نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون لذت تحصیلی ساخت، رواسازی و هنجاریابی آزمون لذت تحصیلی برای دورۀ دوم آموزش ابتدایی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 139-164]
  • آموزش در خانه تبیین کیفی تجربۀ زیستۀ والدین از فرایند شکل‌گیری برنامۀ درسی آموزش در خانه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 71-94]
  • آموزش مجازی چالش‌‏های مدیران مدارس ابتدایی شهر اهواز در رهبری مدرسۀ مجازی: مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 27-46]

ا

  • اسناد تحولی رابطة نظر و عمل در فرایند برنامه‌‏ریزی ‏درسی: تجربه‌ای بومی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 95-112]
  • اصول تعلیم‌وتربیت چندفرهنگی شناسایی و تدوین اصول تعلیم‌وتربیت چندفرهنگی جمهوری اسلامی ایران [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 7-26]
  • اعتباریابی طراحی و اعتباریابی الگوی کوچینگ بر مبنای نظریۀ انتخاب در دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 113-138]
  • اهداف دوره‏های تحصیلی رابطة نظر و عمل در فرایند برنامه‌‏ریزی ‏درسی: تجربه‌ای بومی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 95-112]

ب

  • برنامة درسی چندفرهنگی شناسایی و تدوین اصول تعلیم‌وتربیت چندفرهنگی جمهوری اسلامی ایران [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 7-26]
  • برنامه‏ریزی درسی رابطة نظر و عمل در فرایند برنامه‌‏ریزی ‏درسی: تجربه‌ای بومی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 95-112]
  • برنامۀ درسی تهدید‌ها و فرصت‌های بین‌المللی‌شدن و بومی‌سازی برنامه‌های درسی در نظام آموزشی ایران در دو دهۀ اخیر و ارائۀ راهکار‌های پیشنهادی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 47-70]
  • بستۀ آموزشی اثربخشی بستۀ آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر نظریۀ انتخاب در کاهش بی‌انضباطی دانش‌آموزان در مدرسه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 165-189]
  • بومی‌سازی تهدید‌ها و فرصت‌های بین‌المللی‌شدن و بومی‌سازی برنامه‌های درسی در نظام آموزشی ایران در دو دهۀ اخیر و ارائۀ راهکار‌های پیشنهادی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 47-70]
  • بی‌انضباطی اثربخشی بستۀ آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر نظریۀ انتخاب در کاهش بی‌انضباطی دانش‌آموزان در مدرسه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 165-189]
  • بین‌المللی‌شدن تهدید‌ها و فرصت‌های بین‌المللی‌شدن و بومی‌سازی برنامه‌های درسی در نظام آموزشی ایران در دو دهۀ اخیر و ارائۀ راهکار‌های پیشنهادی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 47-70]

ت

  • تجارب زیسته چالش‌‏های مدیران مدارس ابتدایی شهر اهواز در رهبری مدرسۀ مجازی: مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 27-46]
  • تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی طراحی و اعتباریابی الگوی کوچینگ بر مبنای نظریۀ انتخاب در دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 113-138]
  • تعلیم‌وتربیت چندفرهنگی شناسایی و تدوین اصول تعلیم‌وتربیت چندفرهنگی جمهوری اسلامی ایران [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 7-26]
  • تهدید‌ها تهدید‌ها و فرصت‌های بین‌المللی‌شدن و بومی‌سازی برنامه‌های درسی در نظام آموزشی ایران در دو دهۀ اخیر و ارائۀ راهکار‌های پیشنهادی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 47-70]

ج

  • جهانی‌شدن تهدید‌ها و فرصت‌های بین‌المللی‌شدن و بومی‌سازی برنامه‌های درسی در نظام آموزشی ایران در دو دهۀ اخیر و ارائۀ راهکار‌های پیشنهادی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 47-70]

د

  • دانش‌آموزان اثربخشی بستۀ آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر نظریۀ انتخاب در کاهش بی‌انضباطی دانش‌آموزان در مدرسه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 165-189]
  • دنیاگیری کوید‌ـ19‌ چالش‌‏های مدیران مدارس ابتدایی شهر اهواز در رهبری مدرسۀ مجازی: مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 27-46]

ر

س

  • سنجش لذت تحصیلی ساخت، رواسازی و هنجاریابی آزمون لذت تحصیلی برای دورۀ دوم آموزش ابتدایی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 139-164]

ف

  • فرصت‌ها تهدید‌ها و فرصت‌های بین‌المللی‌شدن و بومی‌سازی برنامه‌های درسی در نظام آموزشی ایران در دو دهۀ اخیر و ارائۀ راهکار‌های پیشنهادی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 47-70]

ک

  • کوچینگ (مربیگری) طراحی و اعتباریابی الگوی کوچینگ بر مبنای نظریۀ انتخاب در دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 113-138]

ل

  • لذت تحصیلی ساخت، رواسازی و هنجاریابی آزمون لذت تحصیلی برای دورۀ دوم آموزش ابتدایی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 139-164]

م

  • مؤلفه‌های برنامۀ درسی تبیین کیفی تجربۀ زیستۀ والدین از فرایند شکل‌گیری برنامۀ درسی آموزش در خانه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 71-94]
  • مدیران مدارس ابتدایی چالش‌‏های مدیران مدارس ابتدایی شهر اهواز در رهبری مدرسۀ مجازی: مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 27-46]
  • مدیریت رفتار اثربخشی بستۀ آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر نظریۀ انتخاب در کاهش بی‌انضباطی دانش‌آموزان در مدرسه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 165-189]
  • مطالعۀ پدیدارشناسی چالش‌‏های مدیران مدارس ابتدایی شهر اهواز در رهبری مدرسۀ مجازی: مطالعۀ پدیدارشناختی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 27-46]

ن

  • نظر و عمل رابطة نظر و عمل در فرایند برنامه‌‏ریزی ‏درسی: تجربه‌ای بومی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 95-112]
  • نظریۀ انتخاب اثربخشی بستۀ آموزشی مدیریت رفتار مبتنی بر نظریۀ انتخاب در کاهش بی‌انضباطی دانش‌آموزان در مدرسه [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 165-189]
  • نظریۀ انتخاب طراحی و اعتباریابی الگوی کوچینگ بر مبنای نظریۀ انتخاب در دانشگاه فرهنگیان [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 113-138]

ه

  • هیجانات تحصیلی ساخت، رواسازی و هنجاریابی آزمون لذت تحصیلی برای دورۀ دوم آموزش ابتدایی [دوره 21، شماره 1، 1401، صفحه 139-164]