نمایه نویسندگان

آ

  • آزادی، احمد رابطه میان ادراک معلمان از فرهنگ مدرسه با میزان سازگاری نوآورانه آنان در به کار گیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی – یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]
  • آقاکثیری، زهره آموزش از راه دور، رویکردی نوآورانه در آموزش و پرورش، بررسی چالشهای مراکز آموزش از راه دور: دیدگاه دبیران و دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 135-160]
  • آقایی، امیر تجارب جهانی در زمینۀ نوآوری های آموزشی از منظر شیوه های تولید، پذیرش و اجرای نوآوری در آموزش عمومی ایران [دوره 11، شماره 3، 1391، صفحه 7-42]

ا

  • احمدی، غلامعلی بررسی تطبیقی تأثیر فرایند مدیریت مدرسه بر میزان موفقیت دانش آموزان سال سوم راهنمایی ( ایران، آمریکا ، تایوان ، روسیه ، ژاپن ، کره جنوبی وهنگ کنگ) در تیمز 2007 [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 75-104]
  • احمدی، غلامعلی بررسی تأثیر الگوی بدیعه پردازی بر میزان دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان سال اول متوسطه در درس مهارت های زندگی [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 63-82]
  • استوار، نگار تاثیر گذاری آموزش به روشِ تقسیم بندی دانش آموزان به گروه های پیشرفت (STAD) بر شاخص های شناختی، فراشناختی و عاطفی، در یادگیری درس ریاضی [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 29-50]
  • اعتضادی، مریم آموزش از راه دور، رویکردی نوآورانه در آموزش و پرورش، بررسی چالشهای مراکز آموزش از راه دور: دیدگاه دبیران و دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 135-160]
  • اعلامی، فرنوش بررسی نقش فرهنگ اعتماد در عملکرد معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 31-50]
  • السادات شکرباغانی، اشرف کج اندیشی های دانش آموزان پایه چهارم دبستان درباره پدیده های نجومی: بررسی دیدگاه های آموزگاران [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 99-118]
  • اله مرزوقی، رحمت بررسی مقایسه ای ابعاد آگاهی های فراشناختی دانش آموزان دورۀ راهنمایی تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 119-134]
  • امیری، خالد رابطه میان ادراک معلمان از فرهنگ مدرسه با میزان سازگاری نوآورانه آنان در به کار گیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی – یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]
  • امینی فر، الهه نقش اضطراب ریاضی و سبک های یادگیری دانش آموزان بر حل مسائل کلامی درس حسابان [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 105-118]
  • اوحدی، محمود اعتبار بخشی راهنمای برنامه درسی آموزش آداب و مهارت های زندگی [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 165-186]
  • ایران نژاد، منصوره تحلیل محتوای کتاب های درسی دورۀ آموزش ابتدایی براساس مؤلفه های شادکامی [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 141-164]
  • ایروانی، شهین نگاهی نو به فلسفه و روش آموزش بزرگ سالان در دیدگاه پائولو فریره [دوره 11، شماره 3، 1391، صفحه 113-138]

ب

  • بازیار، مهدی شاخص های آموزش گوش دادن در دورۀ ابتدایی؛ شواهدی از برنامۀ درسی زبان ملّی چند کشور پیشرو در زبان آموزی و ایران [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 89-112]
  • باقری، امین رابطه میان ادراک معلمان از فرهنگ مدرسه با میزان سازگاری نوآورانه آنان در به کار گیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی – یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]
  • باقری، خسرو نگاهی نو به فلسفه و روش آموزش بزرگ سالان در دیدگاه پائولو فریره [دوره 11، شماره 3، 1391، صفحه 113-138]
  • بدریان، عابد کج اندیشی های دانش آموزان پایه چهارم دبستان درباره پدیده های نجومی: بررسی دیدگاه های آموزگاران [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 99-118]
  • بدری گرگری، رحیم تیپ های انگیزش یادگیری دانش آموزان دبیرستانی شهرتبریز: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 51-70]
  • برزگر، محمود ارزشیابی دوره های کاردانی آموزش فنی و حرفه ای [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 161-186]
  • بهنام علوی مقدم، سید تحلیل اشکالات نوشتاری دانش آموزان ایرانی غیرفارسی زبان (مخاطبان مجلات رشد) [دوره 11، شماره 3، 1391، صفحه 43-60]

پ

  • پارسا، عبداله امکان سنجی استقرار مدارس هوشمند در دبیرستان های دخترانه شهر اهواز [دوره 11، شماره 3، 1391، صفحه 81-112]
  • پور اسکندری، رامین کج اندیشی های دانش آموزان پایه چهارم دبستان درباره پدیده های نجومی: بررسی دیدگاه های آموزگاران [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 99-118]

ت

  • ترک زاده، جعفر رابطه میان ادراک معلمان از فرهنگ مدرسه با میزان سازگاری نوآورانه آنان در به کار گیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی – یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]
  • تورانی، حیدر تجارب جهانی در زمینۀ نوآوری های آموزشی از منظر شیوه های تولید، پذیرش و اجرای نوآوری در آموزش عمومی ایران [دوره 11، شماره 3، 1391، صفحه 7-42]

ح

  • حاجی بابایی، حمیدرضا ویژگی های «مدرسه ای که دوست دارم» با توجه به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 51-74]
  • حافظی، اکرم مقایسه بهداشت محیط مدارس با رویکرد ارتقای سطح آموزش ملی در مدارس ابتدایی دخترانة دارای مربی و فاقد مربی بهداشت [دوره 11، شماره 3، 1391، صفحه 163-187]
  • حجازی، الهه نقش خودکارآمدی، ارزشِ تکلیف، اهداف پیشرفت و درگیری شناختی در پیشرفت ریاضی: آزمون مدل علیّ [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 7-28]
  • حجازی، الهه رابطۀ نگرش شغلی، احساس کارآمدی و کارآمدی جمعی با تعهد شغلی معلمان [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 7-30]
  • حجّت زمانی ثانی، سیّد استانداردهای ایمنی فضاها و تجهیزات ورزشی مدارس دخترانه و پسرانه مناطق مختلف شهر تهران و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات احتمالی [دوره 11، شماره 3، 1391، صفحه 61-80]
  • حسنی، محمد آزمون الگوی شناختی - اجتماعی رضایت شغلی معلمان مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 7-32]
  • حیدری رفعت، ابوذر تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی و اضطراب امتحان [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 83-98]

خ

  • خاتون خاکی، سکینه رابطۀ نگرش شغلی، احساس کارآمدی و کارآمدی جمعی با تعهد شغلی معلمان [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 7-30]
  • خضری آذر، هیمن نقش خودکارآمدی، ارزشِ تکلیف، اهداف پیشرفت و درگیری شناختی در پیشرفت ریاضی: آزمون مدل علیّ [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 7-28]
  • خیرآبادی، معصومه تحلیل اشکالات نوشتاری دانش آموزان ایرانی غیرفارسی زبان (مخاطبان مجلات رشد) [دوره 11، شماره 3، 1391، صفحه 43-60]

د

  • دانای طوسی، مریم شاخص های آموزش گوش دادن در دورۀ ابتدایی؛ شواهدی از برنامۀ درسی زبان ملّی چند کشور پیشرو در زبان آموزی و ایران [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 89-112]

ر

  • راجی، ملیحه نگاهی نو به فلسفه و روش آموزش بزرگ سالان در دیدگاه پائولو فریره [دوره 11، شماره 3، 1391، صفحه 113-138]
  • رضایی، منیره بررسی مسائل حرفه ای ادراک شده از سوی معلمان با سوابق خدمتی متفاوت در نظام آموزشی ایران [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 119-140]

ز

  • زمانی، زهرا تعیین وضعیت دانش ضمنی و تصریحی معلمان دورۀ راهنمایی از نظریه های یادگیری در فرایند تدریس و تأثیر عوامل جمعیت شناختی بر آن [دوره 11، شماره 3، 1391، صفحه 139-162]

س

  • سادات میرمعینی، سمیه بررسی تطبیقی تأثیر فرایند مدیریت مدرسه بر میزان موفقیت دانش آموزان سال سوم راهنمایی ( ایران، آمریکا ، تایوان ، روسیه ، ژاپن ، کره جنوبی وهنگ کنگ) در تیمز 2007 [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 75-104]

ش

  • شعبانی، احمد آموزش از راه دور، رویکردی نوآورانه در آموزش و پرورش، بررسی چالشهای مراکز آموزش از راه دور: دیدگاه دبیران و دانش آموزان [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 135-160]

ص

  • صادقی، ناهید رابطۀ نگرش شغلی، احساس کارآمدی و کارآمدی جمعی با تعهد شغلی معلمان [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 7-30]
  • صالحی عمران، ابراهیم تحلیل محتوای کتاب های درسی دورۀ آموزش ابتدایی براساس مؤلفه های شادکامی [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 141-164]
  • صباغیان، زهرا نگاهی نو به فلسفه و روش آموزش بزرگ سالان در دیدگاه پائولو فریره [دوره 11، شماره 3، 1391، صفحه 113-138]
  • صفایی موحّد، سعید هرمنوتیک فلسفی و برنامۀ درسی [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 113-136]
  • صفری، یحیی بررسی مقایسه ای ابعاد آگاهی های فراشناختی دانش آموزان دورۀ راهنمایی تحصیلی [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 119-134]

ع

  • عاشوری، مجتبی آزمون الگوی شناختی - اجتماعی رضایت شغلی معلمان مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 7-32]
  • عبدالملکی، شوبو بررسی تأثیر الگوی بدیعه پردازی بر میزان دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان سال اول متوسطه در درس مهارت های زندگی [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 63-82]
  • عبدالهی، سیدحسین نقش اضطراب ریاضی و سبک های یادگیری دانش آموزان بر حل مسائل کلامی درس حسابان [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 105-118]
  • عبدالوهابی، مرضیه امکان سنجی استقرار مدارس هوشمند در دبیرستان های دخترانه شهر اهواز [دوره 11، شماره 3، 1391، صفحه 81-112]
  • عصاره، علیرضا بررسی تأثیر الگوی بدیعه پردازی بر میزان دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان سال اول متوسطه در درس مهارت های زندگی [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 63-82]
  • علم الهدایی، حسن نقش اضطراب ریاضی و سبک های یادگیری دانش آموزان بر حل مسائل کلامی درس حسابان [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 105-118]
  • عنایتی نوین فر، علی تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی و اضطراب امتحان [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 83-98]

غ

  • غلام آزاد، سهیلا تاثیر گذاری آموزش به روشِ تقسیم بندی دانش آموزان به گروه های پیشرفت (STAD) بر شاخص های شناختی، فراشناختی و عاطفی، در یادگیری درس ریاضی [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 29-50]
  • غلامعلی لواسانی، مسعود نقش خودکارآمدی، ارزشِ تکلیف، اهداف پیشرفت و درگیری شناختی در پیشرفت ریاضی: آزمون مدل علیّ [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 7-28]

ف

  • فارسی، علیرضا استانداردهای ایمنی فضاها و تجهیزات ورزشی مدارس دخترانه و پسرانه مناطق مختلف شهر تهران و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات احتمالی [دوره 11، شماره 3، 1391، صفحه 61-80]
  • فتحی آذر، اسکندر تیپ های انگیزش یادگیری دانش آموزان دبیرستانی شهرتبریز: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 51-70]
  • فتحی رضایی، زهرا استانداردهای ایمنی فضاها و تجهیزات ورزشی مدارس دخترانه و پسرانه مناطق مختلف شهر تهران و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات احتمالی [دوره 11، شماره 3، 1391، صفحه 61-80]

ک

  • کرامتی، محمدرضا تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی و اضطراب امتحان [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 83-98]

م

  • محبت، هدیه هرمنوتیک فلسفی و برنامۀ درسی [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 113-136]
  • محمد میرکمالی، سید بررسی نقش فرهنگ اعتماد در عملکرد معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 31-50]
  • محمدی، مهدی رابطه میان ادراک معلمان از فرهنگ مدرسه با میزان سازگاری نوآورانه آنان در به کار گیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی – یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 71-88]
  • مصرآبادی، جواد تاثیر گذاری آموزش به روشِ تقسیم بندی دانش آموزان به گروه های پیشرفت (STAD) بر شاخص های شناختی، فراشناختی و عاطفی، در یادگیری درس ریاضی [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 29-50]
  • مظاهری، حسن اعتبار بخشی راهنمای برنامه درسی آموزش آداب و مهارت های زندگی [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 165-186]
  • ملایی نژاد، اعظم صلاحیت های حرفه ای مطلوب دانشجو معلمان دورة آموزش ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 33-62]
  • منطقی، مرتضی تجارب جهانی در زمینۀ نوآوری های آموزشی از منظر شیوه های تولید، پذیرش و اجرای نوآوری در آموزش عمومی ایران [دوره 11، شماره 3، 1391، صفحه 7-42]
  • مهرعلی زاده، یداله امکان سنجی استقرار مدارس هوشمند در دبیرستان های دخترانه شهر اهواز [دوره 11، شماره 3، 1391، صفحه 81-112]
  • میکائیلی منیع، فرزانه آزمون الگوی شناختی - اجتماعی رضایت شغلی معلمان مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 7-32]

ن

  • نارنجی ثانی، فاطمه بررسی نقش فرهنگ اعتماد در عملکرد معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 31-50]
  • ناصری آذر، اکبر کج اندیشی های دانش آموزان پایه چهارم دبستان درباره پدیده های نجومی: بررسی دیدگاه های آموزگاران [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 99-118]
  • نصیری، بهاره بررسی آموزش سواد رسانه ای در کشورهای کانادا و ژاپن [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 137-160]
  • نویدى، احد ارزشیابی دوره های کاردانی آموزش فنی و حرفه ای [دوره 11، شماره 2، 1391، صفحه 161-186]

و

  • واحدی، شهرام تیپ های انگیزش یادگیری دانش آموزان دبیرستانی شهرتبریز: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 51-70]
  • وحید عقیلی، سید بررسی آموزش سواد رسانه ای در کشورهای کانادا و ژاپن [دوره 11، شماره 1، 1391، صفحه 137-160]

ه

  • هاشمی، سهیلا تحلیل محتوای کتاب های درسی دورۀ آموزش ابتدایی براساس مؤلفه های شادکامی [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 141-164]
  • هدایتی، اکبر تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی و اضطراب امتحان [دوره 11، شماره 4، 1391، صفحه 83-98]