نویسنده = %D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%D9%87 %D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%BA%D9%81%D8%A7%D8%B1%DB%8C
شناسایی ویژگی‌های معلم اثربخش در آموزش مجازی دوران کرونا - رویکرد فراترکیب

دوره 20، شماره 4، دی 1400، صفحه 105-130

10.22034/jei.2021.279117.1863

بابک شمشیری؛ مریم شفیعی سروستانی؛ فاطمه میرغفاری؛ علی جوانمرد


احساس مهم‌بودن ناشی از تدریس: تجارب معلمان دورة ابتدایی

دوره 20، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 33-52

10.22034/jei.2021.128600

مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ مرضیه علامه زاده؛ فاطمه میرغفاری؛ زهرا حسامپور؛ راحیل ناصری جهرمی