نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش بررسی چالش های توسعه مدارس هوشمند در کشور [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 61-78]
  • آموزش شهروندی مطالعه تطبیقی - تحلیلی شیوه انتخاب و سازمان دهی محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی و آموزش شهروندی در مقطع آموزش ابتدایی ایران با سوئد [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 11-48]
  • آموزش صلح بررسی میزان توجه به «آموزش صلح» در برنامه درسی دوره ابتدایی از دیدگاه متخصصان تعلیم و تربیت، کارشناسان برنامه ریزی درسی و معلمان دوره ابتدایی شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 49-76]
  • آموزش علوم تجربی اعتباربخشی الگویی اثربخش برای انجام دادن فعالیت های آزمایشگاهی در آموزش علوم تجربی دورۀ متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 129-156]

ا

  • اجتناب الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش اهداف پیشرفت و ابعاد درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 29-46]
  • ارزیابی بررسی مراحل تحول زیباشناسی در دانش آموزان شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 97-124]
  • ارزشیابی شناختی هنجاریابی زیرمقیاس های ارزشیابی آزمون توانایی های شناختی میکر در دانش آموزان کلاس های سوم تا پنجم ابتدایی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 77-96]
  • ارزشیابی نمادی و تصویری هنجاریابی زیرمقیاس های ارزشیابی آزمون توانایی های شناختی میکر در دانش آموزان کلاس های سوم تا پنجم ابتدایی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 77-96]
  • ارزش تکلیف الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش اهداف پیشرفت و ابعاد درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 29-46]
  • استنطاق روش سقراطی به منزله راهبردی برای تربیت شهروندی [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 137-154]
  • اعتباربخشی اعتباربخشی الگویی اثربخش برای انجام دادن فعالیت های آزمایشگاهی در آموزش علوم تجربی دورۀ متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 129-156]
  • الگو الگویی برای ایجاد علاقه و انگیزه به مطالعه و پژوهش: بررسی اثربخشی آن در دانش آموزان دورۀ راهنمایی [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 151-186]
  • الگوی فعالیت های آزمایشگاهی اعتباربخشی الگویی اثربخش برای انجام دادن فعالیت های آزمایشگاهی در آموزش علوم تجربی دورۀ متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 129-156]
  • امکان سنجی امکان سنجی اجرای برنامه آموزش فلسفه به کودکان در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 7-28]
  • اینترنت تحلیل وضعیت سواد اینترنتی دانش آموزان سال سوم دبیرستان شهر تهران ۱۳۸۶-۱۳۸۵ در مقایسه با مربیان و والدین [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 37-60]
  • انگیزه الگویی برای ایجاد علاقه و انگیزه به مطالعه و پژوهش: بررسی اثربخشی آن در دانش آموزان دورۀ راهنمایی [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 151-186]
  • انگلستان چگونگی بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در انجام دادن تکالیف درسی علوم دورۀ ابتدایی کشور انگلستان: بررسی کتاب های راهنمای تدریس (معلم) [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 7-36]
  • اهداف پیشرفت (تبحری الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش اهداف پیشرفت و ابعاد درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 29-46]

ب

  • بررسی میزان توجه بررسی میزان توجه به «آموزش صلح» در برنامه درسی دوره ابتدایی از دیدگاه متخصصان تعلیم و تربیت، کارشناسان برنامه ریزی درسی و معلمان دوره ابتدایی شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 49-76]
  • برنامه آموزش فلسفه به کودکان امکان سنجی اجرای برنامه آموزش فلسفه به کودکان در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 7-28]
  • برنامۀ درسی امکان سنجی اجرای برنامه آموزش فلسفه به کودکان در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 7-28]
  • برنامۀ درسی دوره ابتدایی بررسی میزان توجه به «آموزش صلح» در برنامه درسی دوره ابتدایی از دیدگاه متخصصان تعلیم و تربیت، کارشناسان برنامه ریزی درسی و معلمان دوره ابتدایی شهر تهران [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 49-76]
  • برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی مطالعه تطبیقی - تحلیلی شیوه انتخاب و سازمان دهی محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی و آموزش شهروندی در مقطع آموزش ابتدایی ایران با سوئد [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 11-48]

پ

  • پژوهش الگویی برای ایجاد علاقه و انگیزه به مطالعه و پژوهش: بررسی اثربخشی آن در دانش آموزان دورۀ راهنمایی [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 151-186]
  • پیشرفت تحصیلی تأثیر تلفیق محتوای چهار بخش اصلی کتاب علوم پایه اول راهنمایی بر اساس رویکرد سازماندهی تلفیقی (از نوع پروژه) بر پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعی دانش آموزان دختر پایه اول راهنمایی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 157-178]

ت

  • تربیت شهروندی روش سقراطی به منزله راهبردی برای تربیت شهروندی [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 137-154]
  • تلاش الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش اهداف پیشرفت و ابعاد درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 29-46]
  • تناقض های سقراط روش سقراطی به منزله راهبردی برای تربیت شهروندی [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 137-154]
  • توسعه زیبایی بررسی مراحل تحول زیباشناسی در دانش آموزان شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 97-124]

ج

  • جامعه دانایی محور بررسی چالش های توسعه مدارس هوشمند در کشور [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 61-78]
  • جنسیت مقایسه راهبردهای شناختی و فراشناختی دانش آموزان دوره متوسطه به تفکیک سطح توانایی، رشته تحصیلی و جنسیت و ارائۀ پیشنهادهایی در حوزۀ برنامه درسی [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 119-150]

ح

  • حل مسئله ریاضی بررسی تاثیرفوری و تداومی آموزش راهبرد های خودتنظیمی بر خودتنظیم گری و حل مساله ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 79-96]

خ

  • خودتنظیمی بررسی تاثیرفوری و تداومی آموزش راهبرد های خودتنظیمی بر خودتنظیم گری و حل مساله ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 79-96]

د

  • داستان سرایی بررسی مراحل تحول زیباشناسی در دانش آموزان شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 97-124]
  • دانش آموز نیازهای مطالعاتی دانش آموزان دورۀ متوسطه کشور درباره کتاب های غیردرسی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 111-128]
  • دانش آموزان تحلیل وضعیت سواد اینترنتی دانش آموزان سال سوم دبیرستان شهر تهران ۱۳۸۶-۱۳۸۵ در مقایسه با مربیان و والدین [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 37-60]
  • دانش آموز یک زبانه فارس بررسی تحول سیالی واژگان کلامی و مقوله ای در گفتار کودکان فارس زبان [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 97-118]
  • درگیری تحصیلی الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش اهداف پیشرفت و ابعاد درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 29-46]
  • دورۀ ابتدایی چگونگی بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در انجام دادن تکالیف درسی علوم دورۀ ابتدایی کشور انگلستان: بررسی کتاب های راهنمای تدریس (معلم) [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 7-36]
  • دورۀ ابتدایی امکان سنجی اجرای برنامه آموزش فلسفه به کودکان در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 7-28]
  • دورۀ راهنمایی الگویی برای ایجاد علاقه و انگیزه به مطالعه و پژوهش: بررسی اثربخشی آن در دانش آموزان دورۀ راهنمایی [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 151-186]
  • دورۀ متوسطه جایگاه نمادهای هویت ملی در کتاب های درسی ادبیات فارسی و تاریخ دورۀ متوسطه: رشته علوم انسانی [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 125-136]
  • دورۀ متوسطه اعتباربخشی الگویی اثربخش برای انجام دادن فعالیت های آزمایشگاهی در آموزش علوم تجربی دورۀ متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 129-156]

ر

  • راهبردهای شناختی مقایسه راهبردهای شناختی و فراشناختی دانش آموزان دوره متوسطه به تفکیک سطح توانایی، رشته تحصیلی و جنسیت و ارائۀ پیشنهادهایی در حوزۀ برنامه درسی [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 119-150]
  • راهبردهای شناختی و فراشناختی الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش اهداف پیشرفت و ابعاد درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 29-46]
  • راهبردهای فراشناختی مقایسه راهبردهای شناختی و فراشناختی دانش آموزان دوره متوسطه به تفکیک سطح توانایی، رشته تحصیلی و جنسیت و ارائۀ پیشنهادهایی در حوزۀ برنامه درسی [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 119-150]
  • راهنمای تدریس معلم چگونگی بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در انجام دادن تکالیف درسی علوم دورۀ ابتدایی کشور انگلستان: بررسی کتاب های راهنمای تدریس (معلم) [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 7-36]
  • رشته تحصیلی مقایسه راهبردهای شناختی و فراشناختی دانش آموزان دوره متوسطه به تفکیک سطح توانایی، رشته تحصیلی و جنسیت و ارائۀ پیشنهادهایی در حوزۀ برنامه درسی [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 119-150]
  • رشد اجتماعی تأثیر تلفیق محتوای چهار بخش اصلی کتاب علوم پایه اول راهنمایی بر اساس رویکرد سازماندهی تلفیقی (از نوع پروژه) بر پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعی دانش آموزان دختر پایه اول راهنمایی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 157-178]
  • رفتار شهروندی سازمانی رفتار شهروندی سازمانی معلمان تحلیلی بر ماهیت، روش شناسی پژوهش، پیشایندها و پسایندها [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 75-110]
  • روایی همزمان با درجه بندی معلم هنجاریابی زیرمقیاس های ارزشیابی آزمون توانایی های شناختی میکر در دانش آموزان کلاس های سوم تا پنجم ابتدایی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 77-96]
  • روش پروژه تأثیر تلفیق محتوای چهار بخش اصلی کتاب علوم پایه اول راهنمایی بر اساس رویکرد سازماندهی تلفیقی (از نوع پروژه) بر پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعی دانش آموزان دختر پایه اول راهنمایی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 157-178]
  • روش سقراطی روش سقراطی به منزله راهبردی برای تربیت شهروندی [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 137-154]
  • رویکرد الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش اهداف پیشرفت و ابعاد درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 29-46]
  • رویکرد تلفیقی میان رشته ای مطالعه تطبیقی - تحلیلی شیوه انتخاب و سازمان دهی محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی و آموزش شهروندی در مقطع آموزش ابتدایی ایران با سوئد [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 11-48]
  • رویکرد سازمان دهی تلفیق تأثیر تلفیق محتوای چهار بخش اصلی کتاب علوم پایه اول راهنمایی بر اساس رویکرد سازماندهی تلفیقی (از نوع پروژه) بر پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعی دانش آموزان دختر پایه اول راهنمایی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 157-178]
  • رویکرد موضوعات درسی مطالعه تطبیقی - تحلیلی شیوه انتخاب و سازمان دهی محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی و آموزش شهروندی در مقطع آموزش ابتدایی ایران با سوئد [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 11-48]

س

  • ساختار هوش گیلفورد هنجاریابی زیرمقیاس های ارزشیابی آزمون توانایی های شناختی میکر در دانش آموزان کلاس های سوم تا پنجم ابتدایی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 77-96]
  • سیالی مقوله ای بررسی تحول سیالی واژگان کلامی و مقوله ای در گفتار کودکان فارس زبان [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 97-118]
  • سیالی واژگان کلامی بررسی تحول سیالی واژگان کلامی و مقوله ای در گفتار کودکان فارس زبان [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 97-118]
  • سطح توانایی مقایسه راهبردهای شناختی و فراشناختی دانش آموزان دوره متوسطه به تفکیک سطح توانایی، رشته تحصیلی و جنسیت و ارائۀ پیشنهادهایی در حوزۀ برنامه درسی [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 119-150]
  • سقراط روش سقراطی به منزله راهبردی برای تربیت شهروندی [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 137-154]
  • سواد اینترنتی تحلیل وضعیت سواد اینترنتی دانش آموزان سال سوم دبیرستان شهر تهران ۱۳۸۶-۱۳۸۵ در مقایسه با مربیان و والدین [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 37-60]
  • سواد رسانه ای تحلیل وضعیت سواد اینترنتی دانش آموزان سال سوم دبیرستان شهر تهران ۱۳۸۶-۱۳۸۵ در مقایسه با مربیان و والدین [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 37-60]

ط

  • طراحی الگو اعتباربخشی الگویی اثربخش برای انجام دادن فعالیت های آزمایشگاهی در آموزش علوم تجربی دورۀ متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 129-156]

ع

  • علاقه الگویی برای ایجاد علاقه و انگیزه به مطالعه و پژوهش: بررسی اثربخشی آن در دانش آموزان دورۀ راهنمایی [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 151-186]
  • علاقه نیازهای مطالعاتی دانش آموزان دورۀ متوسطه کشور درباره کتاب های غیردرسی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 111-128]
  • عملکرد الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش اهداف پیشرفت و ابعاد درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 29-46]
  • عملکرد) الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش اهداف پیشرفت و ابعاد درگیری تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 29-46]
  • عینیت گرایی بررسی مراحل تحول زیباشناسی در دانش آموزان شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 97-124]

ف

  • فرایند زبان آموزی اهمیت نقش ارتباطی زبان در جهت تکامل فرایند زبان آموزی در کودکان دبستانی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 47-74]
  • فرایندهای تجربی زبانی اهمیت نقش ارتباطی زبان در جهت تکامل فرایند زبان آموزی در کودکان دبستانی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 47-74]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) چگونگی بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در انجام دادن تکالیف درسی علوم دورۀ ابتدایی کشور انگلستان: بررسی کتاب های راهنمای تدریس (معلم) [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 7-36]

ک

  • کتاب های درسی جایگاه نمادهای هویت ملی در کتاب های درسی ادبیات فارسی و تاریخ دورۀ متوسطه: رشته علوم انسانی [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 125-136]
  • کتاب های درسی علوم چگونگی بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در انجام دادن تکالیف درسی علوم دورۀ ابتدایی کشور انگلستان: بررسی کتاب های راهنمای تدریس (معلم) [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 7-36]

م

  • مدیران رفتار شهروندی سازمانی معلمان تحلیلی بر ماهیت، روش شناسی پژوهش، پیشایندها و پسایندها [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 75-110]
  • مدرسه هوشمند بررسی چالش های توسعه مدارس هوشمند در کشور [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 61-78]
  • مربیان تحلیل وضعیت سواد اینترنتی دانش آموزان سال سوم دبیرستان شهر تهران ۱۳۸۶-۱۳۸۵ در مقایسه با مربیان و والدین [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 37-60]
  • مطالعه الگویی برای ایجاد علاقه و انگیزه به مطالعه و پژوهش: بررسی اثربخشی آن در دانش آموزان دورۀ راهنمایی [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 151-186]
  • مطالعه غیردرسی نیازهای مطالعاتی دانش آموزان دورۀ متوسطه کشور درباره کتاب های غیردرسی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 111-128]
  • معلمان رفتار شهروندی سازمانی معلمان تحلیلی بر ماهیت، روش شناسی پژوهش، پیشایندها و پسایندها [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 75-110]

ن

  • نیاز نیازهای مطالعاتی دانش آموزان دورۀ متوسطه کشور درباره کتاب های غیردرسی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 111-128]
  • نقش ارتباطی زبان اهمیت نقش ارتباطی زبان در جهت تکامل فرایند زبان آموزی در کودکان دبستانی [دوره 7، شماره 4، 1387، صفحه 47-74]
  • نمادگرایی بررسی مراحل تحول زیباشناسی در دانش آموزان شهر تهران [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 97-124]
  • نمادهای ملی جایگاه نمادهای هویت ملی در کتاب های درسی ادبیات فارسی و تاریخ دورۀ متوسطه: رشته علوم انسانی [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 125-136]
  • نوجوانان تحلیل وضعیت سواد اینترنتی دانش آموزان سال سوم دبیرستان شهر تهران ۱۳۸۶-۱۳۸۵ در مقایسه با مربیان و والدین [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 37-60]

و

  • والدین تحلیل وضعیت سواد اینترنتی دانش آموزان سال سوم دبیرستان شهر تهران ۱۳۸۶-۱۳۸۵ در مقایسه با مربیان و والدین [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 37-60]

ه

  • هنجاریابی آزمون میکر هنجاریابی زیرمقیاس های ارزشیابی آزمون توانایی های شناختی میکر در دانش آموزان کلاس های سوم تا پنجم ابتدایی شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1387، صفحه 77-96]
  • هویت ملی جایگاه نمادهای هویت ملی در کتاب های درسی ادبیات فارسی و تاریخ دورۀ متوسطه: رشته علوم انسانی [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 125-136]

ی

  • یادگیری بررسی چالش های توسعه مدارس هوشمند در کشور [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 61-78]
  • یادگیری بررسی تاثیرفوری و تداومی آموزش راهبرد های خودتنظیمی بر خودتنظیم گری و حل مساله ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1387، صفحه 79-96]