آ
-
آگاهی واج شناختی درک متن نوشتاری نوجوانان دورة دوم متوسطه پایة دهم
سطوح مختلف آگاهی واج شناختی و رابطة آن ها با درک متن نوشتاری نوجوانان: شواهدی از دانش آموزان پایة دهم متوسطه [دوره 17، شماره 3، 1397، صفحه 95-122]
-
آموزش ریاضی
میزان کاربست نشانگرهای تدریس اثربخش درس ریاضی در دبیرستان های تیزهوشان و دولتی شهر اصفهان از منظر دانش آموزان [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 21-44]
-
آموزش شهروندی
بررسی میزان توجه به مؤلفههای شهروندی جهانی در آموزشوپرورش ایران (مطالعة موردی اسناد بالادستی نظام آموزشوپرورش) [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 91-106]
-
آموزش مبتنی بر زبان مادری
آموزش به زبان مادری در نظام آموزش رسمی کشور: فرصت یا تهدید؟ [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 43-74]
-
آموزش مثبت
بررسی اثربخشی مداخلة آموزش مثبت بر بهزیستی (شکوفایی)، ابعاد مختلف توانمندی های شخصیتی و خوش بینی دانش آموزان [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 113-128]
-
آموزش وپرورش
آموزش به زبان مادری در نظام آموزش رسمی کشور: فرصت یا تهدید؟ [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 43-74]
-
آموزش وپرورش
تدوین الگوی شایستگی های دبیران دبیرستان های دولتی ایران [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 75-104]
-
آموزش وپرورش
بررسی فرایند اجرای نظام دوری در مدارس ابتدایی (شهرستان مشهد) [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 45-72]
ا
-
احساس تنهایی
تمایز دانش آموزانِ با فرسودگی تحصیلی بالا و پایین، بر اساس اهمال کاری تحصیلی و احساس تنهایی آنان [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 97-112]
-
ارزشیابی
ارزشیابی کارایی بیرونی برنامه های درسی رشته های منتخب شاخه های فنی وحرفه ای و کاردانش: وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان پسر [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 151-169]
-
استرس تحصیلی
مقایسة دانش آموزان با خوشه های مختلف عاطفة تحصیلی از لحاظ فرسودگی تحصیلی [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 7-24]
-
اشتغال
ارزشیابی کارایی بیرونی برنامه های درسی رشته های منتخب شاخه های فنی وحرفه ای و کاردانش: وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان پسر [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 151-169]
-
اضطراب
مسئولیت پذیری شخصی و هیجان های تدریس در معلمان: نقش واسطه ای خوش بینی آموزشی [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 7-20]
-
الگوی انگیزشی MUSIC
تأثیر الگوی انگیزشی MUSIC بر انگیزش تحصیلی درونی و بیرونی، درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه هشتم شهر دزفول [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 129-150]
-
الگوی شایستگی
تدوین الگوی شایستگی های دبیران دبیرستان های دولتی ایران [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 75-104]
-
انگیزش
تأثیر ادراکات محیطی کلاسی بر انگیزش یادگیری زبان دوم با میانجیگری خودکارامدی در دانشآموزان دختر دورة متوسطه [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 7-20]
-
انگیزش پیشرفت
مقایسة دانش آموزان با خوشه های مختلف عاطفة تحصیلی از لحاظ فرسودگی تحصیلی [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 7-24]
-
انگیزه
اعتبار سازی ابزار با استفاده از نظریه های فعالیت و پرسش و پاسخ برای ارزشیابی درک دانش آموزان از دست ورزی های مجازی در یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 105-130]
-
اهمال کاری تحصیلی
تمایز دانش آموزانِ با فرسودگی تحصیلی بالا و پایین، بر اساس اهمال کاری تحصیلی و احساس تنهایی آنان [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 97-112]
ب
-
بالندگی
تأثیر آموزش کارکردهای اجرایی عصبی- شناختی بر گرایش به تفکر انتقادی دانشآموزان دورة اول متوسطة شهر تبریز [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 21-36]
-
بدفهمی هندسه نظریة ون هیلی مهارت های هندسی
شناسایی بدفهمی های دانش آموزان پایة هشتم در مهارت های هندسی در هندسه و استفاده از نظریة ون هیلی برای ارتقاء و بهبود سطح مهارت های هندسی دانش آموزان [دوره 17، شماره 3، 1397، صفحه 123-147]
-
بهزیستی
بررسی اثربخشی مداخلة آموزش مثبت بر بهزیستی (شکوفایی)، ابعاد مختلف توانمندی های شخصیتی و خوش بینی دانش آموزان [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 113-128]
ت
-
تأمین و جذب معلم
مقایسة سیاستهای جذب، تأمین و تربیتمعلمان دورة ابتدایی بر اساس یادگیری دانشآموزان [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 37-60]
-
تجربة زیستة معلمان ارتباطات کلامی پدیدارشناسی
فهم پدیدارشناسانة تجربة زیستة معلمان دورة ابتدایی از ارتباطات کلامی [دوره 17، شماره 3، 1397، صفحه 7-22]
-
تجزیۀ تابع تشخیص
تمایزگذاری دانش آموزان با رفتارهای استرس زای بالا و پایین بر اساس مؤلفه های طرح واره های ناسازگار اولیه و عملکرد خانواده [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 25-42]
-
تحلیل خوشه ای
مقایسة دانش آموزان با خوشه های مختلف عاطفة تحصیلی از لحاظ فرسودگی تحصیلی [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 7-24]
-
تدریس اثربخش
میزان کاربست نشانگرهای تدریس اثربخش درس ریاضی در دبیرستان های تیزهوشان و دولتی شهر اصفهان از منظر دانش آموزان [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 21-44]
-
تدریس مبتنی بر زیبایی شناسی
تدریس مبتنی بر زیبایی شناسی: رویکردی جهت بهبود نگرش دانش آموزان به مدرسه [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 73-96]
-
تربیتمعلم
مقایسة سیاستهای جذب، تأمین و تربیتمعلمان دورة ابتدایی بر اساس یادگیری دانشآموزان [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 37-60]
-
تصمیمگیری
شناسایی نرمافزار آموزشی مناسب ویژگیهای رشدی یادگیرندگان دورة پیشدبستانی [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 125-150]
-
تعهد
تأثیر آموزش کارکردهای اجرایی عصبی- شناختی بر گرایش به تفکر انتقادی دانشآموزان دورة اول متوسطة شهر تبریز [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 21-36]
-
تفکر انتقادی
تأثیر آموزش کارکردهای اجرایی عصبی- شناختی بر گرایش به تفکر انتقادی دانشآموزان دورة اول متوسطة شهر تبریز [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 21-36]
-
تفکر مراقبتی
ارائة مدل مفهومی ارتباط فلسفه برای کودکان (با تأکید بر بُعد تفکر مراقبتی) و هوش هیجانی [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 131-150]
-
توانمندی های شخصیتی
بررسی اثربخشی مداخلة آموزش مثبت بر بهزیستی (شکوفایی)، ابعاد مختلف توانمندی های شخصیتی و خوش بینی دانش آموزان [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 113-128]
ج
-
جهانیشدن
بررسی میزان توجه به مؤلفههای شهروندی جهانی در آموزشوپرورش ایران (مطالعة موردی اسناد بالادستی نظام آموزشوپرورش) [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 91-106]
-
جهت گیری هدف
مقایسة دانش آموزان با خوشه های مختلف عاطفة تحصیلی از لحاظ فرسودگی تحصیلی [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 7-24]
ح
-
حمایت اجتماعی ادراکشده
رابطة بین حمایت اجتماعی ادراکشده از سوی معلم و درگیری تحصیلی: نقش واسطهای خودتنظیمی تحصیلی [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 107-124]
خ
-
خشم
مسئولیت پذیری شخصی و هیجان های تدریس در معلمان: نقش واسطه ای خوش بینی آموزشی [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 7-20]
-
خلاقیت
تأثیر آموزش کارکردهای اجرایی عصبی- شناختی بر گرایش به تفکر انتقادی دانشآموزان دورة اول متوسطة شهر تبریز [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 21-36]
-
خودتنظیمی تحصیلی
رابطة بین حمایت اجتماعی ادراکشده از سوی معلم و درگیری تحصیلی: نقش واسطهای خودتنظیمی تحصیلی [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 107-124]
-
خودشفقت ورزی اشتیاق تحصیلی نیازهای روان شناختی امنیت اجتماعی مدل پنل
اشتیاق تحصیلی نوجوانان بر اساس خودشفقت ورزی، ارضای نیازهای بنیادی روان شناختی و احساس امنیت اجتماعی – یک مطالعة پنل ناهم زمان [دوره 17، شماره 3، 1397، صفحه 23-46]
-
خودکارآمدی
مقایسة دانش آموزان با خوشه های مختلف عاطفة تحصیلی از لحاظ فرسودگی تحصیلی [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 7-24]
-
خودکارامدی
تأثیر ادراکات محیطی کلاسی بر انگیزش یادگیری زبان دوم با میانجیگری خودکارامدی در دانشآموزان دختر دورة متوسطه [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 7-20]
-
خودکارامدی
بررسی و مقایسة عاملیت انسانی و مؤلفههای آن در میان دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه دولتی [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 61-90]
-
خوش بینی
بررسی اثربخشی مداخلة آموزش مثبت بر بهزیستی (شکوفایی)، ابعاد مختلف توانمندی های شخصیتی و خوش بینی دانش آموزان [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 113-128]
-
خوش بینی آموزشی
مسئولیت پذیری شخصی و هیجان های تدریس در معلمان: نقش واسطه ای خوش بینی آموزشی [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 7-20]
د
-
داده بنیاد
بررسی فرایند اجرای نظام دوری در مدارس ابتدایی (شهرستان مشهد) [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 45-72]
-
دانش آموز
بررسی فرایند اجرای نظام دوری در مدارس ابتدایی (شهرستان مشهد) [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 45-72]
-
دانشآموزان دورة متوسطه
تأثیر ادراکات محیطی کلاسی بر انگیزش یادگیری زبان دوم با میانجیگری خودکارامدی در دانشآموزان دختر دورة متوسطه [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 7-20]
-
دبیران آموزش وپرورش
تدوین الگوی شایستگی های دبیران دبیرستان های دولتی ایران [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 75-104]
-
دبیرستان های دولتی ایران
تدوین الگوی شایستگی های دبیران دبیرستان های دولتی ایران [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 75-104]
-
درگیری تحصیلی
تأثیر الگوی انگیزشی MUSIC بر انگیزش تحصیلی درونی و بیرونی، درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه هشتم شهر دزفول [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 129-150]
-
درگیری تحصیلی
رابطة بین حمایت اجتماعی ادراکشده از سوی معلم و درگیری تحصیلی: نقش واسطهای خودتنظیمی تحصیلی [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 107-124]
-
دست ورزی های مجازی
اعتبار سازی ابزار با استفاده از نظریه های فعالیت و پرسش و پاسخ برای ارزشیابی درک دانش آموزان از دست ورزی های مجازی در یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 105-130]
-
دورة ابتدایی
مقایسة سیاستهای جذب، تأمین و تربیتمعلمان دورة ابتدایی بر اساس یادگیری دانشآموزان [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 37-60]
-
دورة پیشدبستانی
شناسایی نرمافزار آموزشی مناسب ویژگیهای رشدی یادگیرندگان دورة پیشدبستانی [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 125-150]
ر
-
رفتارهای استرس زا
تمایزگذاری دانش آموزان با رفتارهای استرس زای بالا و پایین بر اساس مؤلفه های طرح واره های ناسازگار اولیه و عملکرد خانواده [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 25-42]
ز
-
زبان مادری
آموزش به زبان مادری در نظام آموزش رسمی کشور: فرصت یا تهدید؟ [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 43-74]
س
-
سیاستگذاری آموزشی
بررسی میزان توجه به مؤلفههای شهروندی جهانی در آموزشوپرورش ایران (مطالعة موردی اسناد بالادستی نظام آموزشوپرورش) [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 91-106]
ش
-
شهروند جهانی
بررسی میزان توجه به مؤلفههای شهروندی جهانی در آموزشوپرورش ایران (مطالعة موردی اسناد بالادستی نظام آموزشوپرورش) [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 91-106]
ط
-
طرح واره های ناسازگار اولیه
تمایزگذاری دانش آموزان با رفتارهای استرس زای بالا و پایین بر اساس مؤلفه های طرح واره های ناسازگار اولیه و عملکرد خانواده [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 25-42]
ع
-
عاملیت انسانی
بررسی و مقایسة عاملیت انسانی و مؤلفههای آن در میان دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه دولتی [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 61-90]
-
عزتنفس
بررسی و مقایسة عاملیت انسانی و مؤلفههای آن در میان دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه دولتی [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 61-90]
-
علوم پایة هشتم
تدریس مبتنی بر زیبایی شناسی: رویکردی جهت بهبود نگرش دانش آموزان به مدرسه [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 73-96]
-
عمل
اعتبار سازی ابزار با استفاده از نظریه های فعالیت و پرسش و پاسخ برای ارزشیابی درک دانش آموزان از دست ورزی های مجازی در یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 105-130]
-
عملکرد تحصیلی
تأثیر الگوی انگیزشی MUSIC بر انگیزش تحصیلی درونی و بیرونی، درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه هشتم شهر دزفول [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 129-150]
-
عملکرد خانواده
تمایزگذاری دانش آموزان با رفتارهای استرس زای بالا و پایین بر اساس مؤلفه های طرح واره های ناسازگار اولیه و عملکرد خانواده [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 25-42]
غ
-
غایت در زندگی
بررسی و مقایسة عاملیت انسانی و مؤلفههای آن در میان دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه دولتی [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 61-90]
ف
-
فارغ التحصیل
ارزشیابی کارایی بیرونی برنامه های درسی رشته های منتخب شاخه های فنی وحرفه ای و کاردانش: وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان پسر [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 151-169]
-
فرایند تحلیل سلسلهمراتبی
شناسایی نرمافزار آموزشی مناسب ویژگیهای رشدی یادگیرندگان دورة پیشدبستانی [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 125-150]
-
فرسودگی تحصیلی
مقایسة دانش آموزان با خوشه های مختلف عاطفة تحصیلی از لحاظ فرسودگی تحصیلی [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 7-24]
-
فرسودگی تحصیلی
تمایز دانش آموزانِ با فرسودگی تحصیلی بالا و پایین، بر اساس اهمال کاری تحصیلی و احساس تنهایی آنان [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 97-112]
-
فلسفه برای کودکان (فبک)
ارائة مدل مفهومی ارتباط فلسفه برای کودکان (با تأکید بر بُعد تفکر مراقبتی) و هوش هیجانی [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 131-150]
-
فنی وحرفه ای
ارزشیابی کارایی بیرونی برنامه های درسی رشته های منتخب شاخه های فنی وحرفه ای و کاردانش: وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان پسر [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 151-169]
ک
-
کارایی بیرونی
ارزشیابی کارایی بیرونی برنامه های درسی رشته های منتخب شاخه های فنی وحرفه ای و کاردانش: وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان پسر [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 151-169]
-
کاردانش
ارزشیابی کارایی بیرونی برنامه های درسی رشته های منتخب شاخه های فنی وحرفه ای و کاردانش: وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان پسر [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 151-169]
-
کارکردهای اجرایی عصبی- شناختی
تأثیر آموزش کارکردهای اجرایی عصبی- شناختی بر گرایش به تفکر انتقادی دانشآموزان دورة اول متوسطة شهر تبریز [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 21-36]
ل
-
لذت
مسئولیت پذیری شخصی و هیجان های تدریس در معلمان: نقش واسطه ای خوش بینی آموزشی [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 7-20]
م
-
مدارس تیزهوشان
میزان کاربست نشانگرهای تدریس اثربخش درس ریاضی در دبیرستان های تیزهوشان و دولتی شهر اصفهان از منظر دانش آموزان [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 21-44]
-
مدارس دولتی
میزان کاربست نشانگرهای تدریس اثربخش درس ریاضی در دبیرستان های تیزهوشان و دولتی شهر اصفهان از منظر دانش آموزان [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 21-44]
-
مدل اندازه گیری راش
اعتبار سازی ابزار با استفاده از نظریه های فعالیت و پرسش و پاسخ برای ارزشیابی درک دانش آموزان از دست ورزی های مجازی در یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 105-130]
-
مسئولیت پذیری
مسئولیت پذیری شخصی و هیجان های تدریس در معلمان: نقش واسطه ای خوش بینی آموزشی [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 7-20]
-
مطالعة تیمز
مقایسة سیاستهای جذب، تأمین و تربیتمعلمان دورة ابتدایی بر اساس یادگیری دانشآموزان [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 37-60]
-
معلم
بررسی فرایند اجرای نظام دوری در مدارس ابتدایی (شهرستان مشهد) [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 45-72]
-
منبع کنترل درونی
بررسی و مقایسة عاملیت انسانی و مؤلفههای آن در میان دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه دولتی [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 61-90]
-
مهارت های حرفه ای
میزان کاربست نشانگرهای تدریس اثربخش درس ریاضی در دبیرستان های تیزهوشان و دولتی شهر اصفهان از منظر دانش آموزان [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 21-44]
-
موانع پیاده سازی برنامة جدید کارورزی دانشگاه فرهنگیان
واکاوی موانع پیاده سازی موفق برنامة جدید کارورزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 17، شماره 3، 1397، صفحه 47-70]
ن
-
نرمافزار آموزشی
شناسایی نرمافزار آموزشی مناسب ویژگیهای رشدی یادگیرندگان دورة پیشدبستانی [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 125-150]
-
نظام آموزشوپرورش
بررسی میزان توجه به مؤلفههای شهروندی جهانی در آموزشوپرورش ایران (مطالعة موردی اسناد بالادستی نظام آموزشوپرورش) [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 91-106]
-
نظام دوری
بررسی فرایند اجرای نظام دوری در مدارس ابتدایی (شهرستان مشهد) [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 45-72]
-
نظریۀ فعالیت
اعتبار سازی ابزار با استفاده از نظریه های فعالیت و پرسش و پاسخ برای ارزشیابی درک دانش آموزان از دست ورزی های مجازی در یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 105-130]
-
نگرش به مدرسه
تدریس مبتنی بر زیبایی شناسی: رویکردی جهت بهبود نگرش دانش آموزان به مدرسه [دوره 17، شماره 2، 1397، صفحه 73-96]
ه
-
هدف
اعتبار سازی ابزار با استفاده از نظریه های فعالیت و پرسش و پاسخ برای ارزشیابی درک دانش آموزان از دست ورزی های مجازی در یادگیری ریاضی [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 105-130]
-
هدف های پیشرفت خودتنظیمی انگیزش تحصیلی درگیری تحصیلی
مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس اهداف پیشرفت و خودتنظیمی با میانجیگری انگیزش تحصیلی در دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم شهر ایلام [دوره 17، شماره 3، 1397، صفحه 149-172]
-
هوش هیجانی
ارائة مدل مفهومی ارتباط فلسفه برای کودکان (با تأکید بر بُعد تفکر مراقبتی) و هوش هیجانی [دوره 17، شماره 1، 1397، صفحه 131-150]
ی
-
یادگیری زبان عربی
تأثیر ادراکات محیطی کلاسی بر انگیزش یادگیری زبان دوم با میانجیگری خودکارامدی در دانشآموزان دختر دورة متوسطه [دوره 17، شماره 4، 1397، صفحه 7-20]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد