Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
فرایند پذیرش مقالات
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
اخبار و اعلانات
پرسشهای متداول
پیوندهای مفید
آمار و ارقام
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
داوران
داوران
راهنمای عضویت و ثبت داوری در Publons
تماس با ما
سیاست خود-بایگانی
بیانیه حفظ حریم خصوصی
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
کلیدواژهها =
مدل اندازه گیری راش
تعداد مقالات:
1
اعتبار سازی ابزار با استفاده از نظریه های فعالیت و پرسش و پاسخ برای ارزشیابی درک دانش آموزان از دست ورزی های مجازی در یادگیری ریاضی
دوره 17، شماره 1، فروردین 1397، صفحه
105-130
فرشته زینی وندنژاد
مشاهده مقاله
اصل مقاله
647.5 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 23 (1403)
دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
دوره 8 (1388)
دوره 7 (1387)
دوره 6 (1386)
دوره 5 (1385)
دوره 4 (1384)
دوره 3 (1383)
دوره 2 (1382)
دوره 1 (1381)