ترکزاده، جعفر و کشاورزی، فهیمه. (1399). شناسایی مؤلفههای مؤثر بر تدریس اثربخش با رویکرد راهبردی در دورههای آموزش عالی. فصلنامۀ آموزش در علوم انتظامی، 7(2۵)، ۴۳-۶۳.
جوادی بورا، محمدعلی و ایزدی، صمد. (139۶). مدل آموزش اثربخش در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر رویکرد حمایت یاددهنده ـ یادگیرنده. مجلۀ پژوهشهای برنامۀ درسی، 7(2)، ۱۴۵-۱۶۶.
حسینی، مریم. (139۴). معرفی روش گروه کانونی و کاربرد آن در تحقیقات. مرکز پژوهش و سنجش افکار.چاپ دوم.
دان، دیوید. (1399). چگونه یک معلم ابتدایی ممتاز باشیم؟ (ترجمة خلیل زندی و محمدفائق محمدی). نشر آمیار. (اثر اصلی در تاریخ 2011 چاپ شده است).
عبدالملکی، صابر.، ملکی، حسن و فرجادمند، لیلا. (1398). مؤلفههای اثرگذار بر تدریس اثربخش معلمان (مطالعه مورد: معلمان پایۀ پنجم دورۀ ابتدایی شهر تهران). نشریۀ پژوهشهای آموزش و یادگیری، 1۶(1)، 1۲۳-۱۳۵.
محمودی، حشمتالله.، عرفانی، نصراله.، جمهری، فرهاد و نیوشا، بهشته. (1398). تدوین و اعتباریابی پرسشنامۀ تدریس اثربخش آموزگاران. دوفصلنامۀ مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، 8(20)، ۴۹-۷۷.
Cydis, S. (2015). Authentic instruction and technology literacy. Journal of Learning Design, 8(1), 68-78.
Emmerson, J. (2019). Authentic Instruction in the 21st Century: A Professional Development Presentation [Master’s Thesis, Vancouver Island University]. https://viurrspace.ca/bitstream/handle/10613/12090/Emmerson.pdf?sequence=1&isAllowed=y.
Güneş, G., Arikan, A., & Çetin, T. (2020). Analysing the Effect of Authentic Learning Activities on Achievement in Social Studies and Attitudes towards Geographic Information System (GIS). Participatory Educational Research, 7(3), 247-264.
Greenier, V. T., & Whitehead, G. E. (2016). Towards a model of teacher leadership in ELT: Authentic leadership in classroom practice. RELC Journal, 47(1), 79-95.
Harm, J. E. (2013). Promoting authentic instruction through second-career educators [Doctoral dissertation, Boise State University]. https://1library.net/document/zlre84gz-promoting-authentic-instruction-through-second-career-educators.html
Hunger, G. M. (2010). Guidelines for authentic instruction in an online environment for faculty in higher education: Design, development, and illustrative module prototype [Doctoral dissertation, Virginia Tech]. https://vtechworks.lib.vt.edu/bitstream/handle/10919/26455/HungerGailM_D_2010.pdf?sequence=1&isAllowed=y.
Iucu, R. B., & Marin, E. (2014). Authentic learning in adult education. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 142, 410-415.
Kreber, C., Klampfleitner, M., McCune, V., Bayne, S., & Knottenbelt, M. (2007). What do you mean by “authentic”? A comparative review of the literature on conceptions of authenticity in teaching. Adult Education Quarterly, 58(1), 22-43.
Lindquist, C. S. (2013). Authenticity in education: Theory into practice [Doctoral dissertation, University of Denver].https://digitalcommons.du.edu/etd/370.
Maina, F W. (2004). Authentic learning: Perspectives from contemporary educators. Journal of Authentic Learning, 1(1), 1-8. https://dspace.sunyconnect.suny.edu/bitstream/handle/1951/389/maina.pdf?sequence=1&isAllowed=y.
Mutlu, G. (2017). Teaching Gifted Students through Authentic Instruction: Reflections from the EFL Teachers. Online Submission, 14(4), 3663-3675.
Newmann, F. M., & Wehlage, G. G. (1993). Five standards of authentic instruction. Educational leadership, 50(7), 8-8.
Rule, A C. (2006). Editorial: The components of authentic learning. Journal of Authentic Learning, 3(1), 1-10.
Saariaho, E., Toom, A., Soini, T., Pietarinen, J., & Pyhältö, K. (2019). Student teachers' and pupils' co-regulated learning behaviours in authentic classroom situations in teaching practicums. Teaching and Teacher Education, 85(2), 92-104.
Shaffer, D. W., & Resnick, M. (1999). “Thick" authenticity: New media and authentic learning. Journal of interactive learning research, 10(2), 195-216.
Slavich, G. M., & Zimbardo, P. G. (2012). Transformational teaching: Theoretical underpinnings, basic principles, and core methods. Educational psychology review, 24(4), 569-608.
Smith, S. B., & Kennedy, S. (2020). Authentic teaching to promote active learning: Redesign of an online RN to BSN evidence-based practice nursing course. Journal of Professional Nursing, 36(2), 56-61.
Soslau, E. G., & Yost, D. S. (2007). Urban service-learning: An authentic teaching strategy to deliver a standards-driven curriculum. Journal of Experiential Education, 30(1), 36-53.
Young, S. M. (2003). Authentic teaching experiences for the prospective music educator. General Music Today, 17(1), 28-31.