بزرگی، فرشاد. (1392). مطالعه و بررسی انواع مدلهای مدیریت دانش. مجلة پژوهشهای علوم انسانی، 5(29)، 8-27.
پالی، سمیرا. (1394). ارائة مدل مناسب جهت پیاده سازی مدیریت دانش در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران (رسالة دکتری). دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری.
حسینیان، زینب. (1393). بررسی رابطة مدیریت دانش و کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات با نوآوری خدمات بانکی در بانک ملی شعب استان مازندران (پایاننامة کارشناسیارشد). دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر.
حیدری، مهدیه.، مقیمی، سیدمحمد و خنیفر، حسین. (1392). بررسی عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش. فصلنامة علمی پژوهشی مدیریت فرهنگ سازمانی، 11(1)، 184-149.
خدیوی، اسداله و ترابی نهاد، منیره. (1389). میزان استقرار مدیریت دانش در آموزش و پرورش منطقة مرند از دیدگاه مدیران مدارس. اولین همایش ملی مدیریت دانش در سازمانهای آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات.
دانشفرد، کرم اله و شهابینیا، سعید. (1389). بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش (مطالعة موردی شرکت توزیع نیروی برق معاونت اجرایی شمال شرق تهران). فصلنامة مدیریت، 7(17)، 10-1.
رادینگ، آلن. (1382). مدیریت دانش (ترجمة محمدحسین لطیفی). تهران: سمت.
ربیعی، علی.، حسینی، میرزاحسن و خواجوی، زینب. (1388). طراحی مدل پیادهسازی نظام مدیریت دانش در سازمانهای دولتی (مطالعة موردی شهرداری تهران). فصلنامة پژوهشهای مدیریت، 2(6)، 175-159.
زعفریان، رضا.، اسماعیلزاده، مونا و شاهی، نساء. (1387). ارائه الگوی پیادهسازی مدیریت دانش در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعة موردی: شرکت نفت ایران زمین). فصلنامة توسعة کارآفرینی، 1(2)، 102-75.
شورای عالی انقلاب فرهنگی. (1390). سند نقشه جامع علمی کشور. تهران: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی.
عبدالملکی، حسین.، میرزازاده، زهراسادات و علیدوست قهفرخی، ابراهیم. (1394). بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر استقرار سیستم مدیریت دانش در وزارت ورزش و جوانان. مطالعات مبانی مدیریت در ورزش، 1(4)، 98-89.
عبدی، محمدرضا و صفایی، سپیده. (1393). ارائه الگویی برای ایجاد و استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان امور مالیاتی کشور. فصلنامة پژوهشنامة مالیات، 2(21)، 158-135.
ملکیپور، احمد.، شائی، عظیم علی و ملکیپور، موسی. (1392). بررسی موانع استقرار مدیریت دانش در سازمان آموزش و پرورش شهرستان ایلام. مجموعه مقالات اولین همایش مجازی رهآوران آموزش، 28 اردبیهشت.
نیازآذری، کیومرث.، تقوایی یزدی، مریم و نیازآذری، مرضیه. (1393). نظریههای سازمان و مدیریت در هزاره سوم (چاپ دوم). انتشارات مهرالنبی.
وزارت آموزش و پرورش. (1390). سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران در افق چشمانداز. تهران: دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش.
وزارت آموزش و پرورش. (1390). مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران. تهران: دبیرخانه ستاد تحول بنیادین آموزش و پرورش. .
Akhavan, P., & Jafari, M. (2006). Critical issues for knowledge management implementation at a national level. The Journal of Information and Knowledge Management Systems, 36(1), 52-66.
Ayodele, A.B., & Ellis, L. (2015). Knowledge Management and the Nigerian Culture a round Peg in a Square Hole? The African journal of Information Systems, 7(1), 1-20.
Bhatt, F.D. (2008). Knowledge management in organizations: Examining the interaction between technologies techniques, and people. Journal of knowledge management, 5(27), 23-37.
Boyne, G.A. (2002). Public and Private Management: What's the Difference? Journal of Management Studies, 39(1), 97-122.
Fadia, M.H. & Kamel, E.G. (2014). The Influence of Knowledge Management on Organizational Business Processes’ and Employees’ Benefits. International Journal of Business and Social Science, 5(1), 148-172.
Fong, P. & Kwok, C. (2009). Organizational Culture and Knowledge Management Success at Project and Organizational Levels in Constructing Firms. American Journal of Construction Engineering and Management, 135(12), 233-245
García-Álvarez, M.A. (2015). Analysis of the effects of ICTs in knowledge management and innovation: The case of Zara Group. Computers in Human Behavior, 51, 994-1002.
Karabag, A. (2010). Critical barrier and success factors for implementing knowledge management in organizations. Submission to IACCM 2010, at UCLAN, Preston, UK.
Kruger, C.J., & Johnson, R.D. (2011). Is there a correlation between knowledge management maturity and organizational performance? VINE, 41(3), 265-295.
Kuan, Y.N., Hsien, V.L., Tun-Lee, A., & Lee, P.G. (2012). The Relationship between Knowledge Management Practices and Technological Innovation: A Conceptual Framework. International Journal of Management, Knowledge and Learning, 1(1),71–89.
Lindner, F., &Wald, A. (2010). Success factors of knowledge management in temporary organizations. International Journal of Project Management, 29(7), 877-888.
Mohayidin, M., Azirawani, N., Kamaruddin, M.N., & Margono, M.I. (2007). The application of knowledge management in enhancing the performance of Malaysian Universities. Electronic Journal of Knowledge Management, 5(3), 301 – 312.
O'Dell, C., & Hubert, C. (2011). The New Edge in Knowledge: How Knowledge Management Is Changing the Way We Do Business. Hoboken, New York: Wiley.
Rodriguez, A., Millan, A.L., Salgueiro, J.L.R., & Gutierrez, J.O. (2013). Knowledge Management and the Effectiveness of Innovation Outcomes: The Role of Cultural Barriers. The Electronic Journal of Knowledge Management, 11(1), 62-71.
Yang, L.R., Chen, J.H., & Wang, H.W. (2012). Assessing impacts of information technology on project success through knowledge management practice. Automation in Construction, 22, 182–191.