بدری گرگری، رحیم و حسینی اصل، فریبا. (1389). پیشبینی جهتگیری انگیزش هدف چیرگی: نقش عوامل مربوط به ادراک از ساختار کلاس درس. فصلنامة روانشناسی دانشگاه تبریز، 5(17)، 20-1.
برزگر بفرویی، کاظم؛ دربیدی، مرجان و همتی، حمیده. (1394). مدل علّی تأثیر انگیزش تحصیلی بر فرسودگی تحصیلی با نقش واسطهای اهمالکاری دانشجویان. مطالعات آموزش و یادگیری، 7(2)، 1/69. 127-153.
بیانی، علیاصغر؛ اکبری، حمزه؛ تربتینژاد، فرهاد و مقدم، زهرا. (1395). رابطة بین خودکارآمدی و فرسودگی تحصیلی با اعتیاد به اینترنت در دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان. پیشگیری و سلامت، 2(3)، 43-52.
حیاتی، داود؛ عگبهی، عبدالحسین؛ حسینی آهنگری، سید عابدین و عزیزی ابرقویی، محسن. (1391). بررسی رابطه ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران. توسعة آموزش جندیشاپور، 3(1)، 29-18.
رستمزاده، ناهید و نریمانی، محمد. (1396). بررسی نقش صمیمیت اجتماعی و شادکامی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان. روانشناسی و علوم تربیتی، 2(16)، 15-25.
سرانچه، مسعود؛ مکتبی، غلامحسین و حاجی یخچال، علیرضا. (1393). رابطة علّی ویژگیهای شخصیت با فرسودگی تحصیلی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی و تنیدگی تحصیلی ادراکشده در دانشجویان. روشها و مدلهای روانشناختی، 5(17)، 75-92.
سیف، علیاکبر. (1390). روانشناسی پرورشی نوین، روانشناسی یادگیری و آموزش. تهران: دوران.
شریفیفرد، فاطمه؛ آسایش، حمید؛ نوروزی، کیان؛ حسینی، محمدعلی و طاهری خرامه، زهرا. (1394). ارتباط انگیزه و فرسودگی تحصیلی در بین دانشجویان پرستاری و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم. مجله دانشگاه علوم پزشکی قم، 9(12)، 72-78.
صیف، محمدحسن. (1396). مدل علی تطبیقی فرسودگی تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و پیام نور. آموزش در علوم پزشکی، 17(2)، 11-23.
صیف، محمدحسن، رستگار، احمد، ارشادی، راحله و مظلومیان، سعید. (1395). مدل علی روابط جهتگیری هدف و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطهای خودکارآمدی و اهمالکاری تحصیلی. گامهای توسعه در آموزش پزشکی، 13(4)، 361-374.
کرمی، جهانگیر و حامیان، پیمان. (1395). رابطه خودکارآمدی و کمالگرایی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان. پژوهنده، 21(4)، 186-191.
کوشافر، علیاصغر و حسنی زنگبار، نادره. (1393). بررسی ارتباط بین سبکهای یادگیری و جهتگیری هدف با فرسودگی تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه شهرستان بستانآباد در سال تحصیلی 91-92. آموزش و ارزشیابی، 7(27)، 55-66.
موسوی منزه، سیده طیبه و قلتاش، عباس. (1395). رابطه جو آموزشی با فرسودگی تحصیلی و کیفیت تجارب یادگیری در دانشآموزان. روانشناسی تربیتی، 7(3)، 78-89.
Ahola, K., & Hakanen, J. (2007). Job strain, burnout, and depressive symptoms: A prospective study among dentists. Journal of affective disorders, 104(1), 103-110.
Aldenderfer, M. S., & Blashfield, R. K. (1984). Cluster analysis. Beverly Hills, CA: Sage.
Balkis, M. (2013). The Relationship between Academic Procrastination and Students' Burnout. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, [H. U. Journal of Education] 28(1), 68-78.
Benight, C. C., & Bandura, A. (2004). Social cognitive theory of posttraumatic recovery: The role of perceived self-efficacy. Behaviour research and therapy, 42(10), 1129-1148.
Bresó, E., Salanova, M., & Schaufeli, W. B. (2007). In search of the “third dimension” of burnout: Efficacy or inefficacy? Applied psychology, 56(3), 460-478.
Boudreau, D., Santen, S. A., Hemphill R. R., & Dobson J. (2004). Burnout in medical students: Eexamining the prevalence and predisposing factors during the four years of medical school. Annals of Emergency Medicine, 44(4), 75-76.
Bruce, S. P. (2009). Recognizing stress and avoiding burnout. Currents in pharmacy Teaching and Learning, 1(1), 57-64.
Demerouti, E., Bakker, A. B., Nachreiner, F., & Schaufeli, W. B. (2001). The job demands-resources model of burnout. Journal of Applied psychology, 86(3), 499.-512.
Formann, A. K. (1984). Die latent-class-analyse: Einführung in die theorie und anwendung. Weinheim, Germany: Beltz. Retrieved from https://www.researchgate.net/post/What_is_the_minimum_sample_size_to_conduct_a_cluster_analysis.
Elliot, A. J., & Murayama, K. (2008). On the measurement of achievement goals: Critique, illustration, and application. Journal of Educational Psychology, 100(3), 613.–628.
Evers, W. J., Brouwers, A., & Tomic, W. (2002). Burnout and self‐efficacy: A study on teachers' beliefs when implementing an innovative educational system in the Netherlands. British Journal of Educational Psychology, 72(2), 227-243.
Grau, R., Salanova. M., & Peiro, J. (2001). Modertor effects of self-efficacy on occupational streses. Psychology in Sain, 5(1), 63-74.
Hermans, H. J. (1970). A Questionnaire Measure of Achievement Motivation. Journal of Applied Psychology, 54(4), 353-363.
Kim, H. J., Shin, K. H., & Swanger, N. (2009). Burnout and engagement: A comparative analysis using the Big Five personality dimensions. International Journal of Hospitality Management, 28(1), 96-104.
Kristanto, T., Chen, W. S., & Thoo, Y. Y. (2016). Academic burnout and eating disorder among students in Monash University Malaysia. Eating Behaviors, 22, 96–100.
Iacovides, A., Fountoulakis, K. N., Kaprinis, S., & Kaprinis, G. (2003). The relationship between job stress, burnout and clinical depression. Journal of affective disorders, 75(3), 209-221.
Lee, S. J., Choi, Y. J., & Chae, H. (2017). The effects of personality traits on academic burnout in Korean medical students. Integrative medicine research, 6(2), 207-213.
Linnenbrine, E. A., & Pintrich, P. R. (2003). The role of self-efficacy beliefs student engagement and learninig in the classroom. Reading & Writing Quarterly, 19(2), 119-137.
Maslach, C., & Jackson, S.E. (1984). Burnout in organizational setting. Applied Social Psychology Annual, 5, 133-153.
Maslach, C., Schaufeli, W. B., & Leiter, M. P. (2001). Job burnout. Annual review of psychology, 52(1), 397-422.
Modin, B., Östberg, V., Toivanen, S., & Sundell, K. (2011). Psychosocial working conditions, school sense of coherence and subjective health complaints. A multilevel analysis of ninth grade pupils in the Stockholm area. Journal of adolescence, 34(1), 129-139.
Nikodijevi, A., An_elkovi L. J., & okovi, A. (2012). Academic burnout among students at faculty of organizational sciences. Journal for Theory and Practice Management, 64(11), 47-53.
Rahmati, Z. (2015). The Study of Academic Burnout in Students with High and Low Level of Self-Efficacy. Social and Behavioral Sciences, 171, 49 – 55.
Rajpurohit, L. L., Ankola, A. V., Hebbal, M., & Mehta, N. (2015). A questionnaire study to evaluate the burnout syndrome and stress among dental students from two universities. Journal of Dental Research and Scientific Development, 2(1), 8-12.
Retelsdorf, J., Butler, R., Streblow, L., & Schiefele, U. (2010). Teachers' goal orientations for teaching: Associations with instructional practices, interest in teaching, and burnout. Learning and instruction, 20(1), 30-46.
Pan. S. C., & Franklin. T. (2011). In-service teachers’ self-efficacy, professional development, and web 2.0, tools for integration. New Horizons Education, 59(3), 28-40.
Parker, P. D., & Salmela-Aro, K. (2011). Developmental processes in school burnout: A comparison of major developmental models. Learning and Individual Differences, 21(2), 244-248.
Putwain, D. W., & Daniels, R. A. (2010). Is the relationship between competence beliefs and test anxiety influenced by goal orientation? Learning and Individual Differences, 20(1), 8-13.
Salmela-Aro, K., Savolainen, H., & Holopainen, L. (2009). Depressive symptoms and school burnout during adolescence: Evidence from two cross-lagged longitudinal studies. Journal of Youth and Adolescence, 38(10), 1316-1327.
Schaufeli, W.B., Maslach, C., & Marek, T. (1993). Professional burnout: Recent developments in theory and research. Taylorand Francis, Washington, DC.
Schaufeli,W. B., Martinez, I. M., Pinto, A. M., Salanova, M., & Bakker, A.B. (2002). Burnout and engagement in university students. Journal of Cross-Cultural Psychology, 33(5), 464-484.
Schwarzer, R., & Hallum, S. (2008). Perceived teacher self‐efficacy as a predictor of job stress and burnout: Mediation analyses. Applied psychology, 57(s1), 152-171.
Seo, J. H., Kim, H. J., Kim, B. J., Lee, S. J., & Bae, H. O. (2015). Educational and relational stressors associated with burnout in Korean medical students. Psychiatry Investigation, 12(4), 451-458.
Shih Sh. (2012). An Examination of Academic Burnout versus Work Engagement among Taiwanese Adolescents. Journal of Educational Research, 105(4), 286–98.
Toppinen-Tanner, S., Ojajärvi, A., Väänaänen, A., Kalimo, R., & Jäppinen, P. (2005). Burnout as a predictor of medically certified sick-leave absences and their diagnosed causes. Behavioral medicine, 31(1), 18-32.
Tuominen-Soini, H., Salmela-Aro, K., & Niemivirta, M. (2008). Achievement goal orientations and subjective well-being: A person-centred analysis. Learning and Instruction, 18(3), 251-266.
Walburg, V. (2014). Burnout among high school students: A literature review. Children and Youth Services Review, 42, 28–33.
Yang, H. J. (2004). Factors Affecting Student Burnout and Academic Achievement in Multiple Enrollment Programs in Taiwan’s Technical-vocational Colleges. Internationnal Journal of Educational Development, 24(3), 283-301.
Zajacova, A., Lynch, S. M., & Espenshade, T. J. (2005) Self-efficacy, Stress, and academic success in college. Research High Education, 46(6), 678-706.
Zdena. R., & saraka. M. (2014). Motivation to study and work with talented students. Social and Behavioral Sciences, 114, 234–238.
Zhang, Y., Gan, Y., & Cham, H. (2007). Perfectionism, academic burnout and engagement among Chinese college students: A structural equation modeling analysis. Personality and Individual Differences, 43(4), 1529-40.