کلیدواژه‌ها = %D8%B1%D9%88%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D8%AF %D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%A8
طراحی الگوی مفهومی برنامه‌ درسی علوم تجربی بر مبنای نظریه کنشگر –شبکه در محیط یادگیری شبکه در دوره متوسطه اول

دوره 21، شماره 4، دی 1401، صفحه 153-172

10.22034/jei.2022.311058.2142

حسین لطفی؛ محمدرضا امام جمعه؛ غلامعلی احمدی؛ علیرضا عصاره؛ جواد حاتمی


شناسایی ویژگی‌های معلم اثربخش در آموزش مجازی دوران کرونا - رویکرد فراترکیب

دوره 20، شماره 4، دی 1400، صفحه 105-130

10.22034/jei.2021.279117.1863

بابک شمشیری؛ مریم شفیعی سروستانی؛ فاطمه میرغفاری؛ علی جوانمرد