نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش طراحی چارچوب رهبری سوادآموزی معلم: یک مطالعه فراترکیب [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 53-82]
  • آموزش ریاضی تأثیر روش آموزش هدایت‌شدة شناختی بر نرخ خودراهبری در یادگیری و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 151-184]
  • آموزش شیمی برای توسعة پایدار شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های آموزش شیمی برای توسعة پایدار و بررسی میزان توجه به آن‌ها در کتاب‌های درسی دورة دوم متوسطه [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]

ا

  • احساس مهم‌بودن احساس مهم‌بودن ناشی از تدریس: تجارب معلمان دورة ابتدایی [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
  • اخلاق اشیا بررسی نظریۀ اخلاق اشیا و عاملیت فناوری و پیامدهای آن در تعلیم‌ وتربیت [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 119-138]
  • ادراک دانش‌آموزان از جو مدرسه تحلیل چندسطحی رابطة انگیزش تحصیلی، ادراک دانش‌آموزان از جو مدرسه و احساس کارآمدی و رضایت شغلی معلمان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 131-150]
  • ارتباط گفتمان‌های رایج در زبان بدن مدرسان دانشگاه فرهنگیان [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 95-118]
  • ارتباط غیرکلامی گفتمان‌های رایج در زبان بدن مدرسان دانشگاه فرهنگیان [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 95-118]
  • ارتباط کلامی گفتمان‌های رایج در زبان بدن مدرسان دانشگاه فرهنگیان [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 95-118]
  • اضطراب ریاضی تأثیر روش آموزش هدایت‌شدة شناختی بر نرخ خودراهبری در یادگیری و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 151-184]
  • انگیزش تحصیلی تحلیل چندسطحی رابطة انگیزش تحصیلی، ادراک دانش‌آموزان از جو مدرسه و احساس کارآمدی و رضایت شغلی معلمان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 131-150]
  • انگیزش تحصیلی مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی با میانجیگری درگیری شناختی در دانش‌آموزان رشتۀ ریاضی- فیزیک [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 155-177]

ب

  • برنامة درسی شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های آموزش شیمی برای توسعة پایدار و بررسی میزان توجه به آن‌ها در کتاب‌های درسی دورة دوم متوسطه [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
  • برنامه درسی اجرا شده ادراک استادان و نومعلمان از ابعاد و مؤلفه‌های مغفول برنامة درسی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 7-32]
  • برنامه درسی مغفول ادراک استادان و نومعلمان از ابعاد و مؤلفه‌های مغفول برنامة درسی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 7-32]

پ

  • پدیدارشناسی ادراک استادان و نومعلمان از ابعاد و مؤلفه‌های مغفول برنامة درسی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 7-32]
  • پدیدارشناسی تنگناها و راهبردهای به‌کارگیری شبکۀ‌ اجتماعی دانش‌آموزی (شاد) در تدریس و یادگیری دانش‌آموزان در دوران شیوع کرونا: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 35-60]
  • پیوند با مدرسه تمایزگذاری دانش‌آموزان قلدر و غیرقلدر براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و پیوند با مدرسه [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 79-94]

ت

  • تجربة زیسته احساس مهم‌بودن ناشی از تدریس: تجارب معلمان دورة ابتدایی [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
  • تجزیۀ تابع تشخیص تمایزگذاری دانش‌آموزان قلدر و غیرقلدر براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و پیوند با مدرسه [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 79-94]
  • تحلیل عاملی چندسطحی آمیخته تاثیر محل سکونت داوطلب بر کارکرد افتراقی سؤال‌های ریاضی گروه آزمایشی ریاضی و فنی کنکور سراسری 1396 [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 185-202]
  • تدریس احساس مهم‌بودن ناشی از تدریس: تجارب معلمان دورة ابتدایی [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
  • تدریس تنگناها و راهبردهای به‌کارگیری شبکۀ‌ اجتماعی دانش‌آموزی (شاد) در تدریس و یادگیری دانش‌آموزان در دوران شیوع کرونا: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 35-60]
  • تدریس تلویزیونی استفاده از سامانۀ شاد و تدریس تلویزیونی در دورۀ شیوع کرونا: «کاستی‌ها» و «چون‌وچراها» [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 7-34]
  • تعلیم‌وتربیت بررسی نظریۀ اخلاق اشیا و عاملیت فناوری و پیامدهای آن در تعلیم‌ وتربیت [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 119-138]
  • توسعة پایدار شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های آموزش شیمی برای توسعة پایدار و بررسی میزان توجه به آن‌ها در کتاب‌های درسی دورة دوم متوسطه [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]

خ

  • خودراهبری تأثیر روش آموزش هدایت‌شدة شناختی بر نرخ خودراهبری در یادگیری و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 151-184]
  • خودکارآمدی تحصیلی و درگیری شناختی مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی با میانجیگری درگیری شناختی در دانش‌آموزان رشتۀ ریاضی- فیزیک [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 155-177]

د

  • دانشگاه فرهنگیان ادراک استادان و نومعلمان از ابعاد و مؤلفه‌های مغفول برنامة درسی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 7-32]
  • دورة متوسطه شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های آموزش شیمی برای توسعة پایدار و بررسی میزان توجه به آن‌ها در کتاب‌های درسی دورة دوم متوسطه [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 109-130]
  • دورۀ ابتدایی استفاده از سامانۀ شاد و تدریس تلویزیونی در دورۀ شیوع کرونا: «کاستی‌ها» و «چون‌وچراها» [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 7-34]

ر

  • راهبردهای تنظیم شناختی هیجان تمایزگذاری دانش‌آموزان قلدر و غیرقلدر براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و پیوند با مدرسه [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 79-94]
  • رضایت شغلی و کارآمدی معلمان تحلیل چندسطحی رابطة انگیزش تحصیلی، ادراک دانش‌آموزان از جو مدرسه و احساس کارآمدی و رضایت شغلی معلمان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 131-150]
  • رهبری سواد اموزی طراحی چارچوب رهبری سوادآموزی معلم: یک مطالعه فراترکیب [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 53-82]
  • روش هدایت‌شدة شناختی تأثیر روش آموزش هدایت‌شدة شناختی بر نرخ خودراهبری در یادگیری و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 151-184]

ز

  • زبان بدن گفتمان‌های رایج در زبان بدن مدرسان دانشگاه فرهنگیان [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 95-118]

س

  • سامانۀ شاد استفاده از سامانۀ شاد و تدریس تلویزیونی در دورۀ شیوع کرونا: «کاستی‌ها» و «چون‌وچراها» [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 7-34]

ش

  • شایستگی های معلم طراحی چارچوب رهبری سوادآموزی معلم: یک مطالعه فراترکیب [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 53-82]
  • شبکۀ‌ اجتماعی دانش‌آموزی (شاد) تنگناها و راهبردهای به‌کارگیری شبکۀ‌ اجتماعی دانش‌آموزی (شاد) در تدریس و یادگیری دانش‌آموزان در دوران شیوع کرونا: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 35-60]

ع

  • عامل آموزشی شناسایی ویژگی های مؤثر عامل آموزشی در محیط های یادگیری [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 61-78]
  • عاملیت فناوری بررسی نظریۀ اخلاق اشیا و عاملیت فناوری و پیامدهای آن در تعلیم‌ وتربیت [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 119-138]
  • عدالت آموزشی تاثیر محل سکونت داوطلب بر کارکرد افتراقی سؤال‌های ریاضی گروه آزمایشی ریاضی و فنی کنکور سراسری 1396 [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 185-202]
  • عملکرد تحصیلی مدل ساختاری عملکرد تحصیلی بر اساس خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی با میانجیگری درگیری شناختی در دانش‌آموزان رشتۀ ریاضی- فیزیک [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 155-177]

ف

  • فربیک بررسی نظریۀ اخلاق اشیا و عاملیت فناوری و پیامدهای آن در تعلیم‌ وتربیت [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 119-138]
  • فناوری‌های ترغیب‌کننده بررسی نظریۀ اخلاق اشیا و عاملیت فناوری و پیامدهای آن در تعلیم‌ وتربیت [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 119-138]

ق

  • قلدری تمایزگذاری دانش‌آموزان قلدر و غیرقلدر براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و پیوند با مدرسه [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 79-94]

ک

  • کارکردهای اجرایی بررسی اثربخشی بستۀ آموزشی کارکردهای اجرایی سرد در هیجانات تحصیلی دانش‏آموزان عادی پایۀ ششم ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 139-154]
  • کارکردهای اجرایی سرد بررسی اثربخشی بستۀ آموزشی کارکردهای اجرایی سرد در هیجانات تحصیلی دانش‏آموزان عادی پایۀ ششم ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 139-154]
  • کیفیت‌بخشی ارائة الگوی کیفیت‌بخشی تبدیل مدرسة فنی‌وحرفه‌ای به مدرسة کارآفرین [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 83-108]

م

  • محیط یادگیری شناسایی ویژگی های مؤثر عامل آموزشی در محیط های یادگیری [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 61-78]
  • مدرسة فنی‌وحرفه‌ای ارائة الگوی کیفیت‌بخشی تبدیل مدرسة فنی‌وحرفه‌ای به مدرسة کارآفرین [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 83-108]
  • مدرسة کارآفرین ارائة الگوی کیفیت‌بخشی تبدیل مدرسة فنی‌وحرفه‌ای به مدرسة کارآفرین [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 83-108]
  • معلمان ابتدایی احساس مهم‌بودن ناشی از تدریس: تجارب معلمان دورة ابتدایی [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
  • منابع کارکرد افتراقی تاثیر محل سکونت داوطلب بر کارکرد افتراقی سؤال‌های ریاضی گروه آزمایشی ریاضی و فنی کنکور سراسری 1396 [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 185-202]

ن

  • نظریة داده‌بنیاد ارائة الگوی کیفیت‌بخشی تبدیل مدرسة فنی‌وحرفه‌ای به مدرسة کارآفرین [دوره 20، شماره 1، 1400، صفحه 83-108]

و

  • ویروس کرونا استفاده از سامانۀ شاد و تدریس تلویزیونی در دورۀ شیوع کرونا: «کاستی‌ها» و «چون‌وچراها» [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 7-34]
  • ویژگی های عامل آموزشی شناسایی ویژگی های مؤثر عامل آموزشی در محیط های یادگیری [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 61-78]

ه

  • هیجانات تحصیلی بررسی اثربخشی بستۀ آموزشی کارکردهای اجرایی سرد در هیجانات تحصیلی دانش‏آموزان عادی پایۀ ششم ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 139-154]
  • هیجانات کلاس درس بررسی اثربخشی بستۀ آموزشی کارکردهای اجرایی سرد در هیجانات تحصیلی دانش‏آموزان عادی پایۀ ششم ابتدایی [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 139-154]

ی

  • یادگیری تنگناها و راهبردهای به‌کارگیری شبکۀ‌ اجتماعی دانش‌آموزی (شاد) در تدریس و یادگیری دانش‌آموزان در دوران شیوع کرونا: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 20، شماره 2، 1400، صفحه 35-60]