آ
-
آشتیانی، ملیحه
لحاظ کردن ارزش های شهروندی در برنامه درسی برای تدریس در دوره دبستان [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 67-92]
-
آقازاده، احمد
اصول و قواعد حاکم بر فرایند تربیت شهروندی و بررسی سیر تحولات و ویژگی های این گونه آموزش ها در کشور ژاپن [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 45-66]
ا
-
اکبر سیف، علی
تأثیر ارزشیابی توصیفی بر ویژگی های شناختی، عاطفی و روانی ـ حرکتی دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 11-40]
-
السادات حسینی، افضل
الگوی رشد خلاقیت و کارایی آن در ایجاد مهارت تدریس خلاق در معلمان ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 1385، صفحه 177-201]
-
اله فرزاد، ولی
ارزشیابی مهارت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 135-170]
پ
-
پاشا شریفی، حسن
سنجش انگیزه درونی و بیرونی پیشرفت و نگرش دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی نسبت به مسائل آموزشی و سهم این متغیرها در تبیین پیشرفت تحصیلی آنان [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 171-202]
ت
-
تورانی، حیدر
بررسی دلالت های نظریه ها و سبک های مدیریت در بروز نوآوری [دوره 5، شماره 1، 1385، صفحه 85-114]
-
تورانی، حیدر
بررسی میزان عملی بودن و تأثیر برخی راه کارهای پیشنهادی برای کاهش آمار مردودی [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 79-110]
ج
-
جهانی، شیدا
مهارت های شهروندی مورد نیاز دانش آموزان دبستان های شهرستان زلزله زده بم [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 163-182]
ح
-
حجازی، الهه
خودکارآمدی، اهداف پیشرفت، راهبردهای یادگیری و پایداری در پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان سال سوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 9-35]
-
حسنی، محمد
الگویی برای اشاعۀ نوآوری درنظام آموزش و پرورش ایران [دوره 5، شماره 1، 1385، صفحه 151-176]
خ
-
خوش خلق، ایرج
تدوین و طراحی الگویی برای ارائه بازخوردهای کیفی در ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 57-78]
د
-
دانش پژوه، زهرا
ارزشیابی مهارت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 135-170]
-
دلاور، علی
مقایسه مدل اندازه گیری کلاسیک و مدل غیرپارامتریک سؤال ـ پاسخ از نظر ویژگی های سؤال [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 41-56]
ر
-
رضا زین آبادی، حسن
نگاهی تحلیلی بر عملکرد هنرستان های کاردانش موردی از ارزشیابی کیفیت بروندادهای هنرستان های کاردانش منطقۀ 2 شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 119-163]
-
رضایی، اکبر
تأثیر ارزشیابی توصیفی بر ویژگی های شناختی، عاطفی و روانی ـ حرکتی دانش آموزان [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 11-40]
س
-
سجادیان، ایلناز
هنجاریابی مقیاس سنجش خودراهبری در یادگیری، در مورد دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 111-134]
ش
-
شیرزادی اصفهانی، هما
بررسی رابطۀ جو سازمانی مدرسه با روحیۀ کارآفرینی در دانش آموزان [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 164-187]
ص
-
صالحی، کیوان
نگاهی تحلیلی بر عملکرد هنرستان های کاردانش موردی از ارزشیابی کیفیت بروندادهای هنرستان های کاردانش منطقۀ 2 شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 119-163]
-
صمدی، پروین
بررسی رابطۀ جو سازمانی مدرسه با روحیۀ کارآفرینی در دانش آموزان [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 164-187]
ط
-
طیبه مطیعی لنگرودی، سیده
مقایسه مدل اندازه گیری کلاسیک و مدل غیرپارامتریک سؤال ـ پاسخ از نظر ویژگی های سؤال [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 41-56]
ع
-
عسکریان، مصطفی
جایگاه فرهنگ های قومی در تربیت شهروند [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 133-162]
-
علی نادی، محمد
هنجاریابی مقیاس سنجش خودراهبری در یادگیری، در مورد دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر اصفهان [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 111-134]
ف
-
فتحی نیا، محمد
بررسی میزان توجه به کاربردهای آموزشی نظریه های یادگیری در فیلم های آموزش ریاضی مقطع ابتدایی [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 97-118]
-
فتحی واجارگاه، کورش
لحاظ کردن ارزش های شهروندی در برنامه درسی برای تدریس در دوره دبستان [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 67-92]
-
فتحی واجارگاه، کورش
شناسایی آسیب های تر بیت شهروندی در برنامه درسی پنهان: نظام آموزش متوسطه نظری از دیدگاه معلمان زن شهر تهران و ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت آن [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 93-132]
ق
-
قائدی، یحیی
تربیت شهروند آینده [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 183-211]
ک
-
کبیری، مسعود
بررسی و مقایسه دیدگاه سطوح استفاده کننده از نتایج پژوهشی نسبت به مدل های کاربست [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 36-59]
-
کیامنش، علیرضا
خودکارآمدی، اهداف پیشرفت، راهبردهای یادگیری و پایداری در پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان سال سوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 9-35]
-
کیامنش، علیرضا
نگاهی تحلیلی بر عملکرد هنرستان های کاردانش موردی از ارزشیابی کیفیت بروندادهای هنرستان های کاردانش منطقۀ 2 شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 119-163]
ل
-
لطف آبادی، حسین
خرد مینوی، دانش عینی و رشدیافتگی شخصیت علمی محقق به عنوان مبانی نوآوری آموزشی و تربیتی [دوره 5، شماره 1، 1385، صفحه 47-84]
-
لطف آبادی، حسین
آموزش شهروندی ملی و جهانی همراه با تحکیم هویت و نظام ارزشی دانش آموزان [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 11-44]
م
-
محسن پور، مریم
خودکارآمدی، اهداف پیشرفت، راهبردهای یادگیری و پایداری در پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان سال سوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 9-35]
-
محمدی، شهناز
مقایسه مکانیسم های مقابله ای، فرسودگی شغلی و سلامت روان در بین دبیران ایران و هند [دوره 5، شماره 2، 1385، صفحه 60-96]
-
مقدم زاده، علی
مقایسه مدل اندازه گیری کلاسیک و مدل غیرپارامتریک سؤال ـ پاسخ از نظر ویژگی های سؤال [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 41-56]
-
منطقی، مرتضی
بررسی چالش های فراروی نوآوری های آموزشی [دوره 5، شماره 1، 1385، صفحه 11-46]
-
مهدی اسلامیه، محمد
تدوین و طراحی الگویی برای ارائه بازخوردهای کیفی در ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 57-78]
ن
-
نوروزی، وحیده
خرد مینوی، دانش عینی و رشدیافتگی شخصیت علمی محقق به عنوان مبانی نوآوری آموزشی و تربیتی [دوره 5، شماره 1، 1385، صفحه 47-84]
و
-
واحد چوکده، سکینه
شناسایی آسیب های تر بیت شهروندی در برنامه درسی پنهان: نظام آموزش متوسطه نظری از دیدگاه معلمان زن شهر تهران و ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت آن [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 93-132]
-
وزیری، مژده
مهارت های شهروندی مورد نیاز دانش آموزان دبستان های شهرستان زلزله زده بم [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 163-182]
ه
-
هاشمی، شهناز
نقش ارتباط فردی و جمعی در اشاعه نوآوری ها در آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 1، 1385، صفحه 115-150]
-
هومن، عباس
بررسی میزان عملی بودن و تأثیر برخی راه کارهای پیشنهادی برای کاهش آمار مردودی [دوره 5، شماره 4، 1385، صفحه 79-110]
ی
-
یمنی دوزی سرخابی، محمد
لحاظ کردن ارزش های شهروندی در برنامه درسی برای تدریس در دوره دبستان [دوره 5، شماره 3، 1385، صفحه 67-92]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد