یادگیری مادام‌العمر [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 105-126]
  • شهر یادگیرنده شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های شهر یادگیرنده با تأکید بر یادگیری مادام‌العمر [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 105-126]

ط

  • طراحی فضای فیزیکی ارائة چارچوب مفهومی برای طراحی فضای فیزیکی مدرسه‌های ابتدایی بر مبنای نظریة یادگیری مشارکتی ویگوتسکی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 27-52]

ع

  • عادت تحلیلی بر جایگاه عادت و عاملیت در پرورش انسان: ژرف‌اندیشی در آرای تربیتی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 91-116]
  • عاملیت تحلیلی بر جایگاه عادت و عاملیت در پرورش انسان: ژرف‌اندیشی در آرای تربیتی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 91-116]
  • عبارت جبری ارائة مدل ساختاری مؤلفه های مؤثر در یادگیری عبار تهای جبری دورة جدید متوسطه، با استفاده از روش سلسله مراتبی ویژگی ها(AHM) [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 127-147]

ف

  • فضای شخصی واکاوی تأثیر معماری داخلی انعطاف پذیر بر تعیین فضای شخصی دان شآموزان در مدرسه [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 147-161]

ک

  • کتابهای درسی فارسی نگاهی به حضور الهیات اسلامی در کتا بهای درسی فارسی دورة متوسطه مطالعة موردی: کتاب درسی فارسی پایة نهم، دورة اول متوسطه [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 7-30]
  • کلا نروندها شناسایی و تحلیل ساختاری تأثیر متقابل پیشرانهای تغییر در حوزة آموزش وپرورش [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 101-126]

م

  • مبادی ارادی تحلیلی بر جایگاه عادت و عاملیت در پرورش انسان: ژرف‌اندیشی در آرای تربیتی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 91-116]
  • مبادی معرفتی تحلیلی بر جایگاه عادت و عاملیت در پرورش انسان: ژرف‌اندیشی در آرای تربیتی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 91-116]
  • مبادی میلی تحلیلی بر جایگاه عادت و عاملیت در پرورش انسان: ژرف‌اندیشی در آرای تربیتی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 91-116]
  • محیط روستا بی‌انگیزگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دورة متوسطة اول نواحی روستایی: یک مطالعة داده بنیاد [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 127-148]
  • مدرسة ابتدایی ارائة چارچوب مفهومی برای طراحی فضای فیزیکی مدرسه‌های ابتدایی بر مبنای نظریة یادگیری مشارکتی ویگوتسکی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 27-52]
  • مدرسه طراحی الگوی آموزش کارآفرینانه در مدرسه [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 59-82]
  • مدل توانمندسازی حرفه‌ای معلمان در چشم‌انداز آینده و ارائة مدل [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 7-32]
  • مدل طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای معلمان: یک مطالعه آمیخته [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 33-60]
  • مدل‌سازی ساختاری- تفسیری اولویت‌بندی موانع مشارکت‌های فرابخشی در ورزش دانش‌آموزی با استفاده از مدل ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 73-90]
  • مشارکت اولویت‌بندی موانع مشارکت‌های فرابخشی در ورزش دانش‌آموزی با استفاده از مدل ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 73-90]
  • معلمان توانمندسازی حرفه‌ای معلمان در چشم‌انداز آینده و ارائة مدل [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 7-32]
  • معلمان طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای معلمان: یک مطالعه آمیخته [دوره 18، شماره 1، 1398، صفحه 33-60]
  • معماری انعطاف پذیر واکاوی تأثیر معماری داخلی انعطاف پذیر بر تعیین فضای شخصی دان شآموزان در مدرسه [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 147-161]
  • مهار تهای تدریس اثربخش تحلیل روابط چندگانه میان مهار تهای تدریس معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درسهای محاسباتی [دوره 18، شماره 2، 1398، صفحه 31-52]
  • مهارت‌های شناختی بررسی تأثیر برنامة فلسفه برای کودکان بر افزایش مهارت‌های شناختی دانش‌آموزان با استفاده از مؤلفه‌های تربیت اقتصادی سند تحول آموزش‌وپرورش [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 53-72]

ن

  • نظام آموزش‌وپرورش بی‌انگیزگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دورة متوسطة اول نواحی روستایی: یک مطالعة داده بنیاد [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 127-148]
  • نظریة برخاسته از داده‌ها طراحی الگوی آموزش کارآفرینانه در مدرسه [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 59-82]
  • نظریة داده بنیاد طراحی الگوی بهسازی دبیران دورة متوسطه بر اساس رویکرد شایستگی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 7-26]

و

  • ورزش تربیتی اولویت‌بندی موانع مشارکت‌های فرابخشی در ورزش دانش‌آموزی با استفاده از مدل ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 73-90]

ی

  • یادگیری مادام‌العمر شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های شهر یادگیرنده با تأکید بر یادگیری مادام‌العمر [دوره 18، شماره 3، 1398، صفحه 105-126]
  • یادگیری مشارکتی ارائة چارچوب مفهومی برای طراحی فضای فیزیکی مدرسه‌های ابتدایی بر مبنای نظریة یادگیری مشارکتی ویگوتسکی [دوره 18، شماره 4، 1398، صفحه 27-52]